ہوم » نیوز » عالمی منظر

یہاں لاٹری کے انعام میں پیسے نہیں بلکہ لڑکیاں ملتی ہیں

آپ کو یہ تو معلوم ہی ہوگا کہ لاٹری جیتنے پر انعام میں پیسے ملتے ہیں، لیکن کبھی آپ نے یہ سنا ہے کہ لاٹری جیتنے پر لڑکیاں بھی ملتی ہیں؟

  • Share this:

آپ کو یہ تو معلوم ہی ہوگا کہ لاٹری جیتنے پر انعام میں پیسے ملتے ہیں، لیکن کبھی آپ نے یہ سنا ہے کہ لاٹری جیتنے پر لڑکیاں بھی ملتی ہیں؟ جی ہاں یہ سچ ہے برازیل کے اینكروزلهادا گاؤں میں لاٹری جیتنے پر پیسے نہیں، بلکہ لڑکیاں ملتی ہیں۔


ہندوستان میں خواتین کے خلاف بڑھ رہے جرائم کی خبریں تو روزانہ ہی سامنے آتی ہیں، لیکن دنیا کے دیگر ممالک میں ان کی حالت اور بھی خراب ہے۔ اس بات کا اندازہ تو اسی سے لگایا جا سکتا ہے کہ برازیل میں لاٹری کے انعام میں لڑکیاں مل رہی ہیں۔


اطلاعات کے مطابق اس لاٹری میں مرد مختلف نمبر کے ٹکٹ خریدتے ہیں، جن کی قیمت 5 پونڈ ہوتی ہے۔ ساتھ ہی جب لاٹری کا انعام نکلتا ہے تو جیتنے والے کو ایک نوجوان لڑکی ملتی ہے ، جس سے وہ جنسی تعلقات قائم کر سکتا ہے۔ یہ خواتین کے تئیں کتنا بڑا جرم ہے آپ اور ہم اس کا اسی بات سے اس کا اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہاں پر کھلے عام لڑکیوں کو فروخت کیا جا رہا ہے۔


اتنا ہی نہیں ورجن لڑکیاں بھی یہاں ملتی ہیں ، لیکن اس کے لئے مردوں کو زیادہ قیمت ادا کرنی پڑتی ہے۔ لاٹری کے نام پر لڑکیوں کو فروخت کرنے کا یہ کھیل کھلے عام جاری ہے۔


اس کے ساتھ ہی یہ دعوی بھی کیا جا رہا ہے اینكروزلهادا گاؤں میں ہفتہ وار بنگو نائٹ کا انعقاد بھی کیا جاتا ہے جہاں پیڈوفلس کم عمر کی لڑکیوں سے جنسی تعلقات بنانے کے لئے یہ گیم کھیلتے ہیں۔


ادھر پولیس اب اس معاملے کی تحقیقات میں مصروف ہو گئی ہے، پولیس کی مانیں تو اس طرح کے معاملے کافی حیران کن ہیں اور مجرم پائے جانے پر ملزموں کے خلاف سخت کاروائی کی جائے گی۔

First published: Sep 18, 2015 04:54 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading