உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Police Medals: یوم آزادی کےموقع پرجموں کشمیرپولیس ملااعزاز،نمایاں خدمات کےلیےملے125تمغے

    جموں و کشمیر پولیس کے 125 اہلکاروں کو بہادری، قابل قدر اور شاندار خدمات کے لیے یہ صدارتی ایوارڈ دئے گئے ہیں ۔

    جموں و کشمیر پولیس کے 125 اہلکاروں کو بہادری، قابل قدر اور شاندار خدمات کے لیے یہ صدارتی ایوارڈ دئے گئے ہیں ۔

    ڈی جی پی جموں و کشمیر شری دلباغ سنگھ نے ایوارڈ حاصل کرنے والوں اور ان کے اہل خانہ کو مبارکباد دی ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ جموں و کشمیر پولیس کے افسران اور اہلکاروں کو ایک بار پھر بڑی تعداد میں بہادری کے تمغوں سے نوازا گیا ہے

    • Share this:
    وزارت داخلہ (Home Minister)نے ملک کی مختلف ریاستوں(States) اور ہونین ٹیریٹوریز (Union Territory )کی پولیس فورسز و دیگر مصلح افواج کےلیے یوم آزادی کے موقع پر تمغوں کی فہرست(Police Medal for Gallantry) جاری کی۔ اس فہرست میں جموں کشمیر پولیس(Jammu Kashmir Police) 125 تمغے حاصل کر کے ملک میں اول مقام پر ہے۔

    جموں و کشمیر پولیس کے 125 اہلکاروں کو بہادری، قابل قدر اور شاندار خدمات کے لیے یہ صدارتی ایوارڈ دئے گئے ہیں ۔ وزارت داخلہ کی طرف سے جاری کی گئی فہرست کے مطابق، جموں و کشمیر پولیس کو ممتاز خدمات کے لیے دو صدارتی تمغے، 15 پولیس تمغے بہترین خدمات کے لیے، 108 پولیس تمغے برائے بہادری سے نوازا گیا ہے۔ یہ ریاستی اور پولیس فورسز میں سب سے زیادہ ہے۔

    ایس ایس پی شری موہن لال کیتھ اور ڈی وائی ایس پی شری جناردھن سنگھ ڈی وائی ایس پی کو امتیازی خدمات کے لیے صدر پولیس میڈل سے نوازا گیا ہے، جبکہ 15 افسران اور اہلکاروں کو شاندار خدمات کے لیے پولیس میڈل سے نوازا گیا ہے۔ شاندار خدمات پر پولیس میڈل حاصل کرنے والوں میں ایس ایس پی کلبیر سنگھ، ایس ایس پی شوکت احمد ڈار، ایس ایس پی شیخ ذوالفقار آزاد، ایس ایس پی جتندر سنگھ جوہر، ایس ایس پی رندھیر سنگھ، ایس پی گرمیت سنگھ، ڈی وائی ایس پی عبدالحمید ڈار، ڈی وائی ایس پی غلام جیلانی بھٹ، ڈی وائی ایس پی عابد حسین رفیقی، انسپکٹر دھرمیندر چند، ایس آئی امت رینا، اے ایس آئی عبدالحمید فامدا، اے ایس آئی شیر دل، ایچ سی فاروق احمد بھٹ اور ایچ سی کنول کشور شامل ہیں۔

    ڈی جی پی جموں و کشمیر شری دلباغ سنگھ (DGP Dilbagh Singh)نے ایوارڈ حاصل کرنے والوں اور ان کے اہل خانہ کو مبارکباد دی ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ جموں و کشمیر پولیس کے افسران اور اہلکاروں کو ایک بار پھر بڑی تعداد میں بہادری کے تمغوں سے نوازا گیا ہے جو جموں و کشمیر میں امن و امان کو یقینی بنانے میں پولیس کی جانب سے مثالی ہمت، لگن اور عزم کو ظاہر کرتا ہے۔ انہوں نے جے کے پولیس افسران اور جوانوں کے عزم اور تبصرے کو تسلیم کرنے کے لیے مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کا شکریہ ادا کیا۔ ڈی جی پی نے مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ، لیفٹیننٹ گورنر جموں و کشمیر منوج سنہا اور مرکزی داخلہ سکریٹری کا شکریہ اداکیاہے۔

    یہ بھی پڑھیں :

    ڈی جی پی نے کہا کہ جموں و کشمیر پولیس ملک کی بہترین پولیس فورس کے طور پر ابھری ہے۔ یہ فورس پیشہ ورانہ فرائض کے علاوہ گزشتہ تقریباً تین دہائیوں سے غیر ملکی اسپانسر شدہ دہشت گردی سے لڑ رہی ہے اور جموں و کشمیر میں دیرپا امن کو یقینی بنانے کے لیے کوشاں ہے۔ فورس نے سرحد پار سے آنے والے عناصر کے ناپاک عزائم اور میکنائزیشن کو ناکام بنا دیا ہے۔ اس فورس کو غیر ملکی اسپانسر شدہ دہشت گردی کی وجہ سے پیدا ہونے والے مختلف چیلنجز کا سامنا کرنا پڑا لیکن اس نے ڈٹ کر ان چیلنجوں پر صبر کے ساتھ قابو پالیا۔

    ڈی جی پی نے مزید کہا کہ کچھ علاقوں کو چھوڑ کر، جموں و کشمیر سے دہشت گردی کو بڑے پیمانے پر اکھاڑ پھینکا گیا ہے اور فورس دہشت گردوں اور ان کے سرپرستوں پر مسلسل دباؤ بنا رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر پولیس کے کردار کو حکومت کی اعلیٰ سطح پر اور ملک کے لوگوں کی طرف سے بھی تسلیم کیا جا رہا ہے جس نے اس تنظیم کا پرچم عزت اور وقار کے ساتھ بلند کیا ہے۔ ڈی جی پی جموں و کشمیر نے مزید کہا کہ فورس کی طرف سے پیش کی جا رہی پیشہ ورانہ مہارت کو ملک کے نامور لیڈروں نے مختلف پلیٹ فارمز پر بھی سراہا ہے۔
    Published by:Mirzaghani Baig
    First published: