உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں وکشمیر: الیکشن کمیشن نے ووٹرلسٹ میں نام شامل کرنے اور درستگی کے لئے اٹھایا یہ بڑا قدم

    جموں وکشمیر: الیکشن کمیشن نے ووٹرلسٹ میں نام شامل کرنے اور درستگی کے لئے اٹھایا یہ بڑا قدم

    جموں وکشمیر: الیکشن کمیشن نے ووٹرلسٹ میں نام شامل کرنے اور درستگی کے لئے اٹھایا یہ بڑا قدم

    جموں وکشمیر الیکشن کمیشن کی ہدایت پرجموں میں مختلف ووٹر لسٹ سمری ریویژن کیمپس کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ یہ سمری ریویژن کیمپ 40 دن تک جاری رہیں گے، جس کے دوران لوگ ووٹر لسٹ میں نام شامل، حذف یا درست کر سکتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu, India
    • Share this:
    جموں وکشمیر الیکشن کمیشن کی ہدایت پرجموں میں مختلف ووٹر لسٹ سمری ریویژن کیمپس کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ یہ سمری ریویژن کیمپ 40 دن تک جاری رہیں گے، جس کے دوران لوگ ووٹر لسٹ میں نام شامل، حذف یا درست کر سکتے ہیں۔ ان کیمپوں میں نئے ووٹرز سمیت لوگ بڑی تعداد میں ووٹرلسٹوں میں نام درج کروانے کے لئے آرہے ہیں۔ ونش پانڈو جموں کے گاندھی نگر علاقے میں جموں وکشمیرالیکشن کمیشن کے زیر اہتمام اس سمری ریویژن کیمپ میں پہنچے ہیں۔

    ونش نے حال ہی میں 18 سال سے زیادہ عمر حاصل کی ہے اور اس طرح اپنا نام ووٹرلسٹ میں شامل کرنے کے لئے اس سمری ریویژن کیمپ میں آیا ہے۔ ونش نے کہا کہ انہوں نے اپنے گھر کے قریب اس سمری ریویژن کیمپ کے آغاز کے بارے میں الیکشن کمیشن کے فیلڈ اسٹاف سے معلومات حاصل کیں۔ اس طرح وہ اپنے لئے نئے ووٹر کارڈ کی تشکیل کے لئے درخواست جمع کرانے آیا ہے۔ وہ کافی خوش نظر آئے کیونکہ انہیں لگتا ہے کہ ووٹر کارڈ ملنے کے بعد وہ بھی جمہوری عمل میں شامل ہوسکتے ہیں۔ نہ صرف ونش بلکہ ہر عمر کے لوگوں کی ایک بڑی تعداد اپنے مسائل کے حل کے لئے ان سمری ریویژن کیمپوں میں جمع ہو رہی ہے۔ ان سب کو خوشی ہے کہ انہیں اس طرح کی سہولت دروازے کے قریب ہی مل گئی، اگر وہ سب کچھ حاصل کر سکتے تھے۔ رائے دہندگان سے متعلقہ مسائل کو زیادہ وقت اور پیسہ خرچ کئے بغیر حل کیا جاتا ہے۔ اس سمری کیمپ کے انچارج گگندیپ سنگھ نے کہا کہ وہ 40 دنوں تک عام لوگوں کے لئے دستیاب ہوں گے، جس کے دوران وہ لوگوں کے رائے دہندگان سے متعلق تمام مسائل کو حل کرنے کی کوشش کریں گے۔

    انہوں نے کہا کہ ابتدائی طور پر انہوں نے گھر گھر جا کر حکومت کے اس اقدام کے بارے میں لوگوں میں بیداری پیدا کی۔الیکشن کمیشن بغیر کسی ڈیل کے پوری ووٹر لسٹ سے متعلق مشق کو مکمل کرنے کی کوشش کر رہا ہے تاکہ وہ اسمبلی انتخابات کے لیے پوری طرح تیار ہو جائیں۔ اس طرح انہوں نے لوگوں سے کہا ہے کہ وہ بڑی تعداد میں ان کیمپوں میں آئیں اور مسائل حل کریں۔

    دریں اثنا، کشمیری مائیگرنٹ بوتھ لیول افسران کو یہاں کے حکام نے تربیت دی ہے تاکہ جموں و کشمیر میں انتخابی فہرستوں کی خصوصی سمری نظرثانی کے ساتھ کشمیری پنڈتوں کے 100 فیصد رجسٹریشن کو یقینی بنایا جا سکے۔ الیکشن کمیشن نے کشمیری تارکین وطن کی خصوصی سمری پر نظرثانی کے لیے پہلے ہی جموں، ادھم پور اور دہلی میں تین اسسٹنٹ الیکٹورل رجسٹریشن افسران (مہاجر) کو تعینات کیا ہے۔

    عہدیدار نے بتایا کہ جموں و کشمیر کے چیف الیکٹورل آفیسر کے دفتر نے جمعہ کو یہاں اپنے ہیڈکوارٹر میں تارکین وطن بی ایل اوز کے لئے ایک تربیتی پروگرام کا اہتمام کیا جس میں انتخابی فہرستوں کی جاری خصوصی سمری نظرثانی اور افسران کے ذریعہ مختلف آئی ٹی ایپلی کیشنز کو بہتر طریقے سے ہینڈلنگ کے پیش نظر رکھا گیا۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: