உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    jammu and kashmir: جموں۔کشمیر کے پونچھ میں بھیانک حادثہ، نو لوگوں کی موت، چار شدید طور پر زخمی

    jammu and kashmir:  حادثے کے وقت گاڑی میں 13 مسافر سوار تھے۔ پولیس اہلکار نے بتایا کہ علاقے کے مقامی لوگوں نے ایک بڑا ریسکیو آپریشن شروع کیا۔

    jammu and kashmir: حادثے کے وقت گاڑی میں 13 مسافر سوار تھے۔ پولیس اہلکار نے بتایا کہ علاقے کے مقامی لوگوں نے ایک بڑا ریسکیو آپریشن شروع کیا۔

    jammu and kashmir: حادثے کے وقت گاڑی میں 13 مسافر سوار تھے۔ پولیس اہلکار نے بتایا کہ علاقے کے مقامی لوگوں نے ایک بڑا ریسکیو آپریشن شروع کیا۔

    • Share this:
      جموں و کشمیر میں پونچھ کے بفلیاز علاقے میں سڑک حادثے میں 9 افراد ہلاک اور 4 زخمی ہوگئے۔ پونچھ کے ضلع مجسٹریٹ نے کہا کہ زخمیوں اور مرنے والوں کے اہل خانہ کی ہر ممکن مدد کی جا رہی ہے۔ یہ واقعہ 31 مارچ کی شام کو پیش آیا۔ مقامی نیوز ویب سائٹ 'گریٹر کشمیر' کے مطابق تمام مسافر بارات میں شامل ہونے کے بعد واپس جا رہے تھے۔

      'گریٹر کشمیر'  (Greater Kashmir) نے ایک پولیس افسر کے حوالے سے بتایا کہ باراتیوں کو لے جانے والی ایک گاڑی سورنکوٹ سب ڈویژن کے مارہا گاؤں سے واپس آ رہی تھی۔ مرہا بفلیاز روڈ پر گاڑی سڑک سے پھسل کر کھائی میں جاگری۔ حادثے کے وقت گاڑی میں 13 مسافر سوار تھے۔ پولیس اہلکار نے بتایا کہ علاقے کے مقامی لوگوں نے ایک بڑا ریسکیو آپریشن شروع کیا اور دیگر باراتیوں، پولیس اور سول انتظامیہ کے عملے کے ساتھ ساتھ محکمہ صحت کی ٹیمیں کچھ دیر بعد موقع پر پہنچ گئیں۔ سات مسافروں کی موقع پر ہی موت ہو گئی تھی۔

       جموں۔کشمیر: شوپیاں ضلع میں انکاؤنٹر، ایک دہشت گرد ڈھیر، آپریشن جاری



      6 زخمیوں کو کھائی سے نکال کر سب ڈسٹرکٹ اسپتال سورنکوٹ منتقل کیا گیا، جہاں ان میں سے 2 زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئے، جس سے حادثے میں مرنے والوں کی تعداد 9 ہوگئی۔ چار زخمیوں کو سب ڈسٹرکٹ ہسپتال میں ابتدائی طبی امداد فراہم کی گئی تاہم ڈاکٹروں نے انہیں شدید زخمی قرار دیا۔ ان سبھی کو گورنمنٹ میڈیکل کالج اور اسوسی ایٹڈ ہسپتال راجوری ریفر کر دیا گیا۔

      اس حادثے میں زخمی ہونے والے افراد کی شناخت درج ذیل ہے۔
      جن زخمیوں کو راجوری ریفر کیا گیا ہے ان میں حادثہ گاڑی کا ڈرائیور ظہیر عباس (24) ولد مشتاق احمد، محمد ہارون (09) ولد محمد جابر، عنایہ شوکت (7) بیٹی شوکت حسین اور جابر احمد (40) ولد نذیر شامل ہیں۔ حسین.. سبھی مینڈھر سب ڈویژن کے گاؤں گرسائی کے رہنے والے ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: