உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News : تعلیمی ادارے CAB کی مکمل تعمیل، باقاعدہ اسکریننگ، اور ماڈل ٹیچنگ اینڈ لرننگ ماحول کے ساتھ آف لائن کلاسز دوبارہ کر رہے ہیں شروع

    J&K News : تعلیمی ادارے CAB کی مکمل تعمیل، باقاعدہ اسکریننگ، اور ماڈل ٹیچنگ اینڈ لرننگ ماحول کے ساتھ آف لائن کلاسز دوبارہ کر رہے ہیں شروع

    J&K News : تعلیمی ادارے CAB کی مکمل تعمیل، باقاعدہ اسکریننگ، اور ماڈل ٹیچنگ اینڈ لرننگ ماحول کے ساتھ آف لائن کلاسز دوبارہ کر رہے ہیں شروع

    Jammu and Kashmir News : چیف سکریٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے آج جموں و کشمیر میں تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنے اور آف لائن تدریس کو دوبارہ شروع کرنے کے انتظامات کا جائزہ لینے کے لئے ایک میٹنگ کی صدارت کی۔

    • Share this:
    Jammu and Kashmir News : چیف سکریٹری ڈاکٹر ارون کمار مہتا نے آج جموں و کشمیر میں تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنے اور آف لائن تدریس کو دوبارہ شروع کرنے کے انتظامات کا جائزہ لینے کے لئے ایک میٹنگ کی صدارت کی۔ ایڈیشنل چیف سکریٹری، ہیلتھ اینڈ میڈیکل ایجوکیشن، پرنسپل ریذیڈنٹ کمشنر نئی دہلی، اسکِل ڈیولپمنٹ، ہائر ایجوکیشن، اسکول ایجوکیشن، ڈیزاسٹر مینجمنٹ، ریلیف، بحالی اور تعمیر نو کے محکموں کے انتظامی سیکریٹریز، تمام یونیورسٹیوں کے وائس چانسلرز، انسپکٹر جنرل آف پولیس۔  کشمیر، ڈپٹی کمشنرز، اور متعلقہ ایچ او ڈیز نے میٹنگ میں شرکت کی۔ بتایا گیا کہ جموں و کشمیر کی حکومت مرکز کے زیر انتظام علاقے میں کووڈ کی صورتحال کا باقاعدگی سے جائزہ لے رہی ہے اور اب اس نے تمام تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھول کر آف لائن تدریس کو دوبارہ شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

    چیف سکریٹری نے کہا کہ یو ٹی میں کووڈ پازیٹیوٹی کی شرح 0.7 فیصد تک محدود ہے اور تمام تعلیمی اداروں کے سربراہان کو خبردار کیا کہ وہ انفیکشن کی کسی بھی علامت سے چوکس رہیں ۔ خاص طور پر 17 سال سے کم عمر کے غیر ویکسین والے طلبہ میں، اس کے علاوہ  کووڈ مناسب رویہ، ایس او پیز اور پروٹوکول، مناسب سماجی دوری اور ہاتھ کی حفظان صحت کے انتظامات، اور معاملات میں یو جی سی کے رہنما خطوط کی تعمیل کریں۔

    ڈاکٹر مہتا نے یونیورسٹیوں کے وائس چانسلروں، کالجوں کے پرنسپلوں، اور تمام اسکولوں کے سربراہوں سے کہا کہ وہ 6 فٹ کے معمول کے ساتھ کلاس رومز کی گنجائش کو مدنظر رکھتے ہوئے کووڈ سے بچاؤ کے منصوبے دو دن کے اندر جمع کرائیں ۔ مزید برآں کووڈ کے تدارک اور انتظام کی مؤثریت کو بڑھانے کے لیے چیف سکریٹری نے تعلیمی اداروں کو مشورہ دیا کہ وہ اپنے کووڈ مینجمنٹ پلانز کو یو جی سی کے ماڈل رہنما خطوط پر مبنی کریں ۔

    تعلیمی اداروں سے مزید کہا گیا کہ وہ اپنے طلبہ کی باقاعدگی سے اسکریننگ کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ علامات والے طلبہ کا بروقت ٹیسٹ کیا جائے اور انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے الگ تھلگ رکھا جائے۔  دریں اثنا محکمہ صحت اور طبی تعلیم سے بھی کہا گیا کہ وہ متعلقہ ڈویژنل اور ضلعی انتظامیہ کے ذریعے تمام سکولوں، کالجوں اور یونیورسٹیوں کی صحت سے متعلقہ ضروریات کو ایک مقررہ وقت میں پورا کرے۔

    یہ دیکھتے ہوئے کہ جموں و کشمیر میں تعلیمی ادارے تقریباً دو سال کے وقفے کے بعد آف لائن کلاسوں کے لئے دوبارہ کھل رہے ہیں، ڈاکٹر مہتا نے متعلقہ اداروں پر بجلی اور پانی کی فراہمی کے ساتھ ساتھ مناسب دیکھ بھال اور صفائی کو یقینی بنانے کے لیے زور دیا۔

    چیف سکریٹری نے اداروں پر زور دیا کہ وہ آن لائن کلاسز کے تجربے کو استوار کریں اور آئی ٹی پر مبنی آف لائن تدریسی نصاب کا ایک مثالی امتزاج اپنائیں تاکہ طلبہ کے سیکھنے کے نتائج کو فروغ دیا جا سکے اور انہیں قومی سطح کے امتحانات کے لئے کامیابی سے تربیت دیں۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: