உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’جموں و کشمیر میں حریت ختم‘، پاکستان میں لوگوں کو مشتعل کرنے کے نئے عزائم کا انکشاف

    ''جلد ہی ہم اسے پکڑ لیں گے،‘‘

    ''جلد ہی ہم اسے پکڑ لیں گے،‘‘

    Hurriyat finished in J-K: ڈی جی پی دلباغ سنگھ نے یہ بھی کہا کہ مرکز کے زیر انتظام علاقے میں دہشت گردی کم ہو رہی ہے۔ کشتواڑ میں مدرسے کے ایک استاد کی حالیہ گرفتاری کے بارے میں پوچھے جانے پر انہوں نے کہا کہ زیادہ تر مدارس اسلامیہ اچھا کام کر رہے ہیں۔ مدارس کے کچھ لوگ ماضی میں عسکریت پسندی میں شامل ہوئے تھے اور اس لیے یہ ضروری ہے کہ ہم ان پر کڑی نظر رکھیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad] | Jammu | Hyderabad
    • Share this:
      پولیس کے ڈائریکٹر جنرل دلباغ سنگھ نے کہا کہ جموں و کشمیر میں حریت کانفرنس ختم ہو چکی ہے لیکن پاکستان میں اس کا ایک نیا باب کھل گیا ہے تاکہ مرکزی علاقے میں لوگوں کو مشتعل کیا جا سکے۔ ضلع کشتواڑ میں مقامی نوجوانوں کے لیے پولیس کی جانب سے منعقد کیے گئے کرکٹ ٹورنامنٹ کے موقع پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے ڈی جی پی دلباغ سنگھ نے کہا کہ حریت اب ختم ہو چکی ہے اور جموں و کشمیر میں کہیں نظر نہیں آتی، لیکن حریت کا ایک نیا باب شروع ہوا ہے۔ یہ پاکستان میں یونین ٹیریٹری کے لوگوں کو مشتعل کرنے کے لیے کھولا گیا۔

      ڈی جی پی دلباغ سنگھ نے یہ بھی کہا کہ مرکز کے زیر انتظام علاقے میں دہشت گردی کم ہو رہی ہے۔ کشتواڑ میں مدرسے کے ایک استاد کی حالیہ گرفتاری کے بارے میں پوچھے جانے پر انہوں نے کہا کہ زیادہ تر مدارس اسلامیہ اچھا کام کر رہے ہیں۔ مدارس کے کچھ لوگ ماضی میں عسکریت پسندی میں شامل ہوئے تھے اور اس لیے یہ ضروری ہے کہ ہم ان پر کڑی نظر رکھیں اور ایسا کیا جا رہا ہے۔ اگر کوئی غلط کام کرے گا تو اس کے خلاف قانون کے مطابق کارروائی کی جائے گی۔ مثبت سوچ رکھنے والے نوجوانوں کو شامل کرنے والوں کا خیرمقدم کیا جا رہا ہے۔

      انہوں نے کہا کہ لوگوں نے ان کے بند کی کال کو مسترد کرتے ہوئے ان کے منہ پر طمانچہ مارا ہے۔ انہوں نے کہا کہ لوگوں نے ان کی بند کی کالوں کو نظر انداز کیا اور 5 اگست اور 15 اگست کو کوئی ہڑتال نہیں ہوئی۔ 5 اگست کے دن دفعہ 370 کی منسوخی اور جموں و کشمیر کو دو مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں تقسیم کے تین سال مکمل ہوگئے ہیں۔

      3 ستمبر کو ایک 25 سالہ مدرسے کے استاد کو 'دشمن ایجنٹس آرڈیننس ایکٹ' کے تحت مبینہ طور پر پاکستانی خفیہ ایجنسیوں اور دہشت گردوں کو سیکیورٹی تنصیبات سے متعلق معلومات فراہم کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا۔ مرکز کے زیر انتظام علاقے میں سنیما ہالوں کے افتتاح کے بارے میں بات کرتے ہوئے ڈی جی پی دلباغ سنگھ نے کہا کہ کل لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے جنوبی کشمیر کے دو اضلاع پلوامہ اور شوپیاں کا دورہ کیا۔ انہوں نے وہاں دو سنیما ہالوں کا افتتاح کیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

       

      انھوں نے کہا کہ یہ بڑی خوشی کی بات ہے کہ تفریح ​​کے ذرائع پہلے کشمیر میں معدوم ہو چکے ہیں اب دوبارہ زندہ کیے جا رہے ہیں۔ سری نگر میں جلد ہی ایک فعال ملٹی پلیکس دیکھنے کو ملے گا جو نوجوانوں کے لیے تفریح ​​کا بہترین ذریعہ ہو گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: