உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jammu kashmir News:وزیردفاع آج جموں آئیں گے،2000شہیدوں کے افراد خاندان کو دیں گے اعزاز

    وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ۔ فائل فوٹو

    وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ۔ فائل فوٹو

    Jammu kashmir News: وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ پروگرام کے بعد بی جے پی کے ریاستی صدر اور دیگر سینئر لیڈروں سے ملاقات کے بعد جموں و کشمیر میں آئندہ اسمبلی انتخابات کی تیاریوں پر بھی بات چیت کریں گے۔

    • Share this:
      Jammu kashmir News: وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ آج جموں کا دورہ کریں گے۔ وہ پولیس اسٹیڈیم گلشن گراؤنڈ میں ایک پروگرام میں دو ہزار شہداء کے اہل خانہ کو اعزاز دیں گے۔ راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) کے لیڈر دتاتریہ ہوسبولے بھی ان کے ساتھ پروگرام میں شرکت کریں گے۔

      پروگرام کے لیے اسٹیج کی تیاری، خیمے لگانے کا کام دن بھر جاری رہا۔ یہاں 10,000 لوگوں کے بیٹھنے کے لیے کرسیاں لگائی گئی ہیں۔ اتوار کو تیز بارش ہوئی تو متبادل انتظامات کے طور پر گلشن گراؤنڈ کے آڈیٹوریم میں پروگرام کا انعقاد کیا جائے گا۔ کارگل وجے دیوس اور آزادی کے 75 سال کی یاد میں آر ایس ایس سے منسلک تنظیم جموں و کشمیر پیپلز فورم کی طرف سے منعقد کی جا رہی تقریب میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا اور مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر جتیندر سنگھ بھی موجود ہوں گے۔

      فورم کے صدر رمیش چندر سبھروال نے کہا کہ وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ اس تقریب میں مہمان خصوصی ہوں گے۔ آر ایس ایس کے لیڈر دتاتریہ ہوسبولے کلیدی مقرر ہوں گے۔ وہ شہداء کے لواحقین کو شال اور یادگاری شیلڈ دے کر اعزاز دیں گے۔ اس کے لیے تقریباً دو ہزار خاندانوں کو مدعو کیا گیا ہے۔ یہ پروگرام 1947 سے ملک کے اندرونی اور سرحد کی حفاظت کے دوران فوج، نیم فوجی دستوں اور جموں و کشمیر پولیس سمیت دیگر سیکورٹی فورسز کے جوانوں کی عظیم قربانی کو یاد رکھے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      بڈگام: پولیس نے فحش ویڈیوز بنانے اور پھر بلیک میل کرنے والے ایک گروہ کا پردہ فاش کیا 

      یہ بھی پڑھیں:
      Jammu Smart City پروجیکٹ کے تحت جاری کام کیلئے ملک کی دیگر ریاستوں کے آرٹسٹ کو بلایا گیا

      انتخابات کی تیاریوں کا بھی لیں گے جائزہ
      وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ پروگرام کے بعد بی جے پی کے ریاستی صدر اور دیگر سینئر لیڈروں سے ملاقات کے بعد جموں و کشمیر میں آئندہ اسمبلی انتخابات کی تیاریوں پر بھی بات چیت کریں گے۔ حالانکہ راج ناتھ سنگھ دوپہر کو نئی دہلی روانہ ہو جائیں گے۔ اس کے ساتھ ہی دتاتریہ ہوسبولے جموں میں کچھ دن قیام کریں گے، سنگھ کی سرگرمیوں کا جائزہ لینے کے علاوہ بی جے پی اور دیگر تنظیموں کے عہدیداروں کے ساتھ میٹنگ کریں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: