உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں و کشمیر: ڈویژنل کمشنر جموں نے ضلع رام بن میں نیشنل ہائی وے-44 چار لین کے تعمیراتی کاموں لیا جائزہ

    جموں و کشمیر: ڈویژنل کمشنر جموں نے ضلع رام بن میں نیشنل ہائی وے-44 چار لین کے تعمیراتی کاموں لیا جائزہ

    جموں و کشمیر: ڈویژنل کمشنر جموں نے ضلع رام بن میں نیشنل ہائی وے-44 چار لین کے تعمیراتی کاموں لیا جائزہ

    Jammu and Kashmir : ڈویژنل کمشنر جموں رمیش کمار نے آج ضلع رام بن میں نیشنل ہائی وے-44 چار لین کے تعمیراتی کاموں کی رفتار کا معائنہ کیا۔ انہوں نے ہائی وے پر ٹریفک کی نقل و حرکت کی صورتحال کا بھی جائزہ لیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar | Ramban
    • Share this:
    جموں:  ڈویژنل کمشنر جموں رمیش کمار نے آج ضلع رام بن میں نیشنل ہائی وے-44 چار لین کے تعمیراتی کاموں کی رفتار کا معائنہ کیا۔ انہوں نے ہائی وے پر ٹریفک کی نقل و حرکت کی صورتحال کا بھی جائزہ لیا۔ ڈویژنل کمشنر کے ساتھ ڈپٹی کمشنر رامبن مسرت اسلام، ایس ایس پی موہتا شرما، NHAI کے افسران کے علاوہ چار لیننگ پروجیکٹ میں مصروف تعمیراتی کمپنیوں کے نمائندے بھی موجود تھے۔ ڈویزنل کمشنر نے مہر میں سلائیڈنگ ایریا سمیت کئی خطرناک مقامات کا دورہ کیا، اور NHAI کو ہدایت کی کہ وہ ڈبل لین ٹریفک کو ہموار کرنے کے لیے روڈ کلیئرنس کے کام کو تیز کرے۔

    انہوں نے این ایچ اے آئی کو چوڑا کرنے کے کام کی رفتار کو تیز کرنے اور قومی شاہراہ پر ٹریفک کی بلا رکاوٹ نقل و حرکت کے لئے موجودہ ہائی وے کی میکادمائزیشن کو یقینی بنانے کی بھی ہدایت کی۔ انہوں نے تعمیراتی کمپنیوں کو ہدایت کی کہ وہ لینڈ سلائیڈنگ کو فوری طور پر کلیئر کرنے اور بغیر کسی پریشانی کے ٹریفک کو برقرار رکھنے کے لیے تمام خطرناک سلائیڈنگ زونز میں مناسب افرادی قوت اور مشینری تعینات کریں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: گھر میں نظربند کرنے کے دعوے کو لیکر محبوبہ مفتی اور پولیس میں ٹویٹر پر چھڑا جھگڑا


     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر: امت شاہ نے کہا- پہلے یہ دہشت گردی کا ہاٹ اسپاٹ تھا، اب ہے یہ ٹورازم ہاٹ اسپاٹ


    ڈی سی نے نیشنل ہائی وے کی چار لیننگ بشمول ناشری-رامبن اور رامبن-بانہال سیکشن پر سیکشن وار پیشرفت کے بارے میں ڈویژن کام کو آگاہ کیا۔ ڈویزنل کمشنر نے ٹریفک پولیس ڈیپارٹمنٹ کو گاڑیوں کی ٹریفک کو مؤثر طریقے سے منظم کرنے اور قومی شاہراہ پر پھل لے جانے والی گاڑیوں کے آسانی سے گزرنے کی بھی ہدایت دی۔

    دریں اثنا ڈی سی نے ضلعی انتظامیہ کی طرف سے تعمیراتی کمپنیوں کی طرف سے پیش کردہ باوقار قومی منصوبے پر پیش رفت کی رفتار میں رکاوٹ بننے والی رکاوٹوں کو دور کرنے کے لیے کیے گئے اقدامات سے بھی آگاہ کیا ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: