உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مرکزی سرکار جموں و کشمیر میں صنعتی شعبے کو بڑھاوا دینے کی کررہی ہے ہرمکمن کوشش

    مرکزی سرکار جموں و کشمیر میں صنعتی شعبے کو بڑھاوا دینے کی کررہی ہے ہرمکمن کوشش

    مرکزی سرکار جموں و کشمیر میں صنعتی شعبے کو بڑھاوا دینے کی کررہی ہے ہرمکمن کوشش

    سرکار جموں و کشمیر میں صنعتی شعبے کو فروغ دینے کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔ یہ جموں و کشمیر میں روزگار کے مزید مواقع پیدا کرنے کے لیے کیا جا رہا ہے ۔

    • Share this:
    جموں : سرکار جموں و کشمیر میں صنعتی شعبے کو فروغ دینے کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔ یہ جموں و کشمیر میں روزگار کے مزید مواقع پیدا کرنے کے لیے کیا جا رہا ہے۔ بینکنگ سیکٹر اس مشن میں بڑا کردار ادا کر رہا ہے ، کیونکہ بہت سے بینک نوجوانوں کو اپنی یونٹ شروع کرنے کے لیے مختلف اسکیموں کے تحت انتہائی سستے قرضے دے رہے ہیں، جس پر مقامی بے گار نو جوانوں نے راحت کی سانس لی ہے ۔ مرکز کے لیے گیے اس اقدام سے جموں و کشمیر میں بے روزگاری کو کافی حد تک قابو کیا جاسکے گا ۔

    ایک نوجوان گرویندر اروڑا ، جو ایک صنعت کار ہے ، اصل میں نئی ​​دہلی سے تعلق رکھنے والے، اروڑا نے جموں میں شیز بنانے کی ایک صنعت شروع کی ہے۔ دو سال قبل جموں و کشمیر حکومت کی جانب سے نئی صنعتی پالیسی لانے کے بعد وہ اپنی اکائیاں شروع کر سکتے تھے۔ اروڑہ کا کہنا ہے کہ انہیں زمین مل گئی ہے اور انہوں نے جموں میں اپنا مینوفیکچرنگ یونٹ قائم کرنے کے لیے تمام رسمی کارروائیاں پوری کر لی ہیں۔ اسے پنجاب نیشنل بینک سے 25 کروڑ روپے کی انتہائی سستی شرح پر قرض بھی ملا ہے ۔ اس نوجوان کا کہنا ہے کہ وہ اپنے یونٹ میں 125 سے زائد ملازمین کو ملازمت دے چکا ہے اور اب آنے والے دنوں میں کاروبار کو بڑھانے پر توجہ دے رہا ہے اور وہ مزید بے روزگار نوجوانوں کو نوکری دے گا ۔

    وہیں کچھ خواتین یونٹ ہولڈرس نے بتایا کہ مرکز کی اس نئی اسکیم سے خواتین بھی مردوں کے مقابلے اپنا کاروبار کرنے میں آگے بڑھیں گی ۔ مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتارمن نے اپنے دورے کے دوران ان کاروباریوں سے ملاقات کی اور کل جموں یونیورسٹی میں ان کے اسٹالز کا معائنہ کیا۔ انہوں نے ان کے اقدامات کی تعریف کی اور آنے والے دنوں میں کاروبار کو بڑھانے میں ان کی مدد کرنے کا وعدہ کیا۔ انہوں نے ان میں چیک بھی تقسیم کیے ۔

    مختلف بینکوں کے سربراہوں کا کہنا ہے کہ وہ اسٹارٹ اپ، میک ان انڈیا اور دیگر متعلقہ مرکزی اسپانسر شدہ اسکیموں کے تحت اپنے یونٹ شروع کرنے کے لیے نوجوانوں اور عام تاجروں کی مکمل حمایت کر رہے ہیں ۔ مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتارمن نے بھی جموں و کشمیر کے اپنے دورے کے دوران کہا کہ وہ چاہتی ہیں کہ بینکنگ سیکٹر جموں و کشمیر میں اپنے بازوؤں کو پھیلائے اور بینکوں کو قرض فراہم کرنے اور نوجوان کاروباری افراد کی مالی ضروریات کو پورا کرنے کے ذریعہ مزید کردار ادا کرنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ آنے والے دنوں میں جموں و کشمیر میں روزگار پیدا کرنے میں اچھا کردار ادا کر سکیں ۔

    نرملا سیتارمن کے دورے کے بعد آج جموں میں صعنت کاروں کے چہروں پر خوشی دیکھی جارہی تھی ۔ ایک کاروباری خاتون سپندر کور نے نیوز 18 کو بتایا کہ انہیں آسان قسطوں پر قرضہ دیا گیا ہے اور اب اپنا صعنتی یونٹ قائم کریں گی اور کئی لڑکیوں کو نوکری بھی دے سکیں گی ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: