ہوم » نیوز » عالمی منظر

خاتون کا دعوی ، 50 مرتبہ ایلین کرچکے ہیں اغوا ، تنہائی میں لے جا کر کرتے ہیں یہ کام

برطانیہ کے Bradford میں رہنے والی 50 سال کی Paula Smith نے دعوی کیا ہے کہ اس کو اب تک پچاس سے زیادہ مرتبہ ایلین اغوا کرچکے ہیں ۔ پالا کے کہنا ہے کہ ایلین اس کو یو ایف او میں لے جاتے ہیں اور دوسری دنیا کی سیر کرواتے ہیں ۔

  • Share this:
خاتون کا دعوی ، 50 مرتبہ ایلین کرچکے ہیں اغوا ، تنہائی میں لے جا کر کرتے ہیں یہ کام
خاتون کا دعوی ، 50 مرتبہ ایلین کرچکے ہیں اغوا ، تنہائی میں لے جا کر کرتے ہیں یہ کام

ایلین دنیا میں ہوتے ہیں یا نہیں ، اس کو لے کر طویل عرصہ سے بحث چلتی آرہی ہے ۔ کئی مرتبہ لوگوں نے ایلین یو ایف او دیکھنے کا دعوی کیا ہے ، لیکن ابھی تک اس کا کوئی ثبوت نہیں مل پایا ہے ۔ اگر کوئی ثبوت ہاتھ لگتا بھی ہے تو اس کو ایڈیٹڈ یا جھوٹا بتادیا جاتا ہے ۔ اب برطانیہ کے Bradford میں رہنے والی 50 سال کی Paula Smith نے دعوی کیا ہے کہ اس کو اب تک پچاس سے زیادہ مرتبہ ایلین اغوا کرچکے ہیں ۔ پالا کے کہنا ہے کہ ایلین اس کو یو ایف او میں لے جاتے ہیں اور دوسری دنیا کی سیر کرواتے ہیں ۔


پالا کا کہنا ہے کہ ایلینس اس کا اغوا اس وقت سے کرنے لگے تھے جب وہ بچی تھی ۔ اس کے بعد سے اب تک ایسا 50 سے زیادہ مرتبہ ہوچکا ہے ۔ پالا کے پاس اس کے ثبوت بھی ہیں ۔ اس نے اپنے جسم میں کئی نشان دکھائے ۔ اس کا کہنا ہے کہ جب بھی ایلین اس کا کڈنیپ کرتے ہیں تب وہ اس کے جسم پر خاص نشان بنا دیتے ہیں ۔ یہ انوکھا نشان ہوتا ہے ، جس کا ایلینس کی دنیا میں خاص مطلب ہوتا ہے ۔


پالا کے مطابق ایلینس اس کو اب تک 52 مرتبہ اغوا کرچکے ہیں ۔ ایلین لے جانے سے پہلے کوئی وارننگ نہیں دیتے ہیں ۔ اس کے گھر والے کہتے ہیں کہ اچانک پالا گھر سے چار سے پانچ گھنٹے کیلئے غائب ہوجاتی ہیں اور اس کے بعد اچانک ہی آجاتی ہیں ۔ پالا کے مطابق اس دوران وہ یو ایف او میں ایلینس کے ساتھ رہتی ہیں ، جو اس کو طرح طرح کی تکنیک دکھاتے ہیں ۔ یہ تکنیک ابھی زمین پر موجود نہیں ہے ۔


پالا کا کہنا ہے کہ اغوا کرنے کے بعد اس کو عجیب سی دوا دی جاتی ہے ۔ اس سے وہ بھاگنا چاہتی ہیں ، لیکن بھاگ نہیں پاتی ہیں ۔ پالا کو کافی کمزوری ہوجاتی ہے ۔ ایلین اس کو سمندر اور آسمان کو رنگ بدلتے ہوئے دکھاتے ہیں ۔ پالا نے ایک پینٹنگ بھی بنائی ہے ، جس میں اس نے دکھایا ہے کہ اصل میں جو ایلین اس کو لے جاتے ہیں وہ کیسے نظر آتے ہیں ؟ ۔

پالا نے اپنا تجربہ لوگوں کے ساتھ جب شیئر کیا تو کئی لوگوں نے ان کو پاگل بتایا ، لیکن پالا کو کئی فرق نہیں پڑتا ہے ۔ اس نے کہا کہ ایسے کئی دیگر لوگ بھی ہیں ، جو ایلینس سے مل چکے ہوں گے ۔ انہیں بھی سامنے آنا چاہئے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: May 09, 2021 10:15 PM IST