உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں کشمیر: امیت شاہ آج جاری کریں گے 20 اضلاع کا ’گڈ گورننس انڈیکس‘، پہلی مرتبہ ہوگا ایسا

    وزیرداخلہ امیت شاہ۔ (فائل فوٹو)

    وزیرداخلہ امیت شاہ۔ (فائل فوٹو)

    ریاست کے تمام بیس اضلاع کا ڈسٹرکٹ گڈ گورننس انڈیکس دس نکات پر مبنی ہے جن میں صحت، تعلیم، سڑکیں، بجلی، پینے کا پانی، اضلاع میں جرائم شامل ہیں۔ تمام اضلاع کی حیثیت ڈسٹرکٹ گڈ گورننس انڈیکس میں ظاہر کی جائے گی۔ کم درجے والے اضلاع میں گڈ گورننس انڈیکس کو بہتر بنانے کے لیے خصوصی کوششیں کی جائیں گی۔

    • Share this:
      سرینگر: مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ ہفتہ (Amit Shah) 22 جنوری کو ورچول طریقے سے جموں کشمیر میں ضلع کا گڈ گورننس انڈیکس جاری کریں گے۔ سبھی 20 اضلاع کا گورننس انڈیکس جاری کرنے والا جموں کشمیر (Jammu Kashmir) پہلی مرکز کے زیر انتظام ریاست ہوگی۔ گورننس انڈیکس (Good Governance Index) کے اس ماڈل کو بعد میں دیگر ریاستوں میں بھی اپنایا جاسکتا ہے۔ جموں کنونشن سنٹر میں ہونے والے پروگرام میں مرکزی وزیر ڈاکٹر جیتندر سنگھ، لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا، چیف سکریٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا، ریاست کے تمام 20 اضلاع کا حکومت ہند کے ضلعی گڈ گورننس انڈیکس انتظامی اصلاحات اور عوامی شکایات محکمہ کے افسران اور انتظامی سکریٹری اور محکمہ کے سربراہ کی موجودگی میں جاری کیا جائے گا۔

      جموں و کشمیر انسٹی ٹیوٹ آف پبلک ایڈمنسٹریشن، مینجمنٹ اینڈ رورل ڈیولپمنٹ کے ڈائریکٹر جنرل سوربھ بھگت کے مطابق مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ ملک میں ضلع گڈ گورننس انڈیکس کے معاملے میں جموں و کشمیر کی پہل کو ورچوئل طریقے سے جاری کریں گے۔ ان کا کہنا ہے کہ ریاست کے تمام بیس اضلاع کا ڈسٹرکٹ گڈ گورننس انڈیکس دس نکات پر مبنی ہے جن میں صحت، تعلیم، سڑکیں، بجلی، پینے کا پانی، اضلاع میں جرائم شامل ہیں۔ تمام اضلاع کی حیثیت ڈسٹرکٹ گڈ گورننس انڈیکس میں ظاہر کی جائے گی۔ کم درجے والے اضلاع میں گڈ گورننس انڈیکس کو بہتر بنانے کے لیے خصوصی کوششیں کی جائیں گی۔

      جموں کنونشن سنٹر میں رہنے کی ہدایات دی گئیں
      اس کے ساتھ ہی کمشنر سیکرٹری جنرل ایڈمنسٹریٹو ڈیپارٹمنٹ منوج کمار دویدی نے ایک حکم نامہ جاری کرتے ہوئے جموں میں موجود تمام انتظامی سیکرٹریوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ ضلع گڈ گورننس انڈیکس کے ریلیز پروگرام میں صبح 9:30 بجے جموں کنونشن سنٹر میں موجود ہوں۔ . سری نگر میں موجود انتظامی سیکرٹری اور ڈویژنل کمشنر کشمیر سے کہا گیا ہے کہ وہ ورچوئل طریقے سے پروگرام میں شرکت کریں۔ ڈویژنل کمشنر جموں، ضلع ڈپٹی کمشنر جموں، سانبہ، کٹھوعہ، ریاسی اور ادھم پور و دیگر متعلقہ افسران کو ویڈیو کانفرنس کے ذریعے پروگرام میں شامل ہونے کو کہا گیا ہے۔ ایڈیشنل سیکرٹری سطح کے افسران اور تمام محکموں کے سربراہوں کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پروگرام میں شرکت کی ہدایات بھی جاری کی گئی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: