உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    منوج سنہا اور ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ہاتھوں جموں کے نمائشی گراؤنڈ میں جموں ہاٹ کا افتتاح

    منوج سنہا اور ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ہاتھوں جموں کے نمائشی گراؤنڈ میں جموں ہاٹ کا افتتاح

    منوج سنہا اور ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ہاتھوں جموں کے نمائشی گراؤنڈ میں جموں ہاٹ کا افتتاح

    جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر، منوج سنہا نے مرکزی وزیر داخلہ ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ساتھ حال ہی میں جموں میں نمائش گراؤنڈ میں جموں ہاٹ کا افتتاح کیا۔ 31.63 کروڑ روپئے کی لاگت سے تعمیر ہونے والی جموں ہاٹ مقامی کاریگروں خصوصا خواتین کاریگروں کی طویل التوا کا مطالبہ ہے، جس کا ایک جدید ترین نمائشی مقام ہے، جہاں مقامی دستکاری دکھائی جا سکتی ہے اور وہ براہ راست خریداروں سے رابطہ قائم کرسکتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
    جموں: جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر، منوج سنہا نے مرکزی وزیر داخلہ ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ساتھ حال ہی میں جموں میں نمائش گراؤنڈ میں جموں ہاٹ کا افتتاح کیا۔ 31.63 کروڑ روپئے کی لاگت سے تعمیر ہونے والی جموں ہاٹ مقامی کاریگروں خصوصا خواتین کاریگروں کی طویل التوا کا مطالبہ ہے، جس کا ایک جدید ترین نمائشی مقام ہے، جہاں مقامی دستکاری دکھائی جا سکتی ہے اور وہ براہ راست خریداروں سے رابطہ قائم کرسکتے ہیں۔ مذکورہ نمائش گاہکوں کے ساتھ اچھا رسپانس لے رہی ہے اور تمام مطلوبہ اشیاء ایک چھت کے نیچے ملنے پر خوش نظر آرہے ہیں۔

    جموں کے تمام علاقوں سے لوگوں کی ایک بڑی تعداد جموں ہاٹ میں ہاتھ سے بنی اشیاء خریدنے کے لئے جموں ہاٹ آرہے ہیں، جو کہ جموں شہر کے مرکز میں زبردست ردعمل کے ساتھ جاری ہے۔ جموں و کشمیر کے ایل جی، منوج سنہا نے پی ایم او میں مرکزی وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ کے ساتھ 22 ستمبر کو 15 سالہ طویل جموں ہاٹ کا افتتاح کیا۔ منتظمین کا کہنا ہے کہ جموں ہاٹ مقامی آرٹ، کرافٹ اور نمائش کی سرگرمیوں کے اعصابی مرکز کے طور پر کام کرے گا۔ مختلف مقامی دستکاری، ہینڈلوم مصنوعات اور چھوٹے پیمانے کی صنعتی مصنوعات کی فروخت کے لئے ہے۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ جموں ہاٹ یوٹی کے مقامی کاریگروں کی شاندار کاریگری اور روایت کا جشن ہے۔ انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا کہ اچھی خاصی تعداد میں لوگ آ رہے ہیں اور اس نمائش میں ہاتھ سے بنی مختلف مصنوعات کی خریداری کر رہے ہیں۔

    اس نمائش میں ان کے اسٹالوں کو برقرار رکھنے والے دستکاری کہتے ہیں کہ جموں ہاٹ انہیں دوسرے مقامی کاروباری اداروں کے ساتھ کامیاب کاروباری اداروں کے ساتھ بااختیار بنائے گا۔ انہوں نے یہ بھی تسلیم کیا کہ یہ میگا کاروباری سرگرمی میں نمائش کے علاوہ ان کے لئے اعلی معیار کے تربیتی پروگراموں اور مشاورتی خدمات بھی قیادت کرے گی، مقامی کاروباری ترقی کے ذریعے لوگوں کو اقتصادی خود مختاری حاصل کرنے میں مدد ملے گی، مقامی ورثہ اور سیاحت کو فروغ دینے میں مدد کرے گا۔

    جموں کے مرکز میں جموں ہاٹ شروع کرنے پر صارفین یو ٹی انتظامیہ کا شکریہ بھی ادا کررہے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ یہاں اشیاء انتہائی مناسب نرخوں پر خریداری کے لیے دستیاب ہیں جو صارفین کے لیے کافی فائدہ مند ہیں۔ لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا پہلے ہی کہہ چکے ہیں کہ دستکاری، دستکاری کی روایت پچھلے دس ہزار سالوں سے ہمارے معاشرے کا حصہ ہے۔ ایل جی نے یہ بھی یقین دلایا کہ ان کی توجہ ہینڈلوم اور دستکاری کی مقامی صنعتوں کو عالمی سطح تک بڑھانا ہے۔ لہٰذا توقع ہے کہ آنے والے دنوں میں زیادہ سے زیادہ لوگ جموں ہاٹ میں جمع ہوں گے تاکہ بڑے پیمانے پر لوگ مستفید ہوں۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: