உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں وکشمیر: سوچیت گڑھ میں کل سے ہند-پاک سرحد پر ریٹریٹ تقریب شروع ہوگی

    جموں وکشمیر: سوچیت گڑھ میں کل سے ہند-پاک سرحد پر ریٹریٹ تقریب شروع ہوگی

    جموں وکشمیر: سوچیت گڑھ میں کل سے ہند-پاک سرحد پر ریٹریٹ تقریب شروع ہوگی

    جموں کی سیاحت کی صلاحیت کو بڑھاوا دینے کے لئے، بارڈر سیکورٹی فورسز (بی ایس ایف) ہفتہ کو یہاں کے مضافات میں رنبیر سنگھ پورہ سیکٹر کے سوچیت گڑھ گاؤں میں انڈو پاک انٹرنیشنل بارڈر کے ساتھ آکٹروئی پوسٹ پر 'ریٹریٹ تقریب' شروع کرے گی۔

    • Share this:
    جموں: جموں کی سیاحت کی صلاحیت کو بڑھاوا دینے کے لئے، بارڈر سیکورٹی فورسز (بی ایس ایف) ہفتہ کو یہاں کے مضافات میں رنبیر سنگھ پورہ سیکٹر کے سوچیت گڑھ گاؤں میں انڈو پاک انٹرنیشنل بارڈر کے ساتھ آکٹروئی پوسٹ پر 'ریٹریٹ تقریب' شروع کرے گی۔ ذرائع کے مطابق، پہلی تقریب کا افتتاح جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کریں گے، جس کا بنیادی مقصد خطے میں سرحدی سیاحت کو فروغ دینا ہے۔ واگھہ بارڈر، امرتسر پنجاب کی طرز پر سیاحوں کو مسحور کرے گی اور اسے روزانہ کی خصوصیت بنائی جائے گی۔

    محکمہ سیاحت نے دیگر متعلقہ ایجنسیوں کے ساتھ سرحدی سیاحت کے ترقیاتی پروگرام کے تحت اعتکاف تقریب منقعد کرے گی۔ بھارت پاکستان بین الاقوامی سرحد کے قریب سوچت گڑھ میں مناسب انفراسٹرکچر تیار کیا گیا ہے۔ محکمہ سیاحت نے تقریباً ایک دہائی قبل سوچت گڑھ کو سرحدی سیاحت کے تحت تیار کرنے کا منصوبہ بنایا تھا، لیکن پاکستان کی جانب سے کوئی مثبت جواب نہ ملنے کی وجہ سے محکمہ سیاحت نے مرکزی وزارت داخلہ اور وزارت سیاحت کی منظوری کے بعد اس کو منظم کرنے کی تجویز دی۔

    ہندوستان کی جانب سے 'پسپائی کی تقریب'،،  جسے بلا آخر منظوری مل گئی ہےجس کی وجہ سے یہاں سیاحت کو فروغ ملے گا اور علاقے میں تر قی ہو گی ایک عہد یدار  کے مطابق دلچسپ بات یہ ہے کہ اس سال ستمبر کے وسط تک تقریبا 61 61.33 لاکھ سیاحوں نے جموں کے علاقوں کا دورہ کیا جن میں 70،643 سوچیت گڑھ  میں شامل ہیں تاہم  ہر دن اوسطً 5000 سے 6000 سیاح سوچت گڑھ پہنچتے ہیں۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: