உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: جموں و کشمیر میں بجلی کے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط  بنانے کیلئے 12000 کروڑ روپے پیکیج کا اعلان

    J&K News: جموں و کشمیر میں بجلی کے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط  بنانے کیلئے 12000 کروڑ روپے پکیج کا اعلان

    J&K News: جموں و کشمیر میں بجلی کے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط  بنانے کیلئے 12000 کروڑ روپے پکیج کا اعلان

    Jammu and Kashmir : بجلی اور صنعتوں کے مرکزی وزیر مملکت کرشن پال گرجر نے جموں و کشمیر میں بجلی کے بنیادی ڈھانچے کی اصلاح کے لیے 12,000 کروڑ روپے کے پیکیج کا اعلان کیا ہے۔

    • Share this:
    جموں : بجلی اور  صنعتوں کے مرکزی وزیر مملکت کرشن پال گرجر نے جموں و کشمیر میں بجلی کے بنیادی ڈھانچے کی اصلاح کے لیے 12,000 کروڑ روپے کے پیکیج کا اعلان کیا ہے۔ مرکزی وزیر نے ، جو مرکزی حکومت کی طرف سے جموں و کشمیر کے لیے شروع کیے گئے سامبا ضلع میں دو روزہ پبلک آؤٹ ریچ پروگرام تھے ، آئی جی سی، سانبہ میں نئے شروع کیے گئے 220/66 KV، 160 MVA گرڈ اسٹیشن کا معائنہ کرتے ہوئے کہا کہ یہ قدم جموں و کشمیر کے UT میں 24 گھنٹے بجلی کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے اٹھایا گیا ہے اور اس سلسلے میں پورے پاور انفراسٹرکچر کو از سر نو بنایا جائے گا۔ اس رقم میں سے چھ چھ ہزار کروڑ روپے جموں اور وادی کشمیر پر خرچ کیے جائیں گے ۔

     

    یہ بھی پڑھئے: احتجاجی ملازمین پر اگر دباؤ ڈالا گیا، تو اس کے سنگین نتائج ہوں گے: Kashmiri پنڈتوں کا بیان


    انہوں نے مزید کہا کہ مودی سرکار نے یوٹی کے دونوں خطوں کی مساوی ترقی اور پیش رفت کے عزم کا اعادہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ پیکج بجلی کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے اور بجلی کی مناسب فراہمی کو یقینی بنانے، چوری کو روکنے اور مجموعی تکنیکی اور تجارتی (AT&C) نقصانات کو کم کرنے کے لیے منظور کیا گیا ہے۔ یہاں پارٹی دفتر میں عوامی نمائندوں، بی جے پی کے سینئر قائدین اور پارٹی عہدیداروں کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے پارٹی کارکنوں پر زور دیا کہ وہ سخت محنت کریں اور پارٹی کو یوٹی کے طول و عرض میں مضبوط کریں تاکہ آنے والے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کامیابی حاصل کرکے حکومت بنائے ۔

    وزیر نے بعض پارٹیوں کے اس اصرار پر کہ صارفین کو سود اور مرکب سود کے ساتھ بجلی کے بھاری بل موصول ہوئے ہیں جو کہ ایک غریب صارف ادا کرنے سے قاصر ہے، کہا کہ حکومت ایمنسٹی پروگرام کے تحت ایسے صارفین کو سود میں چھوٹ دے گی۔ انہوں نے کہا کہ مودی حکومت بدعنوانی کے خلاف زیرو ٹالرینس کے لئے پرعزم ہے اور یہ مرکز اور ریاستوں میں بی جے پی کے آٹھ سال کے دور حکومت میں ثابت ہوا ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: بانیہال اسپتال میں پیش آئے واقعہ پر ڈائریکٹر ہیلتھ کا بڑا بیان، کہی یہ بات


    انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی عالمی رہنما کے طور پر ابھرے ہیں اور 2019 میں آرٹیکل 370 اور 35 اے کی منسوخی کے بعد جموں و کشمیر میں ایک بڑی تبدیلی آئی ہے۔ مرکزی وزیر نے سرحدی ضلع سانبہ کا بھی دورہ کیا اور عوامی شکایات اور امنگوں کو سننے کے علاوہ ترقیاتی کاموں کی رفتار کا جائزہ لیا۔کرشن پال گرجر، جو سانبہ ضلع کے دو روزہ دورے پر تھے، نے بگونہ گاؤں کا دورہ کیا جہاں انہوں نے عوامی نمائندوں کے ساتھ بات چیت کی۔

    انہوں نے سانبہ میں سڈکو پاور گرڈ اسٹیشن کے کام کاج کا بھی معائنہ کیا۔ دورے کے دوران ان کے ساتھ ضلع ترقیاتی کونسل کے چیئرمین، کیشو دت شرما، ڈپٹی کمشنر، سامبا، انورادھا گپتا اور دیگر سینئر افسران بھی تھے۔ وزیر موصوف نے جموں و کشمیر کے ترقیاتی پروفائل کو نئی بلندیوں تک لے جانے کے لیے مرکزی حکومت کے اقدامات کو اجاگر کرتے ہوئے کہا کہ مرکزی اسپانسر شدہ اسکیموں کا فائدہ سب کو یقینی بناتے ہوئے ترقیاتی کاموں کا باقاعدہ جائزہ لینے اور جائزہ لینے پر توجہ دی جارہی ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: