உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں وکشمیر کی ایل جی انتظامیہ نے کھیل کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی: مشیر راجیو رائے کا دعویٰ

    جموں وکشمیر کی ایل جی انتظامیہ نے کھیل کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی

    جموں وکشمیر کی ایل جی انتظامیہ نے کھیل کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی

    جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے مشیر راجیو رائے بھٹناگر نے آج ریمارک کیا کہ موجودہ ایل جی کی قیادت والی انتظامیہ نے کھیلوں کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی ہے اور نوجوانوں کی کھیلوں کی صلاحیتوں کو پروان چڑھانے کے لیے جموں و کشمیر میں بین الاقوامی اور جدید معیار کا بنیادی ڈھانچہ قائم کیا جا رہا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu, India
    • Share this:
    جموں: جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے مشیر راجیو رائے بھٹناگر نے آج ریمارک کیا کہ موجودہ ایل جی کی قیادت والی انتظامیہ نے کھیلوں کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی ہے اور نوجوانوں کی کھیلوں کی صلاحیتوں کو پروان چڑھانے کے لیے جموں و کشمیر میں بین الاقوامی اور جدید معیار کا بنیادی ڈھانچہ قائم کیا جا رہا ہے۔ مشیر راجیو رائے بھٹناگر نے یہ باتیں گجرات میں 29 ستمبر سے 12 اکتوبر 2022 تک منعقد ہونے والے 36ویں قومی کھیلوں کے لیے جموں و کشمیر کے دستے کو جھنڈی دکھاتے ہوئے کہیں۔

    فلیگ آف تقریب کے دوران خطاب کرتے ہوئے، مشیر بھٹناگر نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ قومی کھیل ہمارے قومی کھیل کیلنڈر کے باوقار اور بڑے ایونٹ میں سے ایک ہے اور یہ کھلاڑیوں کے لئے بین الاقوامی مقابلوں میں اپنی صلاحیتوں کو ثابت کرنے کے لئے بنیادی پلیٹ فارم بناتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ نیشنل گیمز کے دوران 36 ڈسپلن کا احاطہ کیا جا رہا ہے اور ہمیں یقین ہے کہ ہمارے باصلاحیت کھلاڑی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر کے جموں و کشمیر کا نام روشن کریں گے اور ہمیں فخر کریں گے۔

    کھیلوں کے بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے بارے میں روشنی ڈالتے ہوئے، مشیر بھٹناگر نے کہا کہ ایل جی، منوج سنہا یہاں کھیلوں کی ترقی میں ذاتی دلچسپی لے رہے ہیں اور ہم کھیلوں کے بنیادی ڈھانچے اور بین الاقوامی معیار کی سہولیات کو بڑھانے کے لئے تمام کوششیں کر رہے ہیں۔ انہوں نے کھلاڑیوں سے کہا کہ وہ اپنے اپنے کھیل کے میدان میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے لئے ان سہولیات سے بھرپور فائدہ اٹھائیں۔

    اپنے وژن کا اشتراک کرتے ہوئے، مشیر بھٹناگر نے کہا، 'ہمارا مقصد جموں وکشمیر کو کھیلوں کے مختلف شعبوں میں اعلیٰ صلاحیت کے حامل کھلاڑیوں کے لئے گھر بنانا ہے، اور مستقبل قریب میں قومی اور بین الاقوامی کھیلوں کے مقابلوں کے انعقاد کے لئے ایک ترجیحی منزل ہے'۔ اسپورٹس کمیونٹی کو تعاون کا یقین دلاتے ہوئے مشیر نے کہا کہ مائی یوتھ مائی پرائیڈ کے تحت تقریباً 35 لاکھ نوجوانوں کو کھیلوں کی سرگرمیوں میں شامل کرنے کا مقصد ہے اور ہمارا مقصد اپنے کھلاڑیوں کو بہترین کوچنگ فراہم کرنا ہے۔

    مشیر بھٹناگر نے جموں وکشمیر میں کھیلوں اور کھیلوں کی صلاحیتوں کو فروغ دینے میں کھیلوں کی انجمنوں کے کردار پر بھی روشنی ڈالی۔ اس موقع پر مشیر نے ایل جی منوج سنہا کی جانب سے روانہ ہونے والے دستے کو نیک خواہشات کا اظہار کیا اور کہا کہ ہم جموں و کشمیر کو کھیلوں کا پاور ہاؤس بنانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ 'ہمارا مقصد یہ ہے کہ زیادہ سے زیادہ کھلاڑی کوالیفائی کریں اور قومی سطح کے مقابلوں میں حصہ لیں'۔

    راجیو رائے بھٹناگر نے پرچم کشائی کی تقریب کے بعد کھلاڑیوں سے بات چیت کی اور ان کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ انتہائی جوش اور عزم کے ساتھ مقابلہ کریں اور اپنی بہترین کارکردگی پیش کریں۔ سکریٹری، جموں و کشمیر اسپورٹس کونسل، نزہت گل نے اس موقع پر کہا کہ گزشتہ قومی کھیلوں میں جموں وکشمیر کے دستے نے چار چاندی اور آٹھ کانسے کے تمغے جیتے تھے اور اس سال ہمارے کھلاڑی بہتر طور پر تیار ہیں اور آخر کار ہمیں اس بار مزید تمغوں کی امید ہے۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: