உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amarnath Yatra 2022: یاتریوں کے ورچوئل درشن، پوجا اور ہون کرنے کیلئے مربوط آن لائن سہولت کا آغاز

    Amarnath Yatra 2022: یاتریوں کے ورچوئل درشن، پوجا اور ہون کرنے کیلئے مربوط آن لائن سہولت کا آغاز

    Amarnath Yatra 2022: یاتریوں کے ورچوئل درشن، پوجا اور ہون کرنے کیلئے مربوط آن لائن سہولت کا آغاز

    Jammu and Kashmir : دنیا بھر میں بابا امرناتھ جی کے ان لاکھوں عقیدت مندوں کو جو اس ذاتی طور پر امرناتھ گھپا کا سفر نہیں کرپائیں گے ان کی سہولت کے لئے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ نےآن لائن سہولیات کا آغاز کردیا ہے تاکہ یہ عقیدت مند مقدس گھپا کا درشن کرسکیں۔

    • Share this:
    جموں وکشمیر : دنیا بھر میں بابا امرناتھ جی کے ان  لاکھوں عقیدت مندوں کو جو اس ذاتی طور پر امرناتھ گھپا کا سفر نہیں کرپائیں گے ، ان کی سہولت کے لئے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ نےآن لائن سہولیات کا آغاز کردیا ہے ۔ تاکہ یہ عقیدت مند مقدس گھپا کا درشن کرسکیں۔ اس سلسلے میں ایک آن لائن پوٹل کا آغاز کردیا گیا ، جس کی مدد سے عقیدت مند اپنی پوجا، ہون اور پرساد آن لائن بک کروا سکتے  ہیں۔ مقدس گھپا کے پجاری اس عقیدت مند کے نام پر شیو لنگم کی پوجا انجام دیں گے اور بعد میں پرساد عقیدت مندوں کے گھر پر پہنچایا جائے گا۔

     

    یہ بھی پڑھئے : امرناتھ یاترا کے دوسرے دن ہزاروں یاتریوں نے مقدس گپھا میں کۓ درشن


    شری امرناتھ شرائن بورڈ کے سی ای او نتیشوار کمار کاکہناہے کہ آن لائن خدمات شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کی ویب سائٹ www.shriamarnathjishrine.com کے ذریعے بک آن لائن پوجا / ہون / پرساد لنک پر کلک کرکے اور بورڈ کی موبائل ایپلیکیشن کے ذریعے بک کی جاسکتی ہیں۔ لنک https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ncog.shriamarnath کے ذریعے ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہے، ورچوئل پوجا کے لیے 1100/- روپے، پرساد بکنگ کے لیے 1100/- روپے (5 گرام کے ساتھ شری امرناتھ جی کا چاندی کا سکہ)، پرساد بکنگ کے لیے 2100/- روپے (شری امرناتھ جی کے 10 گرام چاندی کے سکے کے ساتھ) 5100/- روپے خصوصی ہون کے لئے ادا کرنے ہوں گے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: حتمی ووٹر لسٹ 31 اکتوبر کو ہوگی جاری، حدبندی کے بعد الیکشن کمیشن کررہا ہے تیار


    انہوں نے مزید کہا کہ دستیاب ٹیکنالوجی اور ڈیجیٹلائزیشن کے زیادہ سے زیادہ استعمال کے ذریعے، عقیدت مندوں کو جیو میٹ ایپلیکیشن کے ذریعے ایک ورچوئل آن لائن روم میں جانے دیا جائے گا جہاں وہ بھگوان شیو کی خصوصی ورچوئل پوجا اور درشن کر سکتے ہیں۔ سی ای او، SASB نےبتایا کہ ہم نے محکمہ ڈاک کے ساتھ 48 گھنٹوں کے اندر پرساد بھیجنے کا انتظام کیا ہے۔

    انہوں نے کہا کہ بکنگ ہونے کے بعد، شرائن بورڈ عقیدت مند کے رجسٹرڈ موبائل نمبر، ای میل آئی ڈی پر لنک، تاریخ اور وقت فراہم کرےگا۔ واضح رہے کہ یہ پورٹل کو شری امرناتھ جی شرائن بورڈ نے نیشنل انفارمیٹکس سنٹرجے اینڈ کے اشتراک سے تیار کیا ہے ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: