உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں و کشمیر: دریائے توی کے کنارے غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کیلئے حکومت اٹھانے جارہی ہے سخت قدم

    جموں و کشمیر: دریائے توی کے کنارے غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کیلئے حکومت اٹھانے جارہی ہے سخت قدم

    جموں و کشمیر: دریائے توی کے کنارے غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کیلئے حکومت اٹھانے جارہی ہے سخت قدم

    Jammu and Kashmir: حکومت دریائے توی کے کنارے تمام غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کے لئے سخت اقدامات اٹھانے جا رہی ہے ۔ تاکہ اس کی پرانی شان و شوکت بحال ہوسکے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں : حکومت دریائے توی کے کنارے تمام غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کے لئے سخت اقدامات اٹھانے جا رہی ہے ۔ تاکہ اس کی پرانی شان و شوکت بحال ہوسکے۔ اس سلسلے میں جے ایم سی، محکمہ محصولات اور دیگر ایجنسیاں مشہور دریائے توی کی شان کو بحال کرنے کے لئے مشترکہ اقدامات کر رہی ہیں۔ دریائے توی اپنی تاریخی اہمیت کی وجہ سے ہر جگہ مشہور ہے۔ تاہم دریائے توی کے کناروں پر مسلسل غیر قانونی تجاوزات ہمیشہ سے ایک بہت بڑا چیلنج رہا ہے۔ یہ ناجائز تجاوزات بلا روک ٹوک کی گئیں اور یہ الزامات لگائے گئے کہ ان ناجائز تجاوزات کے پیچھے بااثر سیاستدانوں کا ہاتھ ہے۔ لیکن اب حکومت ان ناجائز تجاوزات کو ہٹانے کے لیے کارروائی کر رہی ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: گلمرگ میں ونٹر ٹورزم کے دوران سیاحوں کی بہتر سہولیات کے لئے تیاریاں شروع


    جموں میونسپل کارپوریشن (جے ایم سی) کے کمشنر راہل یادو نے کہا کہ انہوں نے ایک بڑا منصوبہ بنایا ہے، جس کے تحت دریائے توی کے کنارے تمام غیر قانونی تجاوزات کو ہٹا دیا جائے گا۔ کمشنر، جے ایم سی نے یہ بھی یقین دہانی کرائی کہ وہ دباؤ میں نہیں جھکیں گے اور تجاوزات کی مہم جاری رکھیں گے۔ انہوں نے کہا کہ جموں سمارٹ سٹی اور توی فرنٹ پراجیکٹس کے تحت محکمہ ریونیو تمام غیر قانونی تجاوزات کی نشان دہی اور نشاندہی کر رہا ہے، جنہیں آنے والے دنوں میں پولیس جیسی دیگر ایجنسیوں کی مدد سے ہٹایا جائے گا۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر کی ایل جی انتظامیہ نے کھیل کے شعبے کو سب سے زیادہ ترجیح دی: مشیر کا دعویٰ


    قابل ذکر بات یہ ہے کہ کئی سماجی تنظیمیں توی ندی کے کنارے قائم غیر قانونی تجاوزات کو ہٹانے کے لیے طویل عرصے سے جدوجہد کر رہی ہیں۔ حتیٰ کہ عدالت بھی اس معاملے پر ماضی میں کئی بار ہدایات دے چکی ہے۔

    اب حکومت جموں اسمارٹ سٹی پروجیکٹ کے تحت اس مشہور ندی کی شان و شوکت کو بحال کرنے کی خواہاں ہے ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: