உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بارہمولہ کی ریلی میں سابق حکومتوں پر برسے غلام نبی آزاد، بولے۔ اگلے 10دن میں کروں گا نئی پارٹی کا اعلان

    Youtube Video

    اب انہوں نے بارہمولہ ضلع کے ڈاک بنگلے میں ایک اہم میٹنگ کر کے پچھلی حکومتوں پر حملہ بولا اور کہا کہ وہ اگلے 10 دنوں کے اندر اپنی نئی پارٹی کا اعلان کردیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir, India
    • Share this:
      بارہمولہ۔ جموں و کشمیر میں ہونے والے آئندہ اسمبلی انتخابات کے حوالے سے تمام پارٹیاں اب ووٹروں کو راغب کرنے میں پوری طرح مصروف ہیں۔ ایسے میں خاص طور پر کانگریس چھوڑنے والے سینئر لیڈر اور جموں و کشمیر کے سابق وزیر اعلیٰ غلام نبی آزاد مسلسل جلسے و ریلی کر رہے ہیں۔ اب انہوں نے بارہمولہ ضلع کے ڈاک بنگلے میں ایک اہم میٹنگ کر کے پچھلی حکومتوں پر حملہ بولا اور کہا کہ وہ اگلے 10 دنوں کے اندر اپنی نئی پارٹی کا اعلان کردیں گے۔

      غلام نبی آزاد نے اتوار کو بارہمولہ ضلع میں شدید بارش کے باوجود اس میں حصہ لینے کے لیے لوگوں کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ اس شدید بارش کے باوجود آپ بڑی تعداد میں یہاں آئے۔ اس چھوٹی سی جگہ میں واٹر پروف ٹینٹ اور ٹینٹ لگا کر بنایا گیا ہے۔ اگر یہ خیمہ نہ ہوتا تو صورتحال کچھ اور ہی ہوتی۔

      غلام نبی نے اپنی نئی پارٹی کے قیام اور اس کے اعلان پر کہا کہ اس کا اعلان اگلے 10 روز میں کر دیا جائے گا۔ یہ تمام لیڈران شمالی کشمیر سے لیکر جنوبی کشمیر تک خطاب کرنے جا رہے ہیں۔ لیکن لوگ اس بارش میں اتنی دیر تک نہیں ٹھہر سکتے ہیں۔

      شبھمن گل اور سارہ علی خان کی ڈیٹنگ کی افواہوں کو ملی ہوا، دوست نے پوسسٹ میں چھیڑا

      بزرگ جوڑے کے گھر پر آسمان سے گرے طیارے کے ٹکڑوں! بھیانک منظڑ دیکھ کر اڑ گئے سبھی کے ہوش

      انہوں نے کہا کہ جے کے میں ساڑھے تین سال میں کئی طوفان آئے ہیں۔ یہ کشمیر کی بدقسمتی ہے کہ ہم کشمیر کی تاریخ ہزاروں سال میں دیکھیں گے۔ حالیہ دنوں میں ہندوستان کی تاریخ میں کئی حملہ آور باہر سے آئے۔ اتنا نہیں، 800 سالوں میں ہندوستان پر مغلیہ حکمرانوں نے حکومت کی۔ اس کے ساتھ ساتھ کئی درجن اور سیکڑوں حکمرانوں کا کوئی پتہ نہیں، جو اندر سے یا باہر سے آئے اور بدقسمتی آکر کشمیر کو لوٹ کر گئے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: