உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    امت شاہ بولے، جموں۔کشمیر وزیر اعظم کے دل میں بستا ہے، ترقی کی راہ پر ہے گامزن

    مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے جموں میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا جموں کشمیر وزیر اعظم کے دل میں بستا ہے۔

    مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے جموں میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا جموں کشمیر وزیر اعظم کے دل میں بستا ہے۔

    مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے جموں میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا جموں کشمیر وزیر اعظم کے دل میں بستا ہے۔

    • Share this:
    آرٹیکل 370 اور 35 اے کی منسوخی کے بعد جموں و کشمیر کے اپنے پہلے دورے میں مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے آج کہا کہ جموں و کشمیر پی ایم مودی کے دل میں ہے اور کسی کو بھی مودی کے ترقیاتی ایجنڈے میں خلل ڈالنے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ جموں اب امتیازی سلوک کا شکار نہیں ہوگا کیونکہ جموں کے لوگوں کو الگ کرنے کا وقت ختم ہوچکا ہے اور اب کشمیر اور جموں دونوں کو ایک ساتھ ترقی دی جائے گی۔ وہ آج جموں کے بھگوتی نگر علاقے میں ایک ریلی سے خطاب کر رہے تھے۔

    جموں کے بھگوتی نگر علاقے میں جے ڈی اے گراؤنڈ میں زندگی کے تمام شعبوں سے لوگوں کی بڑی تعداد جمع ہوئی۔ یہ موقع مرکزی وزیر داخلہ کے خیالات سننے کا تھا جو 5 اگست 2019 کو آرٹیکل 370 اور 35A کی منسوخی کے بعد پہلی بار جموں آئے تھے۔ اپنی تقریر میں مرکزی وزیر داخلہ نے کہا کہ آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کی وجہ سے، والمیکی سماج اور مغربی پاکستان کے پناہ گزینوں کے ساتھ امتیازی سلوک ختم ہو گیا ہے اس کے علاوہ جموں و کشمیر میں کم از کم اجرت کا قانون لاگو کیا گیا ہے۔ جموں کے لوگوں کو مضبوطی سے بتایا کہ جموں کے لوگوں کے ساتھ ناانصافی کا وقت اب ختم ہوچکا ہے اور مستقبل میں کوئی بھی ان کے ساتھ ناانصافی نہیں کرسکتا۔

    جموں و کشمیر میں ترقی کا جو دور شروع ہوا ہے اسے کوئی نہیں روک سکتا۔ یہ مندروں کی زمین ہے ، ماتا ویشنو دیوی کی ، پریم ناتھ ڈوگرہ کی ، شاما پرشاد مکھرجی کی قربانی کی سرزمین۔ ہم جموں و کشمیر میں امن میں خلل ڈالنے والے لوگوں کو کامیاب نہیں ہونے دیں گے ، "امیت شاہ نے ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا ،" میں آج جموں آیا ہوں یہ کہنے کے لیے کہ جموں کے لوگوں کے ساتھ ناانصافی کا وقت ختم ہو چکا ہے ، اب کوئی نہیں کر سکتا آپ کے ساتھ ناانصافی کچھ لوگ یہاں ترقی کے دور میں خلل ڈالنے کی کوشش کر رہے ہیں ، لیکن میں آپ کو یقین دلانا چاہتا ہوں کہ کوئی بھی ترقی کے دور کو پریشان نہیں کر سکے گا۔

    مرکزی وزیر داخلہ نے کہا کہ 12000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری پہلے ہی وادی میں آچکی ہے اور مرکزی حکومت 2022 کے اختتام تک مجموعی طور پر 51،000 کروڑ روپے کا ہدف رکھتی ہے۔امیت شاہ نے کہا کہ اگر نوجوان جموں و کشمیر کی ترقی میں شامل ہوجاتے ہیں تو دہشت گرد اپنے مذموم منصوبے میں ناکام ہوجائیں گے۔

    وزیر داخلہ نے کہا کہ حکومت کا مقصد یہ ہے کہ کوئی بھی شہری تشدد میں ہلاک نہ ہو اور جموں و کشمیر سے دہشت گردی کا صفایا کیا جائے۔ انہوں نے کہا کہ پہلے صرف سات میڈیکل کالج تھے لیکن اب مودی حکومت نے جموں و کشمیر میں مزید سات نئے میڈیکل کالج قائم کیے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ جموں و کشمیر کے لوگوں کو مودی حکومت کی طرف سے شروع کی گئی مختلف اسکیموں سے فائدہ مل رہا ہے۔

    انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (آئی آئی ٹی) جموں میں ایک نئے کیمپس کا افتتاح کیا۔ انہوں نے کہا کہ جموں آئی آئی ٹی کیمپس جدید ترین میں سے ایک ہے اور وہ آج کیمپس کو دیکھ کر بہت متاثر ہوئے۔ مرکزی وزراء دھرمیندر پردھان، ڈاکٹر جتیندر سنگھ اور جے اینڈ کے یو ٹی کے ایل جی منوج سنہا نے بھی اس ریلی میں خطاب کیا۔انہوں نے جموں و کشمیر UT کے تمام دو خطوں کی ہمہ جہت ترقی کا وعدہ بھی کیا۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے کہا کہ دو سال کے اندر جموں شہر اور سرینگر میں میٹرو خدمات شروع کی جائیں گی۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: