உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    World Water Day 2022: دنیا میں مسلسل پانی کی قلت کےدوران کیوں ضروری ہے عالمی یوم آب کااہتمام؟

    ہر سال 22 مارچ کو عالمی یوم آب کااہتمام کیا جاتا ہے۔

    ہر سال 22 مارچ کو عالمی یوم آب کااہتمام کیا جاتا ہے۔

    عالمی یوم آب (World Water Day) کے موقع پر لوگ اور تنظیمیں کئی تقریبات کا انعقاد کرتی ہیں۔ سوشل میڈیا اور ٹی وی کے ذریعے پیغامات دیئے جاتے ہیں۔ صاف پانی کی اہمیت کے بارے میں آگاہ کیا جاتا ہے۔ مقابلے وغیرہ پر مبنی تعلیمی پروگراموں کا انعقاد بھی کیا جاتا ہے۔

    • Share this:
      پانی ایک ایسا عنصر ہے جو ہر جاندار کے لیے ضروری ہے۔ جیسا کہ کہاوت ہے کہ ’پانی تمام فطرت کا محرک ہے‘ یہ واقعی تمام زندہ جانوروں اور پودوں کے لیے ایندھن ہے۔ اس لیے پانی کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لیے ہر سال 22 مارچ کو پانی کا عالمی دن یعنی عالمی یوم آب (World Water Day ) منایا جاتا ہے۔ پانی کے عالمی دن کی بنیادی توجہ پائیدار ترقی کے ہدف 6 کے حصول کی حمایت کرنا ہے۔ جس کے تحت سال 2030 تک سب کے لیے پانی اور صفائی ستھرائی کے حصول کو یقینی بنانا طئے کیا گیا ہے۔

      عالمی یوم آب (World Water Day) کے موقع پر لوگ اور تنظیمیں کئی تقریبات کا انعقاد کرتی ہیں۔ سوشل میڈیا اور ٹی وی کے ذریعے پیغامات دیئے جاتے ہیں۔ صاف پانی کی اہمیت کے بارے میں آگاہ کیا جاتا ہے۔ مقابلے وغیرہ پر مبنی تعلیمی پروگراموں کا انعقاد بھی کیا جاتا ہے۔ اس سال کا تھیم ’زمینی پانی، پوشیدہ کو مرئی بنانا‘ (Groundwater, making the invisible visible) ہے۔ زمینی پانی ایک اہم وسیلہ ہے جو پوری دنیا میں پینے کے قابل پانی کا تقریباً نصف فراہم کرتا ہے۔ اس سال پانی کے عالمی دن کا مرکزی مقصد زمینی پانی کی تلاش، تحفظ اور پائیدار استعمال ہوگا۔

      پانی کا عالمی دن 2022: تاریخ

      اس بین الاقوامی دن کا خیال 1992 کا ہے، جس سال ریو ڈی جنیرو میں ماحولیات اور ترقی پر اقوام متحدہ کی کانفرنس ہوئی تھی۔ اسی سال، اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے ایک قرارداد منظور کی جس کے ذریعے ہر سال 22 مارچ کو پانی کا عالمی دن قرار دیا گیا، جس کا آغاز 1993 سے کیا گیا۔

      مزید پڑھیں: Saudi Arabia: سعودی عرب میں تمام کووڈ۔19پابندیاں ختم، غیرملکوں کیلئےبھی کوئی پابندی نہیں

      بعد میں دیگر تقریبات  شامل کی گئیں۔ مثال کے طور پر، پانی کے دائرے میں تعاون کا بین الاقوامی سال 2013، اور پائیدار ترقی کے لیے پانی پر کارروائی کے لیے موجودہ بین الاقوامی دہائی، 2018-2028۔

      پانی کا عالمی دن 2022: اہمیت

      اس دن کا مقصد دنیا بھر کے لوگوں کو پانی سے متعلق مسائل کے بارے میں مزید جاننے اور فرق پیدا کرنے کے لیے اقدامات کرنے کی ترغیب دینا ہے۔ یہ 2022، توجہ کا مرکز زمینی پانی ہے، ایک غیر مرئی وسیلہ جس کا اثر ہر جگہ نظر آتا ہے۔ متعلقہ مسائل میں پانی کی قلت، پانی کی آلودگی، پانی کی ناکافی فراہمی، صفائی ستھرائی کی کمی، اور موسمیاتی تبدیلی کے اثرات شامل ہیں جن پر اس دن نظر ڈالی جاتی ہے۔

      مزید پڑھیں: افغانستان کے سابق وزیر خزانہ بن گئے ہیں Uber ڈرائیور، کبھی پیش کیا تھا چھ ارب ڈالر کا بجٹ

      UN-Water اقوام متحدہ کی رکن تنظیموں کے ساتھ سرگرمیوں کو مربوط کرتا ہے جو اس سال کے تھیم میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ UN-Water ہر قسم کی تنظیموں کو حرکت میں لاتا ہے، چاہے عالمی سطح پر ہو یا مقامی طور پر۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: