உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amit Shah in Kashmir: آپ کے ہاتھوں میں ہتھیاررکھنے والوں نےآپ کاکیافائدہ کیا؟امت شاہ نے کشمیری نوجوانوں سے کیاسوال

    Youtube Video

    امت شاہ نے کہا کہ آج میں کشمیر کے نوجوانوں سے اپیل کرنے آیا ہوں کہ جنہوں نے آپ کے ہاتھ میں پتھر دیئے ہیں انہوں نے آپ کا کیا بھلا کیا؟ آپ کے ہاتھوں میں ہتھیار رکھنے والوں نے آپ کا کیا فائدہ کیا؟۔امت شاہ نے کہا کہ پی او کے آپ کے قریب ہے ، پوچھیں کہ کیا گاؤں میں بجلی ہے ، کیا اسپتال ہے ، کیا میڈیکل کالج بنایا جا رہا ہے؟ کیا گاؤں میں پینے کا پانی ہے؟ کیا خواتین کے لیے بیت الخلاء موجود ہیں؟ وہاں کچھ نہیں ہوا اور یہ لوگ پاکستان کی بات کرتے ہیں۔

    • Share this:
      سری نگر: مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے پیر کو جموں و کشمیر کے گاندربل ضلع کے کھیر بھوانی مندر میں خصوصی پوجا میں شرکت کی۔ اس کے بعد انہوں نے سری نگر میں ایک جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے دہشت گردوں کو چیلنج کیا۔ انہوں نے جموں و کشمیر کے لوگوں سے کہا کہ جموں و کشمیر وزیر اعظم نریندر مودی کے دل میں بستا ہے۔سری نگر میں ، وزیر داخلہ امت شاہ نے کہا ، 'مجھے ماتا کھیر بھوانی مندر میں ماں کے درشن کرنے کا اعزاز حاصل ہوا ہے۔ یہ ملک بھر کے کشمیری پنڈت بھائیوں اور بہنوں کے ایمان کا ایسا اٹوٹ مرکز ہے جو پوری قوم کو متاثر کرتا ہے۔ اس مقدس مقام میں ایک حیرت انگیز طاقت ہے ، جو کہ یہاں آ کر یقینی طور پر محسوس کی جاتی ہے۔

      انہوں نے کہا ، 'مودی جی کے دل میں جموں و کشمیر ہے۔ میں اور منوج سنہا جی جب بھی ملتے ہیں۔ امت شاہ نے بتایا کہ منوج سنہا کا کہنا ہے کہ دیگر ریاستوں کی طرح تمام اسکیموں سے جموں و کشمیر کو فائدہ ہونا چاہیے۔ انہوں نے عوام سےاپیل کی ہے کہ خوف کو دل سے نکال دو۔ کشمیر کی ترقی کے سفر میں کوئی خلل نہیں ڈال سکتا۔ آپ حکومت ہند پر اعتماد کر سکتے ہیں۔ ہم پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ ترقی کے سفر میں خلل ڈالنے والوں کی نیت ٹھیک نہیں، ان کی نیت صاف نہیں۔



      امت شاہ نے کہا ، "منوج سنہا جی ، جنہوں نے سچے جذبے کے ساتھ جموں و کشمیر میں تبدیلی لانے کی کوشش کی ہے ، میں یہ کہنا چاہوں گا کہ انہوں نے ایک کامیاب کوشش کی ہے۔ انہیں بہت بہت مبارک ہو۔ میں آج یہاں آیا ہوں۔ 5 اگست 2019 کو، ہم نے فیصلہ لیا۔ میں اس فیصلے کے بعد پہلی بار کشمیر آیا ہوں۔ میں آپ سب کو بتانا چاہتا ہوں کہ مودی جی کی قیادت میں جموں و کشمیر کی ترقی کا ایک نیا دور شروع ہوا ہے۔ آپ نے اسے محسوس کیا ہے اور 2024 تک آپ کو اس کا نتیجہ بہت خوبصورت نظر آئے گا۔

      وزیر داخلہ نے کہا ، 'مجھے بہت طعنہ دیا گیا ، مجھ پر بہت لعنت کی گئی۔ میں نے انتہائی سخت الفاظ میں مذمت کی ہے۔ میں آج آپ سے کھل کر بات کرنا چاہتا ہوں، اس لیے کوئی بلٹ پروف نہیں، کوئی سیکیورٹی نہیں، میں اس طرح آپ کے سامنے کھڑا ہوں۔

      ان کا کہنا تھا کہ 'آج میں نے اخبار میں دیکھا کہ فاروق صاحب نے مجھے مشورہ دیا ہے کہ انڈیا کو پاکستان سے بات کرنی چاہیے۔ ویسے وہ بہت تجربہ کار وزیر اعلیٰ ہیں۔ صبح کے لیے ان کا مشورہ ہے لیکن میں آپ سب کو بتانا چاہتا ہوں کہ اگر میں بات کرنا چاہتا ہوں تو میں وادی کے اپنے بھائیوں اور بہنوں سے کروں گا۔


      وزیر داخلہ نے کہا، 'مجھے یقین ہے کہ ہمارے ذہن میں کوئی غلطی نہیں ہے۔ یہ قدم جموں و کشمیر اور لداخ کی ترقی کے واحد مقصد کے ساتھ اٹھایا گیا ہے اور میں آپ کو 2024 تک بتاتا ہوں کہ آپ جو چاہیں گے وہ آپ کے سامنے ہوگا۔

      مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے سری نگر میں مختلف ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھا۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ آج میں کشمیر کے نوجوانوں سے اپیل کرنے آیا ہوں کہ جنہوں نے آپ کے ہاتھ میں پتھر دیئے ہیں انہوں نے آپ کا کیا بھلا کیا؟ آپ کے ہاتھوں میں ہتھیار رکھنے والوں نے آپ کا کیا فائدہ کیا؟۔امت شاہ نے کہا کہ پی او کے آپ کے قریب ہے ، پوچھیں کہ کیا گاؤں میں بجلی ہے ، کیا اسپتال ہے ، کیا میڈیکل کالج بنایا جا رہا ہے؟ کیا گاؤں میں پینے کا پانی ہے؟ کیا خواتین کے لیے بیت الخلاء موجود ہیں؟ وہاں کچھ نہیں ہوا اور یہ لوگ پاکستان کی بات کرتے ہیں۔

      امت شاہ نے کہا کہ آج 30 ہزار لوگ جمہوری طریقے سے کشمیری عوام کے نمائندے بن چکے ہیں۔ انہوں نے کشمیر کے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ جمہوری عمل میں شامل ہوں اور متعدد سطحوں پر عوامی نمائندے بنیں۔


      20 ہزار سے زائد افراد کو دی گئی ہیں سرکاری نوکریاں

      امت شاہ نے کہا کہ یہاں 20 ہزار سے زیادہ لوگوں کو سرکاری نوکریاں دی گئی ہیں اور مزید 6 ہزار لوگوں کو نوکریاں ملنے والی ہیں۔ یہ تمام بھرتیاں شفاف طریقے سے کی گئی ہیں۔ قابلیت اور ہنر رکھنے والےافراد کو اقربا پروری کے ملازمت دی گئی ہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: