உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں کشمیر کے پلوامہ میں پولیس کو ملی بڑی کامیابی، دو خطرناک منشیات فروش اور بدمعاشوں کے گروہ کو گرفتار

    جموں کشمیر کے پلوامہ میں پولیس کو ملی بڑی کامیابی 

    جموں کشمیر کے پلوامہ میں پولیس کو ملی بڑی کامیابی 

    تفصیلات کے مطابق پلوامہ کے راجپورہ پولیس تھانے میں کچھ افراد نے یہ شکایات درچ کی کہ رات کے دوران علاقے میں ڈاکوؤں کے ایک گروہ کے گھومنے کے حوالے سے اطلاع ملی جو خود کو بندوق بردار ہونے کا جھانسہ دے کر نشانہ بناتے ہیں اور کھلونا گن پوائنٹ پر قیمتی اشیا ہتھیا لیتے تھے۔

    • Share this:
    پلوامہ: جموں کشمیر کے پلوامہ ضلع میں پولیس نے بدمعاشوں کے ایک گروہ سے لاکھوں روپے مالیت کے زیورات اور دیگر سامان برآمد کیا اور دو خطرناک منشیات فروشوں کو بھی گرفتار کیا۔ تفصیلات کے مطابق پلوامہ کے راجپورہ پولیس تھانے میں کچھ افراد نے یہ شکایات درچ کی کہ رات کے دوران علاقے میں ڈاکوؤں کے ایک گروہ کے گھومنے کے حوالے سے اطلاع ملی جو خود کو بندوق بردار ہونے کا جھانسہ دے کر نشانہ بناتے ہیں اور کھلونا گن پوائنٹ پر قیمتی اشیا ہتھیا لیتے تھے۔ اس پر پولیس نے مجرموں کو پکڑنے کے لیے نشانہ لگایا اور جال بچھائے۔ آخر کار ایک مجرم عامر مجید میر ساکنہ راجپورہ پلوامہ کو ہنجن بلہ میں اپنے مجرمانہ فعل کو انجام دیتے ہوئے رنگے ہاتھوں پکڑا گیا۔ گرفتاری پر اس کے قبضے سے ایک کھلونا پستول اور کچھ بھتہ خوری کا سامان برآمد ہوا۔ اس نے تفتیشی ٹیم کے سامنے انکشاف کیا کہ وہ دیگر دو افراد عامر علی چوپان ولد علی محمد چوپان ولد راجپورہ اور عمر رشید ولد اب رشید ڈار ر/او راجپورہ کے ساتھ مل کر چوری اور بھتہ خوری کی وارداتوں میں ملوث تھے۔ راجپورہ کے علاقے میں حال ہی میں جگہ۔ مزید انکشاف پر اس نے ایک سنار کے نام کا انکشاف کیا جس کا نام الطاف احمد نائیکو ولد محمد یوسف ساکنہ میمندر شوپیاں ہے جو چوری شدہ زیورات حاصل کرتا تھا۔ پولیس نے ان تمام کو گرفتار کر کے ان کے قبضے سے درج ذیل اشیاء برآمد کی ہیں۔
    1. گولڈن رِنگز کے 08 نمبر
    2. سادہ سنہری زنجیر کا ایک عدد
    3. موتیوں کے ساتھ سونے کی ایک عدد زنجیر۔
    4. گولڈن پاؤنڈز کی دو عدد
    5. دو عدد سنہری کان کی انگوٹھیاں
    6. سونے کے ہار کا ایک عدد
    7. ایک کھلونا پستول
    اس سلسلے میں ایف آئی آر نمبر 185/2021 U/S 457، 383، 506 IPC اور 7/27 IA ایکٹ، 294/2021 U/S 382، 457، 506، 223 اور 342 IPC اور 212/202451 U/S کے تحت مقدمات درج ہیں۔ 392، 506 آئی پی سی، پولس اسٹیشن راج پورہ میں درج کر کے تفتیش شروع کر دی گئی ہے۔
    ایف آئی آر نمبر 205/2021 U/S 379 IPC میں ایک چوری شدہ لوڈ کیریئر بیئرنگ رجسٹریشن نمبر JK 03A/2171 بھی برآمد کیا گیا ہے۔ ان مقدمات کے تمام ملزمان کو گرفتار کر کے مزید پوچھ گچھ کے لیے ریمانڈ پر رکھا گیا ہے۔

    منشیات اور منشیات فروشوں کے خلاف اپنی بھرپور جنگ جاری رکھتے ہوئے پلوامہ پولیس نے دو خطرناک منشیات فروشوں کو بھاری مقدار میں کوڈین کے ساتھ گرفتار کیا۔ تفصیلات کے مطابق راج پورہ کے پردیی علاقہ میں ایک کارروائی کے دوران ایک خوفناک منشیات فروش عشرت منصور گنائی @ سمیر S/O منصور احمد گنائی R/O میمندر گنائی محلہ شوپیاں کو بھاری مقدار میں کوڈین سمیت گرفتار کیا گیا۔ مقدمہ ایف آئی آر نمبر 213/2021 U/S 8/21 NDPS ایکٹ پولیس اسٹیشن راج پورہ میں مزید تفتیش کے لیے درج کیا گیا ہے۔

    ایک الگ واقعہ میں تہاب پلوامہ سے ایک اور خوفناک اور بدنام زمانہ منشیات فروش محمد ایوب میر S/O Gh احمد میر کو بھاری مقدار میں NDPS ممنوعہ مواد کے ساتھ پولیس پارٹی نے گرفتار کیا ہے۔ مزید تفتیش کے لیے پولس اسٹیشن پلوامہ میں ایف آئی آر نمبر 312/2021 U/S 8/21 NDPS ایکٹ درج کریں۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: