உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: 'ہر گھر ترنگا' مہم کے مدنظر جموں کے ویئر ہاوس ہول سیل نے کیا مفت قومی پرچم تقسیم کرنے کا علان

    J&K News: 'ہر گھر ترنگا' مہم کے مدنظر جموں کے ویئر ہاوس ہول سیل نے کیا مفت قومی پرچم تقسیم کرنے کا علان

    J&K News: 'ہر گھر ترنگا' مہم کے مدنظر جموں کے ویئر ہاوس ہول سیل نے کیا مفت قومی پرچم تقسیم کرنے کا علان

    Jammu and Kashmir : ’ہر گھر ترنگا‘ مہم کو کامیاب بنانے کے لیے جموں و کشمیر کی سب سے بڑی ہول سیل اناج منڈی ویئر ہاؤس-نہرو مارکیٹ نے ہر ایک کو مفت قومی پرچم فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ جموں و کشمیر کا کوئی بھی فرد، سماجی یا کاروباری ادارہ بغیر کسی قیمت کے قومی پرچم لے سکتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Srinagar | Jammu
    • Share this:
    جموں : ’ہر گھر ترنگا‘ مہم کو کامیاب بنانے کے لیے جموں و کشمیر کی سب سے بڑی ہول سیل اناج منڈی ویئر ہاؤس-نہرو مارکیٹ نے ہر ایک کو مفت قومی پرچم فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ جموں و کشمیر کا کوئی بھی فرد، سماجی یا کاروباری ادارہ بغیر کسی قیمت کے قومی پرچم لے سکتا ہے۔ فیڈریشن نے پیر کو اپنی پوری 'منڈی' کے دکانداروں میں ترنگا مفت تقسیم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ تاکہ 13 سے 15 اگست کے درمیان پوری 'منڈی' میں اسے لہراتے ہوئے دیکھا جاسکے۔ اس بات کا اعلان آج فیڈریشن کے صدر دیپک گپتا نے فیڈریشن کے دفتر میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ گپتا نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی طرف سے شروع کی گئی پہل قومی تہوار کی طرح دکھائی دینے لگی ہے، کیونکہ جموں و کشمیر کے UT میں ہر شہری رضاکارانہ طور پر اپنے گھروں اور کاروباری اداروں پر ترنگا لہرا رہا ہے اور اس کے علاوہ اپنی سوشل میڈیا پر پروفائل تصویروں کو قومی پرچموں سے تبدیل کر رہا ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: محرم کا جلوس روکنے کیلئے کئی علاقوں میں کرفیو جیسی پابندیاں، جانئے پوری تفصیل


    انہوں نے کہا کہ قومی پرچم کی آسانی سے دستیابی ہے اور لوگ اسے خرید رہے ہیں لیکن زیادہ سے زیادہ لوگوں کی حوصلہ افزائی اور ’ہر گھر ترنگا‘ مہم کو مزید تقویت دینے کے لیے فیڈریشن نے بغیر کسی قیمت کے ترنگا تقسیم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ فیڈریشن چاہتی تھی کہ جموں و کشمیر میں ہر ایک فرد اپنی رہائش گاہوں اور کاروباری اداروں پر بھی قومی پرچم لہرائے، انہوں نے کہا "ہم ہندوستانی ہیں اور یہ ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم اپنے قومی پرچم کو بلند رکھیں"۔ منیش مہاجن (سینئر نائب صدر، ٹریڈرز فیڈریشن ویئر ہاؤس، نہرو مارکیٹ)، ابھیمنیو گپتا (جونیئر نائب صدر)، شام لینگر (جنرل سکریٹری)، وشال گپتا (سیکرٹری)، امت گپتا (کیشیئر) اور شام لال گپتا (سابق) پریس کانفرنس میں سینئر نائب صدر) بھی موجود تھے۔

    اسی دوران ڈائریکٹوریٹ آف ٹورزم، جموں نے ڈویژنل انتظامیہ جموں اور سناسر مانسر ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے اشتراک سے 'آزادی کا امرت مہااتسو' کے ایک حصے کے طور پر کالا کیندر، جموں سے سوچیت گڑھ سے سناسر، مانسر، بابا سدھ گوریا اور بابا چملیال تک ایک بائیک ریلی کا انعقاد کیا۔ 75ویں جشن آزادی۔ بائیک ریلی کا بنیادی مقصد نوجوانوں میں قوم پرستی کے جذبے کو ابھارنا تھا اور جموں خطے کے سیاحتی مقامات کو فروغ دینا تھا، جس کے ذریعے ان مقامات کو سیاحتی نقشے پر پیش کیا گیا تھا۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر کے تمام سرکاری محکمے آن لائن خدمات سے منسلک


    یہ ریلی اپنی نوعیت کی ایک تھی کیونکہ بابا سدھ گوریا، بابا چملیال اور سچیت گڑھ سرحدی سرکٹ کا حصہ ہیں جو محکمہ کی طرف سے لگائے جا رہے ہیں۔ بائیک ریلی کو کالا کیندر جموں سے ڈویژنل کمشنر جموں رمیش کمار نے جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے ڈویژنل کمشنر نے کہا کہ یہ بنیادی طور پر سیاحت کو فروغ دینے کا ایک پروگرام ہے جو یقیناً جموں ڈویژن کے نوجوانوں میں بھی قوم پرستی کا جذبہ پیدا کرے گا اور 75 بائیک سواروں کی ایک ٹیم سناسر اور مانسر کی پر سکون جھیلوں کے ساتھ سفر کرے گی۔

    ڈائرکٹر ٹورزم جموں وویکانند رائے نے اس موقع پر بات کرتے ہوئے کہا کہ جموں ایک سیاحتی خطہ ہونے کے ناطے سیاحوں کے لیے بہت کچھ پیش کرتا ہے اور جموں  کے 37 بہترین سیاحتی مقامات ہیں، جنہیں سرحدی سیاحت کو فروغ دینے کے لیے تیار کیا جا رہا ہے ۔ جیسے سوچیت گڑھ، نوشہرہ۔ ، پونچھ وغیرہ اور یہ واقعی جموں کی سیاحت کو ایک تحریک دے گا اور بھی زیادہ تعداد میں سیاحوں کو راغب کرے گا۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: