உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے بھدرواہ میں ہندوستان کے پہلے لیوینڈر فیسٹیول کا کیا افتتاح

    J&K News: ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے بھدرواہ میں ہندوستان کے پہلے لیوینڈر فیسٹیول کا کیا افتتاح

    J&K News: ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے بھدرواہ میں ہندوستان کے پہلے لیوینڈر فیسٹیول کا کیا افتتاح

    Jammu and Kashmir : میلے کا افتتاح کرنے کے بعد ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے مختلف ریاستوں کے ایگری اسٹارٹ اپس، ٹور آپریٹرز اور فوج کی سرپرستی میں مقامی طور پر تیار کردہ خوشبو دار تیل کی مصنوعات کے ذریعے لگائے گئے مختلف اسٹالوں کا دورہ کیا۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر : مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر جتیندر سنگھ جمعرات کو جموں و کشمیر کے بھدرواہ میں 1000 جامنی رنگ کے غبارے چھوڑ کر ہندوستان کے پہلے منفرد لیوینڈر فیسٹیول کا باضابطہ افتتاح کرنے کے لیے بھدرواہ پہنچے۔ لیوینڈر فیسٹیول، جس کا مقصد عوام کو خاص طور پر کسانوں اور اسٹارٹ اپ مالکان کو Aroma mission کے بہت سے غیر معروف حقائق کے بارے میں آگاہ کرنا تھا اور اس کے علاوہ انہیں دواؤں اور خوشبودار پودوں کی افزائش کو اپنانے کی ترغیب دینا اور زیادہ منافع کے لیے صنعتکاروں کے ساتھ ہاتھ ملانا ہے۔

    میلے کا افتتاح کرنے کے بعد ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے مختلف ریاستوں کے ایگری اسٹارٹ اپس، ٹور آپریٹرز اور فوج کی سرپرستی میں مقامی طور پر تیار کردہ خوشبو دار تیل کی مصنوعات کے ذریعے لگائے گئے مختلف اسٹالوں کا دورہ کیا۔ وزیر نے اروما مشن کے تحت بھدرواہ وادی کے مختلف دیہاتوں میں نصب لیوینڈر تیل نکالنے کے لیے 6 ڈسٹلیشن پلانٹس کا عملی طور پر افتتاح کیا ۔ اس کے علاوہ پنجاب، ممبئی اور اتراکھنڈ کے صنعت کاروں کے ساتھ لیوینڈر کی کھیتی میں اضافے کے لیے ایم او یو پر بھی دستخط کیے گئے۔

     

    یہ بھی پڑھئے:  لشکر طیبہ کے 3دہشت گرد ڈھیر، دراندازی کی کررہے تھےکوشش، فوج نے کی ناکام


    اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے PMO میں MoS اور مرکزی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا کہ مرکزی حکومت کی جانب سے لیوینڈر کو ایک ضلع ایک پروڈکٹ کے اقدام کے طور پر منتخب کرنے اور بھدرواہ میں ہندوستان میں پہلا لیوینڈر فیسٹیول منعقد کرنے سے یہ وادی ملک کی لیوینڈر راجدھانی بن گئی ہے۔

    ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا کہ بھدرواہ میں ملک کا پہلا لیوینڈر فیسٹیول آج صرف وزیر اعظم نریندر مودی کی ترقی پسند سوچ سے ہی ممکن ہوا ہے، جنہوں نے 2014 میں وزیر اعظم کے طور پر حلف لینے کے بعد اس بات پر زور دیا تھا کہ جن خطوں کا ہندوستان کے مرکزی دھارے سے رابطہ منقطع ہو چکا ہے، ان کو دوبارہ سے ترقی کی راہ پر لانا ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: چاڈورہ بڈگام میں خاتون آرٹسٹ کو ملی ٹینٹوں نے گولی مار کر ہلاک کردیا


    ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے یہ بھی کہا کہ بھدرواہ جیسے دور دراز علاقوں کے لیے پی ایم مودی کی قیادت والی حکومت کی ترقی کے امکانات کا اندازہ اس بات سے بھی لگایا جا سکتا ہے کہ بھدرواہ میں ملک کا پہلا National Institute of High Altitude Medicine تعمیر کیا جا رہا ہے، جو اسکالرز کو راغب کرے گا۔ نہ صرف ہندوستان بلکہ پوری دنیا کے محققین خطے کے لیے روزگار کے مواقع پیدا کریں گے۔

    ڈاکٹر سنگھ نے مزید کہا کہ اس انسٹی ٹیوٹ کا قیام اس بات کا ثبوت ہے کہ ترقیاتی اقدامات گزشتہ ستر سالوں کے مقابلے میں غیر معمولی شرح سے دور دراز کے مقامات تک پہنچ رہے ہیں۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: