உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News : کشمیری نوجوانوں کو فوج میں بھرتی ہونے کی جانب راغب کرنے کیلئے ہتھیاروں کی نمائش

    J&K News : کشمیری نوجوانوں کو فوج میں بھرتی ہونے کی جانب راغب کرنے کیلئے ہتھیاروں کی نمائش

    J&K News : کشمیری نوجوانوں کو فوج میں بھرتی ہونے کی جانب راغب کرنے کیلئے ہتھیاروں کی نمائش

    Jammu and Kashmir News : کشمیری نوجوانوں (Kashmiri Youths) کو ہندوستانی فوج (Indian Army) کا حصہ بنانے کی کوشش کے تحت فوج نے جنوبی کشمیر میں ہتھیاروں کی ایک نمائش کا اہتمام کیا ۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر : کشمیری نوجوانوں (Kashmiri Youths) کو ہندوستانی فوج (Indian Army) کا حصہ بنانے کی کوشش کے تحت فوج نے جنوبی کشمیر میں ہتھیاروں کی ایک نمائش کا اہتمام کیا ۔ فوج نے ویسو قاضی گنڈ میں طلبہ کے لئے ہتھیاروں اور آلات کی اس نمائش کا اہتمام کیا۔ 09 راشٹریہ رائفلز کے زیر اہتمام اس نمائش میں مختلف اسکولوں کے طلبہ و طالبات کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ ہتھیاروں کی نمائش کے دوران نوجوانوں کے لیے مسلح افواج میں شامل ہونے کے لیے مختلف آپشنز کی نمائش کرنے والے ایک اسٹال نے اسکول کے طلبہ کی طرف بہت زیادہ توجہ مبذول کرائی۔ اسلحے کی فوجی نمائش مقامی آبادی کے دل و دماغ میں قومی سلامتی کے محافظوں میں فخر اور اعتماد کا احساس پیدا کرنے کا طریقہ کار رہا ہے۔

    پروگرام میں حصہ لینے والے مقامی افراد سمیت کم از کم 160 طلبہ نے حصہ لیا۔ فوج کا 09 راشٹریہ رائفلز ریاست کے سب سے زیادہ گنجان آباد علاقوں میں اور اس کے آس پاس تعینات ہے اور باقاعدگی سے ایسے واقعات کا انعقاد کرتا ہے ، جس سے عوامی حمایت کو تقویت ملتی ہے، جو کہ بار بار ایک اہم فورس ثابت ہوئی ہے۔ طلبہ نے ہتھیاروں کی جدید ترین ٹیکنالوجیز کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے لیے 09 راشٹریہ رایفلز کی تعریف کی۔

    اس موقع پر راشٹریہ رائفلز کے صوبیدار اشوک سنگھ نے کہا کہ اس طرح پروگرام نوجوانوں کو فوج یا پھر دیگر سیکورٹی افواج میں ہونے والی بھرتیوں اور ہتھیاروں کی جدید ترین ٹیکنالوجیز کے لیے پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں۔ مقامی لوگوں اور طلبہ و طالبات نے عوام اور جوان کے درمیان رشتے کو مضبوط بنانے کے لئے اس طرح کی تقریبات منعقد کرنے پر  راشٹریہ رائفلز  کی تعریف کی اور شکریہ ادا کیا۔

    جبکہ فوج کا کہنا ہے کہ مستقبل میں بھی عوام اور فوج کے مابین رشتوں کو مزید بہتری بخشنے کیلئے ایسے پروگراموں کا انعقاد عمل میں لایا جائے گا ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: