உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K-Ladakh:مقامی رہائشی نہیں ہونے پر بھی بن پائیں گے ووٹر، الیکشن آفیسر نے دی معلومات

    J&K News:علامتی تصویر ۔

    J&K News:علامتی تصویر ۔

    J&K-Ladakh: الیکشن کمیشن کے رہنما خطوط کے تحت ووٹر لسٹوں کے ساتھ آدھار کو جوڑنے کا کام بھی پہلی بار کیا جائے گا اور ووٹروں کو نئے ووٹر کارڈ بھی دیے جائیں گے۔

    • Share this:
      J&K-Ladakh: جموں و کشمیر میں حد بندی کمیشن کی رپورٹ کے مطابق ووٹروں کی تعداد میں 20 سے 25 لاکھ تک اضافہ ممکن ہے۔ ریاست کے چیف الیکٹورل آفیسر ہردیش کمار سنگھ کے دعوے کے مطابق ووٹروں کی تعداد اس وقت 76 لاکھ سے بڑھ کر ایک کروڑ سے زیادہ ہو جائے گی۔ محکمہ الیکشن کی جانب سے اس سلسلے میں ووٹر لسٹوں میں خصوصی ترمیم کا کام 15 ستمبر سے شروع ہوگا۔

      نرمان بھون جموں میں بدھ کو ایک پریس کانفرنس میں سنگھ نے کہا، "جموں و کشمیر میں 5 اگست 2019 کو ووٹر لسٹوں کا خصوصی خلاصہ آرٹیکل 370 کے خاتمے اور پھر ریاست کو دو مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں دوبارہ ترتیب دینے اور اس کے کام کی وجہ سے۔ حد بندی کمیشن۔ ترمیم کام نہیں کر سکی۔

      تقریباً چار سال کے بعد انتخابی فہرستوں میں خصوصی سمری ترامیم کرنے کی منظوری الیکشن کمیشن نے دے دی ہے۔ اس طرح نئے ووٹرز کی بڑی تعداد تشکیل پائے گی۔ حد بندی کمیشن کی رپورٹ کی بنیاد پر اسمبلی حلقوں کی تعداد 83 سے بڑھ کر 90 ہو گئی ہے اور تقریباً ہر اسمبلی حلقہ میں کوئی نہ کوئی تبدیلی آئی ہے۔

      ایسے میں محکمہ الیکشن نے خصوصی سمری ترمیم شروع کرنے سے قبل تقریباً تیاریاں مکمل کر لی ہیں۔ ہر اسمبلی حلقہ کی سطح پر انتخابی افسروں کی تقرری کا کام بھی مکمل کر لیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایک خصوصی سمری ترمیم میں بوتھ لیول آفیسر گھر گھر جا کر ووٹر لسٹیں تیار کریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      غلام نبی آزاد کی پارٹی پرتنقید،کہا- مجھ سے مشورہ کئےبغیرتیارکی گئی کانگریس کمیٹی کی فہرست

      یہ بھی پڑھیں:
      Jammu and Kashmir: ہڑتال اور پتھراو کو اب پیچھے چھوڑ دیا ہے: منوج سنہا

      پہلی مرتبہ آدھار لنک کرنے کا بھی ہوگا کام
      انہوں نے کہا کہ الیکشن کمیشن کے رہنما خطوط کے تحت ووٹر لسٹوں کے ساتھ آدھار کو جوڑنے کا کام بھی پہلی بار کیا جائے گا اور ووٹروں کو نئے ووٹر کارڈ بھی دیے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ملک کے دیگر حصوں سے جموں و کشمیر میں کام کرنے والے ملازمین بھی سروس ووٹر کے تحت یہاں ووٹر لسٹوں میں اپنا نام درج کروا سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: