உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    World Milk Day 2022: دودھ اگر لال ہوتا تو کیا ہوتا؟ کیوں منایا جاتا ہےعالمی یوم دودھ ؟ جانیے تفصیل

    دودھ کی اہمییت کی وجہ سے اس کا دن منایا جاتا ہے۔

    دودھ کی اہمییت کی وجہ سے اس کا دن منایا جاتا ہے۔

    دودھ کے عالمی دن کا بنیادی مقصد ہماری زندگیوں میں دودھ اور ڈیری مصنوعات کی اہمیت کے بارے میں بیداری پیدا کرنا ہے۔ دودھ اور دودھ کی مصنوعات نہ صرف غذائیت کا بہترین ذریعہ ہیں بلکہ یہ دنیا بھر کے تقریباً ایک ارب لوگوں کی آمدنی کا ذریعہ بھی ہیں۔

    • Share this:
      عالمی یوم دودھ 2022 (WORLD MILK DAY 2022): اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن (Agriculture Organization of the United Nations) نے 2001 میں یکم جون کو دودھ کے عالمی دن کے طور پر نامزد کیا ہے۔ یہ دن دودھ کو عالمی خوراک کے طور پر تسلیم کرنے اور ڈیری انڈسٹری کو منانے کے لیے منایا جاتا ہے۔

      سال 2001 سے ہی یہ دن تقریبات اور مہمات کے ساتھ منایا جاتا ہے جس میں دودھ اور ڈیری مصنوعات کے فوائد کو فروغ دیا جاتا ہے، جس کا مقصد دنیا بھر میں ایک ارب سے زائد لوگوں کو روزی روٹی فراہم کرنے میں ڈیری انڈسٹری کے کردار کو اجاگر کرنا ہے۔

      اس سال مذکورہ جشن کا آغاز 29 مئی سے 31 مئی تک ڈیری ریلی سے ہوگا اور یکم جون کو دودھ کے عالمی دن کے ساتھ اختتام پذیر ہوگا۔

      دودھ کا عالمی دن: اہمیت

      دودھ کے عالمی دن کا بنیادی مقصد ہماری زندگیوں میں دودھ اور ڈیری مصنوعات کی اہمیت کے بارے میں بیداری پیدا کرنا ہے۔ دودھ اور دودھ کی مصنوعات نہ صرف غذائیت کا بہترین ذریعہ ہیں بلکہ یہ دنیا بھر کے تقریباً ایک ارب لوگوں کی آمدنی کا ذریعہ بھی ہیں۔

      عالمی ڈیری مارکیٹ عالمی معیشت کا ایک اہم جزو ہے اور ہندوستانی اقتصادی سیٹ اپ میں اس کی زیادہ اہمیت ہے۔ بھارت دودھ پیدا کرنے والے سب سے بڑے ممالک میں شامل ہے۔

      دودھ کا عالمی دن: تھیم

      دودھ کے عالمی دن 2022 کا تھیم دنیا کی توجہ موسمیاتی تبدیلی کے بحران کی طرف مبذول کرانا ہے اور اس بات پر روشنی ڈالنا ہے کہ ڈیری انڈسٹری کس طرح کرہ ارض پر اپنے اثرات کو کم سے کم کر سکتی ہے۔ اگلے 30 سال میں انڈسٹری کے گرین ہاؤس گیسوں کے اخراج کو کم کرکے 'ڈیری نیٹ زیرو' حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کی گئی ہے۔

      دودھ کا عالمی دن: اقتباسات اور خواہشات

      دودھ وہ واحد چیز ہے جسے ہم بچوں کے طور پر کھا سکتے ہیں اور دودھ ایک ایسی چیز ہے جو مکمل کھانا بناتی ہے۔ - سب کو دودھ کا عالمی دن بہت بہت مبارک ہو۔

      دودھ کو اپنے روزمرہ کے معمولات میں شامل کرنے کے بہت سے دلچسپ طریقے ہیں تاکہ ہم اس امرت سے کبھی بور نہ ہوں۔ دودھ کے عالمی دن پر آپ کے لیے نیک خواہشات۔

      آئیے ہم اپنی زندگی کے ہر دن کا آغاز دودھ کی غذائیت سے کریں اور صحت مند اور خوش رہیں۔ دودھ کے عالمی دن پر سب کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد۔

      مزید پڑھیں: Malali Mosque Controversy:کرناٹک میں ملالی مسجد انتظامیہ کی وی ایچ پی کی اپیل خارج کرنے کی مانگ، جانیے کیا ہے پورا تنازعہ

      دودھ کے عالمی دن کا موقع ہمیں یاد دلاتا ہے کہ ہم خوش قسمت ہیں کہ ہمیں دودھ کی خوبی سے نوازا گیا ہے۔ آئیے اسے گلے لگائیں اور ہر روز اس سے لطف اٹھائیں۔

      مزید پڑھیں: Owaisi on Gyanvapi:’ہم نے ایک بابری مسجد کھودی، اب دوسری مسجد کھونے نہیں دیں گے‘:اویسی

      روزانہ ایک گلاس دودھ پینے سے ہمیں صحت مند زندگی گزارنے میں مدد مل سکتی ہے۔ دودھ کے عالمی دن کے موقع پر سب کو مبارکباد۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: