உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     بلٹ ریزسٹنٹ لائٹ موٹر گاڑیاں اب جموں کشمیر میں فورسز کے وہیکل فلیٹ میں شامل

    جموں کشمیر کے ڈی جی پی نے کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج کا افتتاح کیا

    جموں کشمیر کے ڈی جی پی نے کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج کا افتتاح کیا

    Bullet resistant light motor vehicles: ڈی جی پی نے بلٹ ریزسٹنٹ لائٹ موٹر وہیکلز کا افتتاح کرتے ہوئے کہا کہ اعلی حفاظتی تقاضوں کے ساتھ یہ گاڑیاں خصوصی ڈیوٹی کے لیے سی آر پی ایف کے ساتھ تعینات کی جائیں گی۔

    • Share this:
    جموں کشمیر: جموں و کشمیر کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس دلباغ سنگھ نے آرمڈ پولیس کمپلیکس ہمہامہ میں منعقدہ ایک تقریب میں بلٹ ریزسٹنٹ، مارکس مین ٹیکٹیکل انٹروینشن لائٹ موٹر وہیکلز کو جھنڈی دکھا کر کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج کا افتتاح کیا۔ ڈی جی پی نے بلٹ ریزسٹنٹ لائٹ موٹر وہیکلز کا افتتاح کرتے ہوئے کہا کہ اعلی حفاظتی تقاضوں کے ساتھ یہ گاڑیاں خصوصی ڈیوٹی کے لیے سی آر پی ایف کے ساتھ تعینات کی جائیں گی۔ انہوں نے اے ڈی جی پی ہیڈ کوارٹرز، اے آئی جی پروویژن اینڈ ٹرانسپورٹ پی ایچ کیو اور ان کی ٹیم کو ان گاڑیوں کی خریداری کے لیے فاسٹ ٹریک موڈ میں کام کرنے پر سراہا۔ ڈی جی پی نے مزید کہا کہ "بڑی تعداد میں گاڑیاں آچکی ہیں اور مزید بہت کچھ آئے گا۔" بہتر حفاظتی اقدامات کے ساتھ گاڑیوں میں فلیٹ ٹائر سسٹم ہے جس میں پی ٹی زیڈ کیمرے نصب ہیں۔
    ڈی جی پی نے بعد میں جے کے اے پی 13 ویں بٹالین ہمہامہ، بڈگام میں کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج کا افتتاح کیا۔ 40 فٹ لمبی کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج آلودگی کے تمام بین الاقوامی معیارات پر پورا اترتی ہے جس میں 300 میٹر تک فائرنگ کی حد کو کم اور بڑھانے کی سافٹ ویئر کی صلاحیت ہے۔ ایئر کنڈیشنڈ شوٹنگ رینج جسے 24 گھنٹہ استعمال کیا جا سکتا ہے اور اسے آسانی سے کسی دوسرے مقام پر بھی پہنچایا جا سکتا ہے۔ شوٹر کھڑے ہونے، گھٹنے ٹیکنے اور لیٹنے کی پوزیشن میں فائر کر سکتا ہے اور اس میں الیکٹرانک ملٹی فنکشن ٹارگٹس اور ورچوئل ٹارگٹ سسٹم ہیں اور اس کے پاس ہر ایک کنٹینر کے باہر ایک کنٹرول سٹیشن ہے اور فائرنگ کی نگرانی کے لیے شوٹر کے قریب ایک مانیٹرنگ ٹیب ہے اور کنٹرول سٹیشن شوٹر کی فائرنگ کے نتیجے کو پرنٹ کرنے کے قابل ہے۔

    صرف1,616روپے میں ہوائی سفر کرنے کا موقع! Indigo لایا Sweet 16 سیل

    وہیل چیئر پر Food Delivery کرتے شخص کا ویڈیو ہوا وائرل، لوگوں نے کہا، کچھ بھی ناممکن نہیں
    آئی ایس او سرٹیفائیڈ سسٹم ہدف پر شاٹ لوکیشن کو ظاہر کرنے اور ریکارڈ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے، ممکنہ سکور، مجموعی سکور، اثر کے وسط کے نقطہ کی نشاندہی، پیش رفت میں ورزش کی قسم، گروپ سائز وغیرہ دکھائیں۔ متعلقہ افسران نے ڈی جی پی کو کنٹینرائزڈ شوٹنگ رینج اور اس کے مانیٹر کنٹرول سسٹم کی خصوصیات کے بارے میں بریف کیا۔ انہوں نے بلٹ ریزسٹنٹ گاڑیوں کے حفاظتی اقدامات کے بارے میں بھی جانکاری فراہم کی۔



    اے ڈی جی سی آر پی ایف، جموں و کشمیر دلجیت سنگھ چودھری، آئی جی سی آر پی ایف آپریشن کشمیر، مانویندر سنگھ بھاٹیہ، اے ڈی جی ایس پی جے اینڈ کے، ایس جے ایم۔ گیلانی، ایم کے سنہا، دانش رانا، آئی جی سی آر پی ایف سری نگر آپس سیکٹر، چارو سنہا، آئی جی پی ٹریفک وکرمجیت سنگھ، ڈی آئی جی سی کے آر، سوجیت کمار، ڈی آئی ایس جی سی آر پی ایف میتھیو اے جان، رندیپ رانا، ڈی آئی جی اے پی/آئی آر کشمیر شاہد مہراج، ایس ایس پی سری نگر، اے آئی ایس جی پی ایچ کیو، ایس ایس پی بڈگام، سری نگر میں قائم جے کے اے پی/آئی آر بٹالین کے کمانڈنٹ، پولیس کنسٹرکشن ڈویژن کے افسران اور ضلع بڈگام اور سی آر پی ایف کے دیگر سینئر افسران اس موقع پر موجود رہے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: