ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

کووڈ کی تیسری لہر کے پیش نظر جموں کے تاجر طبقے نےکیا ہفتہ واری لاک ڈاؤن کا فیصلہ

کووڈ-19 کی ممکنہ تیسری لہرکی تشویش کے بعد ٹریڈرز فیڈریشن ویئر ہاؤس نہرو مارکیٹ جموں نے جموں سب سے بڑی grain منڈی ویئر ہاؤس نہرو مارکیٹ میں ہفتہ واری لاک ڈاؤن جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ فیڈریشن کے صدر دیپک گپتا، نےکہا کہ جموں میں نیا ڈیلٹا پلس ویریئنٹ کیس کی اطلاع ہے اور یہ وہ وقت ہے، جب سب کو اضافی احتیاط برتنی چاہئے۔

  • Share this:
کووڈ کی تیسری لہر کے پیش نظر جموں کے تاجر طبقے نےکیا ہفتہ واری لاک ڈاؤن کا فیصلہ
کووڈ کی تیسری لہر کے پیش نظر جموں کے تاجر طبقے نےکیا ہفتہ واری لاک ڈاؤن کا فیصلہ

سری نگر: ممکنہ تیسری COVID لہر کی تشویش کے بعد ٹریڈرز فیڈریشن ویئر ہاؤس نہرو مارکیٹ جموں نے جموں سب سے بڑی grain منڈی ویئر ہاؤس نہرو مارکیٹ میں ہفتہ واری لاک ڈاؤن جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ فیڈریشن کے صدر دیپک گپتا، نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ جموں میں نیا ڈیلٹا پلس ویریئنٹ کیس کی اطلاع ہے اور یہ وہ وقت ہے، جب سب کو اضافی احتیاط برتنی چاہئے۔


انہوں نے کہا کہ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ڈیلٹا پلس کی مختلف حالت اس وقت پوری دنیا میں پریشانی کا سبب بنی ہوئی ہے جو زیادہ آسانی سے پھیلتی ہے۔ پھیپھڑوں کے خلیوں کو بہت آسانی سے باندھ دیتی ہے اور  monoclonal anti body therapy  سے ممکنہ طور پر مزاحم ہے اور یہ وائرس کو بے اثر کرنے کا ایک طاقتور نس ناستی ہے۔  انہوں نے کہا کہ بہت سارے ماہرین نے متنبہ کیا تھا کہ آنے والے ہفتوں میں COVID-19 وبائی امراض کی ایک تیسری لہر ممکنہ طور پر متاثر ہو سکتی ہے۔


دیپک گپتا نے کہا، کووڈ- 19 کے بڑھتے معاملوں کو کم کرنے کے لئے یوٹی انتظامیہ کی طرف سے کی جانے والی کوششوں کو سراہا۔ اس کے باوجود ہم گزشتہ دو تین ہفتوں سے جے اینڈ کے کے یوٹی میں کووڈ انفیکشن کے پائے جانے والے رجحان کا مشاہدہ کر رہے ہیں۔ دیپک گپتا نے کہا کہ کووڈ کے معاملوں میں کافی گراوٹ آئی ہے، لیکن ہم سب کو کووڈ-19 کے خلاف اس جنگ کو جیتنے کے لئے ایس او پیزکی سختی سے پیروی کرنی چاہئے۔


دیپک گپتا نے دوہرایا کہ مجموعی طور پر تاجروں اور سوسائٹی کی فلاح و بہبود کے لئے، 24 اپریل سے ٹریڈرز فیڈریشن ویئر ہاؤس نہرو مارکیٹ جموں نے رضاکارانہ ویک اینڈ لاک ڈاؤن کا آغاز کیا تھا جب تک کہ انتظامیہ نے مجموعی طور پر ویک اینڈ لاک ڈاؤن نافذ نہیں کیا۔ "اگرچہ انتظامیہ نے ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن کو ختم کردیا ہے اور ہمیں پورے ہفتے دکانیں کھولنے کی اجازت دی ہے، لیکن ایک ذمہ دار تجارتی تنظیم کی حیثیت سے، ہم نے 26-06-21 سے شروع ہونے والی اگلے تین ہفتوں کے لئے گودام ہاؤس نیہرو مارکیٹ میں ویک اینڈ لاک ڈاؤن جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔“

انہوں نے کہا کہ فیڈریشن کے عہدیداروں اور سینئر ممبروں کی میٹنگ میں، متفقہ طور پر فیصلہ کیا گیا ہے کہ اس مہلک وبائی اور متوقع تیسری لہر پر قابو پانے میں انتظامیہ کی مدد کے لئے ، ویئر ہاؤس-نہرو مارکیٹ اور اس سے ملحقہ بازاروں کی تمام دکانیں ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن کا مشاہدہ کریں گی۔  اگلے تین ہفتوں کے لئے انہوں نے بتایا کہ اس مدت کے دوران ہر دکانیں ہر ہفتہ تا اتوار کو بند رہیں گی۔

دیپک گپتا نے اس موقع پر متاثرہ افراد کے اہل خانہ کو کووڈ اموات کی خصوصی مدد اسکیم (ایس اے ایس سی ایم/ سکشم) کے ذریعہ مالی امداد کی امداد کا خیرمقدم کیا۔  گپتا نے کہا کہ جموں و کشمیر کے معزز ایل جی نے ایسے خاندانوں کی روزی کو یقینی بنایا ہے، جو کورونا وائرس کی وجہ سے اپنا واحد روزگار کھو چکے ہیں۔  یہ اسکیم ان بچوں کو خصوصی اسکالرشپ فراہم کرے گی جو اپنے کمائے ہوئے والدین (بھائیوں) / بہن بھائیوں / سرپرستوں (کو) کو کوویڈ 19 میں کھو دیتے ہیں۔

کلاس 12 اور اعلی تعلیم تک تعلیم حاصل کرنے والے بچوں کو بالترتیب 20،000 اور 40،000 روپے کی شرح سے خصوصی اسکالرشپ دی جائے گی۔  نئی اسکیم سکشم کے تحت ، متاثرہ خاندانوں میں زندہ بچ جانے والی شریک حیات اور ایک بزرگ بچ جانے والے فرد کو ایک ہزار روپے کی خصوصی ماہانہ پنشن ملے گی جو یو ٹی انتظامیہ کا ایک خوش آئند اقدام ہے۔

رگھوناتھ بازار کے ایک تاجر پوون سنگھ نے کہا کوویڈ کی جو دو لہریں آئی تھی اُس میں لوگوں کو کافی جان و مالی نقصان اٹھانا پڑا تھا لیکن اب جو کوویڈ کی تیسری لہر کی بات چل رہی ہے اُس میں ہمیں زیادہ احتیاط برتنے کی ضرورت ہے۔ اس لئے ہم بھی ویکینڈ لاک ڈاؤن کو نافذ کرنے کے حق میں ہیں۔ جو اسوسیشن کی طرف سے فیصلہ لیا گیا ہے ہم اس کا خیرمقدم کرتے ہیں۔

جانی پور کے ایک تاجر مشتاق احمد نے کہا یہ جو کووڈ کی تیسری لہر ہے، یہ کافی خطرناک ثابت ہو سکتی ہے۔ اسی لئے فی الحال کے لئے ایل جی انتظامیہ کو پوری طرح ہفتہ واری لاک ڈاؤن نافذ کر دینا چاہئے۔ تاجروں کو پہلے ہی نقصان کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، لیکن ہم پھر بھی ویکینڈ لاک ڈاؤن لگانے کے حق میں ہیں کیونکہ بہت سارے لوگوں نے کورونا کی وجہ سے اپنے عزیزوں کو کھویا ہے، اس تیسری لہر میں ایسا کچھ نہ ہو ہم دعا کرتے ہیں اور تاجر ایسوسی ایشن نے جو ویکینڈ لاک ڈاؤن کرنے کا فیصلہ لیا ہے، ہم اس کو مکمل حمایت کرتے ہیں۔ گاندھی نگر کے ایک تاجر راکیش کمار نے کہا تاجر ایسوسی ایشن کا جو ہفتہ واری لاک ڈاؤن کرنے کا فیصلہ ہے، وہ پوری طرح سے قابلِ ستائش ہے۔ ہم اس فیصلے کا خیرمقدم کرتے ہیں اور ایل جی انتظامیہ سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ بھی ہفتہ لاک ڈاؤن کو لگانے کے بارے میں غور کریں تاکہ کورونا کی اس تیسری لہر سے لوگوں کی زندگیوں کو بچایا جائے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jun 26, 2021 06:40 PM IST