ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

پلوامہ کے ترال میں ملی ٹنٹس نے بی جے پی لیڈرراکیش پنڈتاکاکیاقتل،خاتون کو لگی شدید چوٹیں

متوفی راکیش پنڈتا (Rakesh Pandita) میونسپل کونسلر اور ترال میں بی جے پی کے ضلعی یونٹ سکریٹری تھے۔ وہ موقع پر ہی دم توڑ گئے۔ آئی جی کشمیر وجے کمار (Vijay Kumar ) نے بتایا کہ پنڈتا ترال میں اپنے دوست مشتاق بھٹ (Mustaq Bhat ) سے ملنے گئے تھے۔

  • Share this:
پلوامہ کے ترال میں ملی ٹنٹس نے بی جے پی لیڈرراکیش پنڈتاکاکیاقتل،خاتون کو لگی شدید چوٹیں
راکیش پنڈتا کی فائل فوٹو

جموں و کشمیر کے پلوامہ ضلع کے ترال (Tral area of Pulwama district in Jammu and Kashmir) کے علاقے میں بدھ کی شام ملی ٹیٹنس نے بھارتیہ جنتا پارٹی (Bharatiya Janata Party) کے ایک رہنما کو گولی مار کرقتل کردیا۔ پولیس نے بتایا کہ مختصر فائرنگ سے ایک خاتون بھی زخمی ہوگئی۔متوفی راکیش پنڈتا (Rakesh Pandita) میونسپل کونسلر اور ترال میں بی جے پی کے ضلعی یونٹ سکریٹری تھے۔ وہ موقع پر ہی دم توڑ گئے۔ آئی جی کشمیر وجے کمار (Vijay Kumar ) نے بتایا کہ پنڈتا ترال میں اپنے دوست مشتاق بھٹ (Mustaq Bhat ) سے ملنے گئے تھے۔


یہ واقعہ مشتاق کے ترال میں واقع رہائش گاہ پر پیش آیا۔ تین ملی ٹنٹس نے پنڈتا کو گولی مار دی۔ کمار نے بتایا اس کے دوست کی بیٹی بھی شدید زخمی ہوگئی تھی۔پنڈتا سری نگر میں ایک محفوظ رہائش گاہ میں رہائش پذیر تھے اور انہیں دو پبلک سکیورٹی آفیسرز (public security officers ) مہیا کیا گیا تھا۔ تاہم کونسلر ٹرال کے دورے کے دوران افسران کے ہمراہ نہیں تھا۔


علاقے میں تلاشی کا کام شروع کردیا گیا ہے اور ملزمان کی گرفتاری کے لئے ترال میں تمام داخلی اور خارجی راستوں کو سیل کردیا گیا ہے۔ایک ٹویٹ میں پولیس نے کہا ہے کہ سری نگر میں دو پی ایس او اور ایک محفوظ ہوٹل رہائش فراہم کرنے کے باوجود کونسلر خود ہی ترال گیا تھا۔ کشمیرپولیس کے ٹویٹ میں کہا گیا کہ "علاقے کو گھیرے میں لے لیا گیا ہے اور تلاشی جاری ہے۔"



جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا (Jammu and Kashmir Lt Governor Manoj Sinha) نے کہا کہ دہشت گرد اپنے مذموم منصوبوں میں کبھی کامیاب نہیں ہوں گے اور اس طرح کی گھناؤنی کارروائیوں کے ذمہ داروں کو انصاف کے کٹہرے میں لایا جائے گا۔ “

پلوامہ کے علاقے ترال میں کونسلر شری راکیش پنڈتا (Councillor Shri Rakesh Pandita ) پر دہشت گردی کے حملے کے بارے میں سن کر بہت افسوس ہوا۔ میں اس حملے کی شدید مذمت کرتا ہوں۔ انہوں نے کہا غم کی اس گھڑی میں سوگوار کنبہ کے ساتھ تعزیت پیش ہے۔


وہیں سیاسی رہنماؤں نے اس حملے کی مذمت کی اور بندوق برداروں پر حملہ کیا۔ اپنے صدمے کا اظہار کرتے ہوئے پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی کی رہنما اور سابق وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی (Democratic Party leader and former CM Mehbooba) نے کہا کہ تشدد کی ان بے وقوفانہ حرکتوں نے جموں و کشمیر کو صرف بدحالی کا باعث بنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ لواحقین سے میری تعزیت پیش ہے‘‘۔


لوگوں کی پیپلز کانفرنس کے سربراہ سجاد لون (People’s Conference head Sajad Lone) نے حملہ آوروں کو نشانہ بنایا اور کہا کہ وہ جہاں سے آئے ہیں وہاں سے چلے جائیں۔بی جے پی کے جموں و کشمیر کے ترجمان نے کہا کہ پنڈتا کا قتل وحشیانہ ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ اس طرح کے حملے پارٹی رہنماؤں کو عوام کی خدمت سے باز نہیں رکھیں گے۔ انہوں نے کہا ، "غیر مسلح افراد پر حملہ کرنا کوئی بہادری نہیں ہے اور پولیس کو مجرموں کا سراغ لگانا چاہئے اور اسی کے مطابق انہیں سزا دینا چاہئے۔"
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 03, 2021 08:49 AM IST