உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ڈپٹی کمشنر جموں نے سورنسر علاقہ کا کیا دورہ ، ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کا لیا جائزہ

    ڈپٹی کمشنر جموں نے سورنسر علاقہ کا کیا دورہ ، ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کا لیا جائزہ

    ڈپٹی کمشنر جموں نے سورنسر علاقہ کا کیا دورہ ، ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کا لیا جائزہ

    Jammu and Kashmir : ڈپٹی کمشنر جموں اونی لواسا نے آج سورنسر علاقے کا ایک وسیع دورہ کیا اور وہاں زیر تکمیل ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کا معائنہ کیا۔ شروع میں ڈپٹی کمشنر نے سورنسر جھیل کا ایک چکر لگایا اور حالیہ طوفانی بارشوں میں تباہ ہونے والے راستے کا معائنہ کیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں : ڈپٹی کمشنر جموں اونی لواسا نے آج سورنسر علاقے کا ایک وسیع دورہ کیا اور وہاں زیر تکمیل ترقیاتی کاموں کی پیش رفت کا معائنہ کیا۔ شروع میں ڈپٹی کمشنر نے سورنسر جھیل کا ایک چکر لگایا اور حالیہ طوفانی بارشوں میں تباہ ہونے والے راستے کا معائنہ کیا۔ ڈی سی نے سی ای او ایس ایم ڈی اے گورویندر سنگھ سے کہا کہ وہ ایک کنسلٹنٹ کو شامل کریں اور جھیل کے ساتھ راستے کی تعمیر نو کے لیے ڈی پی آر تیار کریں۔ انہوں نے ایک تالاب کے پانی اور صفائی کی صورتحال کا جائزہ لینے کے لیے ایتھن کا بھی دورہ کیا۔ ڈی سی نے متعلقہ اہلکار سے کہا کہ تالاب کو ڈیلیٹ کیا جائے اور اس کے اردگرد باؤنڈری وال بنانے کا تخمینہ بھی تیار کیا جائے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں و کشمیر : پی ڈی پی کی سیاست اب قبرستان میں دفن ہوچکی ہے : سنیل شرما


    ڈپٹی کمشنر نے گورنمنٹ ہائر سیکنڈری اسکول سورنسر اور مقامی پولنگ اسٹیشنز پر لگائے گئے خصوصی سمری ریویژن کیمپ کا بھی معائنہ کیا۔ تمام بی ایل اوز انتخابی فہرستوں اور مطلوبہ فارم کے ساتھ اپنے اپنے پولنگ اسٹیشنوں پر موجود تھے۔ ڈی ای او نے کہا کہ نئے ووٹرز کی شمولیت/ ناموں کی تصحیح/ حذف کرنے کے لیے ضلع بھر میں خصوصی کیمپ لگائے گئے ہیں۔ انہوں نے بی ایل اوز کو یہ بھی ہدایت کی کہ وہ نئے ووٹرز کی رجسٹریشن، تصحیح اور ڈیلیٹ کرتے وقت پوری لگن اور احتیاط کے ساتھ کام کریں تاکہ مستقبل میں لوگوں کو کسی قسم کی تکلیف نہ ہو۔ اسی طرح کے کیمپ 2، 15 اور 16 اکتوبر کو منعقد کیے جائیں گے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: امت شاہ کے دورہ جموں و کشمیر کی کیا ہے اہمیت، جانئے کہا کہتے ہیں سیاسی ماہرین


    دریں اثنا ڈپٹی کمشنر جموں، اونی لواسا نے آج یہاں ڈی سی آفس کمپلیکس میں منعقدہ ایک میٹنگ میں محکمہ ریونیو کے کام کاج اور ریونیو سے متعلق خدمات اور اسکیموں کے علاوہ ضلع میں جاری ترقیاتی منصوبوں اور اسکیموں کی صورتحال اور پیش رفت کا جائزہ لیا۔ اے ڈی سی ایل اینڈ او ہرویندر سنگھ میٹنگ میں اے سی آر پیوش دھوترا، ایس ڈی ایم، تحصیلدار اور ریونیو محکمہ کے سینئر افسران موجود تھے۔ ڈپٹی کمشنر نے جمع بندیوں کی تحریری اور ڈیجیٹلائزیشن، سوامیتوا سکیم کے نفاذ، ریاستی اراضی سے غیر مجاز قابضین کی بے دخلی کی صورتحال، آر سی سی ایم ایس پورٹل پر ریونیو کورٹ کیسز کو نمٹانے، آن لائن فردِ اِنٹلہب کے اجراء اور دیگر خدمات کا تفصیلی جائزہ لیا۔

    زیر التواء تغیرات اور ای کرایہ وغیرہ کی تقسیم جمع بندیوں کی تحریر اور اس کی ڈیجیٹائزیشن، میوٹیشن کی تصدیق اور گردواریوں کی تحریر کے حوالے سے پیش رفت کا جائزہ لیتے ہوئے ڈی سی نے تحصیلداروں کو ہدایت دی کہ وہ اسے جلد از جلد مکمل کریں۔ انہوں نے کہا کہ جمع بندیوں کی پروف ریڈنگ اور سرٹیفیکیشن جلد مکمل کر لیا جائے گا۔ ای کرایہ کی تقسیم کے حوالے سے ڈپٹی کمشنر نے افسران کو ہدایت کی کہ وہ بغیر کسی تاخیر کے مستحقین کو کرایہ ادا کریں۔ ڈپٹی کمشنر نے تحصیلداروں کو ریونیو سے متعلق عدالتی مقدمات کو جلد نمٹانے اور اس کے مطابق اپ لوڈ کرنے کی بھی ہدایت کی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: