உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amarnath Yatra 2022: یاترا کو ہر لحاظ سے محفوظ بنانے کیلئے پہلگام اور بال تل میں ماک ڈرلز

    Amarnath Yatra 2022: یاترا کو ہر لحاظ سے محفوظ بنانے کیلئے پہلگام اور بال تل میں ماک ڈرلز

    Amarnath Yatra 2022: یاترا کو ہر لحاظ سے محفوظ بنانے کیلئے پہلگام اور بال تل میں ماک ڈرلز

    Jammu and Kashmir : اس سال شری امرناتھ جی یاترا کو مکمل طور پر محفوظ بنانے اور سیکورٹی و آفات سماوی کے تناظر میں کسی بھی ممکنہ حادثے سے نمٹنے کی غرض سے پہلگام کے نن ون یاترا بیس کیمپ اور بال تل میں ایک ماک ڈرل کا اہتمام ہوا۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر: اس سال شری امرناتھ جی یاترا کو مکمل طور پر محفوظ بنانے اور سیکورٹی و آفات سماوی کے تناظر میں کسی بھی ممکنہ حادثے سے نمٹنے کی غرض سے پہلگام کے نن ون یاترا بیس کیمپ اور بال تل میں ایک ماک ڈرل کا اہتمام ہوا۔ اس مشق میں فوج، پولیس، نیم فوجی دستوں اور انتظامیہ کے اہلکاروں نے شرکت کی۔ این ڈی ایم اے کے سکریٹری ریٹایرڈ لیفٹیننٹ جنرل عطا حسنین اور کنسلٹنٹ ریٹائرڈ لیفٹیننٹ جنرل سدھیر بیھل نے اس موقع پر تمام متعلقین کو آفات کے وقت اٹھائے جانے والے اقدام اور یاتریوں و دیگر لوگوں کی جانیں بچانے کیلئے ضروری اقدامات کے بارے میں جانکاری فراہم کی۔ انتظامیہ کے مطابق اس ڈرل کا مقصد آنے والی امرناتھ یاترا کو ہر لحاظ سے محفوظ اور آسان بنانے کے لیے تمام متعلقین کو تیار کرنا ہے۔ ماک ڈرل کے دوران آگ لگنے کے واقعات، دہشت گردانہ حملے، گاڑیوں کے حادثات اور بھگدڑ سمیت کئی منظرنامے تیار کیے گئے۔  اس سلسلہ میں فورسز و دیگر متعلقین نے فرضی مقابلے نن ون بیس کیمپ اور ملحقہ علاقوں میں منعقد کیے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: عقیدت مندوں کیلئے جموں کے کاروباری اور ٹریول ایجنٹوں نے کیا خصوصی رعایت کا اعلان


    اے ڈی سی اننت ناگ غلام حسن شیخ جو اس موقع پر موجود تھے، نے کہا کہ ان فرضی منظرناموں کے لئے جوابی حکمت عملیوں پر دھاگے کے انداز میں تبادلہ خیال کیا گیا ہے اور کسی بھی خلا کی نشاندہی کی گئی ہے، اسے دور کیا گیا ہے۔  انہوں نے کہا کہ فرضی مشق اس بات کو یقینی بنانے میں بہت مفید رہی ہے کہ تمام اسٹیک ہولڈرز اپنی ذمہ داریوں سے بخوبی واقف ہیں۔  انہوں نے کہا کہ یہ مشق بین ڈپارٹمنٹل کوآرڈینیشن کو یقینی بنانے میں اہم کردار ادا کر رہی ہے۔

    ریٹائرڈ لیفٹیننٹ جنرل سید عطا حسنین نے اس موقع پر نیوز 18 اردو سے بات کرتے ہوئے کہا کہ آفات سماوی جیسے زلزلوں یا آگ اور بارشوں کےدوران متعلقین کو جانوں کے تحفظ کو یقینی بنانے کیلئے اس طرح کی مشق کافی کارآمد ثابت ہوگی۔ جبکہ ڈھائی سال کے وقفے کے بعد امرناتھ یاترا کے دوبارہ شروع ہونے سے زیادہ زیادہ یاتریوں کی آمد متوقع ہے، جس کے لیے ہر لحاظ سے تیار رہنے کی ضرورت ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جنوبی کشمیر میں تارسر جھیل کے نزدیک پھنسے 11 لوگوں کا کیا گیا ریسکیو


    انہوں نے کہا کہ اس مشق سے یقینی طور پر پولیس، فورسز اور سول انتظامیہ کے افسران کے مابین تال میل کو مزید تقویت حاصل ہوگی۔ جبکہ امرناتھ یاترا کو پرامن اور خوشگوار ماحول میں منعقد کرانے کیلئے اسطرح کی مشق لازمی ہے۔ بعد ازاں مبصرین کے ساتھ ایک میٹنگ ہوئی، جنہوں نے جواب میں بہتری کے لیے اپنی تجاویز پیش کیں۔  ماک ڈرل میں ایس ڈی ایم پہلگام، تحصیلدار پہلگام، پولیس، سی آر پی ایف کے نمائندوں کے علاوہ دیگر نے شرکت کی۔

    واضح رہے کہ اس سال کی شری امرناتھ جی یاترا رواں ماہ جون کی 30 تاریخ سے شروع ہوگی اور بال تل و پہلگام کے دونوں راستوں سے یاتریوں کا پہلا جتھا جنوبی کشمیر میں واقع امرناتھ گپھا میں مدد شیو لنگم کے درشن کےلیے روانہ ہونگے۔ جبکہ اس سلسلے میں سیکورٹی سمیت تمام تر دیگر انتظامات کو پہلے ہی مکمل کرلیا گیا ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: