உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Afghanistan Crisis: القاعدہ نے طالبان کو دی مبارکباد، کشمیر کو آزاد کرانے کی اپیل

    القاعدہ نے طالبان کو دی مبارکباد، کشمیر کو آزاد کرانے کی اپیل

    القاعدہ نے طالبان کو دی مبارکباد، کشمیر کو آزاد کرانے کی اپیل

    Aghanistan Crisis: القاعدہ نے کہا، ’افغانستان کی سرزمین سلطنتوں کے لئے قبرگاہ اور اسلام کے لئے ناقابل تسخیر قلعہ رہی ہے۔ امریکیوں کی شکست کے بعد تیسری بار، جب افغان قون نے دو صدیوں کے درمیان تین بار سامراجی قوتوں کو شکست دے کر بھگایا ہے‘۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      کابل: افغانستان (Afghanistan) میں طالبان (Taliban) کی جیت پر اپنے مبارکباد پیغام میں مبینہ دہشت گرد تنظیم القاعدہ (Al-Qaeda) نے کشمیر (Jammu and Kashmir) اور دیگر اسلامک زمین (Islamic Lands) کو ’اسلام کے دشمنوں کے چنگل سے آزاد‘ کرانے کی بات کی ہے۔ طالبان کے ذریعہ افغانستان میں ’مکمل آزادی‘ حاصل کرنے کے اعلان کے کچھ ہی گھنٹے بعد القاعدہ نے یہ اعلان کیا۔ القاعدہ نے افغانستان سے امریکی فوجیوں کی واپسی  کو اسلامی علاقوں کی آزادی سے تعبیر کرتے ہوئے فلسطین، لیونت، صوماویا اور یمن کو بھی آزاد کرانے کی بات کی ہے۔

      افغانستان میں اللہ کے ذریعہ دی گئی جیت پر اسلامک امہ کو مبارکباد کالم سے لکھے اپنے پیغام میں دہشت گرد تنظیم نے کہا، ’او اللہ، لیونت، صومالیہ، کشمیر اور دیگر اسلامی زمین کو اسلام کے دشمنوں کے چنگل سے آزاد کرائیں۔ او اللہ، پوری دنیا میں مسلم قیدیوں کو آزادی فراہم کرو۔ 15 اگست کو افغانستان پر طالبان کے قبضے کے بعد علاقائی ماہرین اور سیکورٹی افسران کو اس بات کی تشویش ہے کہ جنگجو گروپ کی جیت نے جنوبی ایشیا کے سبھی مبینہ دہشت گردوں کو نئی توانائی دی ہے۔

      فروری 2020 میں امریکہ اور طالبان کے درمیان ہوئے معاہدے میں کہا گیا تھا کہ افغانستان کا ملیٹنٹ گروپ سبھی دہشت گرد گروپوں کے ساتھ اپنے تعلقات کو ختم کرے گا اور خاص طور پر القاعدہ سے۔ حالانکہ اقوام متحدہ سلامتی کونسل پابندی نگرانی ٹیم کی طرف سے جاری رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس بات کے کوئی ثبوت نہیں ہیں کہ طالبان نے القاعدہ کے ساتھ اپنے لنک اور رابطے ختم کردیئے ہیں۔

      القاعدہ نے اپنے پیغام میں کہا، ’ہم اللہ تعالیٰ کی تعریف کرتے ہیں، جنہوں نے اعتماد کے سربراہ امریکہ کو شکست دی۔ ہم امریکی کی ریڑھ توڑنے، اس کے عالمی وقار کو دھومل کرنے اور افغانستان کی اسلامی زمین سے بے عزت کرکے شکست دے کر بھگانے کے لئے اللہ کا شکریہ ادا کرتے ہیں‘۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: