உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: ڈی جی پی اور فائنانشیل کمشنر ہوم نے کرائم ہیڈ کوارٹر میں اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی

    J&K News: ڈی جی پی اور فائنانشیل کمشنر ہوم نے کرائم ہیڈ کوارٹر میں اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی

    J&K News: ڈی جی پی اور فائنانشیل کمشنر ہوم نے کرائم ہیڈ کوارٹر میں اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی

    Jammu and Kashmir : جموں و کشمیر کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس دلباغ سنگھ نے مالیاتی کمشنر (ایڈیشنل چیف سیکرٹری) محکمہ داخلہ جموں و کشمیر آر کے گوئل کے ساتھ آج کرائم ہیڈ کوارٹر جموں و کشمیر میں ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی، جس میں جرائم اور جرائم پر عمل درآمد کا جائزہ لیا گیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Srinagar | Jammu
    • Share this:
    جموں و کشمیر : جموں و کشمیر کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس دلباغ سنگھ نے مالیاتی کمشنر (ایڈیشنل چیف سیکرٹری) محکمہ داخلہ جموں و کشمیر آر کے گوئل کے ساتھ آج کرائم ہیڈ کوارٹر جموں و کشمیر میں ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی، جس میں جرائم اور جرائم پر عمل درآمد کا جائزہ لیا گیا۔ اجلاس کے دوران سی سی ٹی این ایس پروجیکٹ کی بڑی اور معمولی ضروریات کے حوالے سے فنڈز کی منظوری دی گئی اور ہارڈ ویئر کی تبدیلی اور ڈیٹا کی منتقلی کے لئے فنڈز کی بھی منظوری دی گئی۔ اس کے علاوہ سی سی ٹی این ایس کوریج کے لیے اے سی بی کے پولیس اسٹیشنوں کو شامل کرنے کو بھی منظوری دی گئی۔

    ڈی جی پی جے اینڈ کے دلباغ سنگھ اور فائنانشیل کمشنر (ایڈیشنل چیف سکریٹری) محکمہ داخلہ، جموں و کشمیر، آر کے گوئل نے کرائم ہیڈ کوارٹر کے افسران کے ذریعہ کئے گئے سی سی ٹی این ایس پروجیکٹ کے کام کے بارے میں ایک مظاہرہ بھی دیکھا۔  میٹنگ کے دوران میٹنگ کے ایجنڈا پوائنٹس کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا، جس میں سی سی ٹی این ایس ڈیٹا سینٹر کی کلاؤڈ میں منتقلی، نئی سائٹس کی شمولیت، پرانے/ فرسودہ ہارڈویئر کی تبدیلی اور سسٹم انٹیگریٹر کے باہر نکلنے کے بعد سی سی ٹی این ایس پروجیکٹ کو ہینڈل کرنا شامل تھا۔

     

    یہ بھی پڑھئے: سری نگر کے تاریخی لال چوک کے گھنٹہ گھر پر لہرایا ترنگا


    افسران سے خطاب کرتے ہوئے ڈی جی پی اور ایف سی ہوم نے تمام ضروری اقدامات کرتے ہوئے اس منصوبے پر مکمل عملدرآمد کو یقینی بنانے پر زور دیا۔ انہوں نے منصوبے کے مطلوبہ نتائج کے لیے ونگز کے ساتھ حقیقی وقت میں ہم آہنگی پر زور دیا۔ انہوں نے اس منصوبے کو مکمل طور پر نافذ کرنے کے لیے باقی ماندہ کام کو تیز کرنے پر زور دیا اور مزید کہا کہ سائٹس کی دیکھ بھال اور اس کی نگرانی انتہائی اہمیت کی حامل ہے تاکہ یو ٹی کے لوگوں کو عوام دوست اور شفاف پولیس خدمات سے استفادہ حاصل ہو۔

    افسران نے پولیس اسٹیشنوں اور سپروائزری سطحوں پر پروجیکٹ کے کام کاج کی مستقل بنیادوں پر نگرانی کرنے کی ہدایت کی۔ انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ نظام کو مکمل طور پر تبدیل کرنے کے لیے تمام ضروری اقدامات پر عمل کیا جانا چاہئے۔  ڈی جی پی نے بتایا کہ "جے کے ای کاپ " ایپلیکیشن کو مقبول بنانے اور اس کی تشہیر کے لیے انہوں نے تمام پولیس اہلکاروں کو اس ایپ کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے احکامات جاری کیے ہیں تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگ اس سسٹم سے جڑے رہیں۔   اسپیشل ڈی جی پی کرائم جو کہ سی سی ٹی این ایس کے نوڈل آفیسر بھی ہیں، نے پاور پوائنٹ پریزنٹیشن بریفنگ کے ساتھ میٹنگ کی کارروائی چلائی کہ 100 فیصد سائٹس کو زیادہ بینڈوڈتھ کے ذریعے جوڑا گیا ہے، تمام لازمی شہری خدمات (جیسا کہ این سی آر بی نے تجویز کیا ہے) شہریوں کو سی سی ٹی این ایس سٹیزن کے ذریعے دستیاب کرایا گیا ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: محبوبہ مفتی کے بیان پر الطاف بخاری نے کہا : وہ دوہری پالیسی اپنا رہی ہیں


    پورٹل https://jkpoliceeservices.gov.in ، اینڈرائیڈ موبائل ایپ JK eCOP شہریوں کی خدمات کو عام لوگوں کے لیے مزید قابل رسائی بنانے کے لیے لانچ کیا گیا۔ تمام لازمی شہری خدمات اور بہت سی دوسری خصوصیات جیسے SOS/Panic بٹن، ہائی وے اسٹیٹس، خواتین کی شکایت، ٹریفک کی خلاف ورزی کی رپورٹ اور ٹریفک حادثے کی اطلاع وغیرہ کو ایپ میں شامل کیا گیا ہے۔

    انہوں نے بتایا کہ آئی سی جے ایس اور ای کورٹس کے ساتھ سی سی ٹی این ایس کا دو طرفہ انضمام مکمل ہو گیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ سی سی ٹی این ایس سی اے ایس کے ذریعے تمام پولیس اسٹیشنوں میں روزانہ کی ڈائری (روزنامہ) کو برقرار رکھا جا رہا ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: