உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     جموں۔کشمیر: سرکاری محکموں میں 5سال سے کام کرنے والے ملازمین کا ہوگا تبادلہ، Directorate of Health نے اضلاع سے مانگا بیورہ

    ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ Directorate of Health نے جموں نے ڈویژن کے دس اضلاع سے ایسے ملازمین کی معلومات طلب کی ہیں۔

    ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ Directorate of Health نے جموں نے ڈویژن کے دس اضلاع سے ایسے ملازمین کی معلومات طلب کی ہیں۔

    ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ Directorate of Health نے جموں نے ڈویژن کے دس اضلاع سے ایسے ملازمین کی معلومات طلب کی ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Srinagar
    • Share this:
      سرکاری محکموں میں پانچ سال سے ایک ہی جگہ پر کام کرنے والے ملازمین کا تبادلہ کیا جائے گا۔ محکمانہ سطح پر تفصیلات جمع کی جا رہی ہیں جس کی وجہ سے آنے والے دنوں میں سیکڑوں ملازمین یہاں سے وہاں منتقل ہو سکتے ہیں۔ جنرل ایڈمنسٹریٹو ڈیپارٹمنٹ نے اس عمل کو سات دنوں میں مکمل کرنے کو کہا ہے۔ اس سے اندازا تمام ملازمین میں سے  20-30 فیصد تک کا تبادلہ کیا جائے گا؟

      ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ Directorate of Health نے جموں نے ڈویژن کے دس اضلاع سے ایسے ملازمین کی معلومات طلب کی ہیں۔ محکمہ سکول ایجوکیشن، محکمہ پیپل ورکس، ریونیو سمیت دیگر محکموں میں یہ عمل جاری ہے۔ اس کے ساتھ  سرپلس اسٹاف کو بھی ضروری مقامات پر بھیجا جائے گا۔
      جموں کے ڈائریکٹوریٹ آف ہیلتھ کے تحت تقریباً 1500 ڈاکٹر اور تقریباً 6000 طبی عملہ کام کر رہے ہیں۔ ان میں سے کئی ملازمین برسوں سے ایک ہی جگہ پر اٹکے ہوئے ہیں۔ ڈائریکٹوریٹ ان کی معلومات جمع کر رہا ہے جس کی وجہ سے آنے والے دنوں میں سیکڑوں ملازمین کا تبادلہ کیا جائے گا۔

      اسٹاف کی ریشنلائزیشن rationalization کی اطلاع ملنے کے بعد ملازمین نے اپنی ایڈجسٹمنٹ کو لے کر عہدیداروں کے یہاں چکر لگانے شروع کردیئے ہیں۔ شہری صحت کے مراکز پر کئی ڈاکٹرز اور پیرا میڈیکل اسٹاف برسوں سے اپنے گھروں کے پاس بیٹھے ہیں۔

      ڈائریکٹر ہیلتھ جموں ڈاکٹر سلیم الرحمان کے مطابق تمام دس اضلاع سے معلومات لی جا رہی ہیں اور اہلکاروں کی ریشنلائزیشن rationalization  کا عمل سات دنوں میں مکمل کر لیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ساتھ محکمہ اسکول ایجوکیشن میں اساتذہ اور دیگر عملے کے بارے میں بھی معلومات جمع کی جا رہی ہیں جو پانچ سال سے ایک ہی جگہ پر بیٹھے ہیں۔

      حالانکہ محکمانہ تبادلے کے عمل کے تحت ملازم کا تبادلہ تین سال بعد ہوتا ہے۔ محکمہ تعمیرات عامہ میں 4500 کے قریب ملازمین کام کرتے ہیں جس کی وجہ سے پانچ سال سے پھنسے درجنوں ملازمین کا ایک ہی جگہ تبادلہ کیا جا سکتا ہے۔

      Asia Cup:ہانگ کانگ کے3'پاکستانی کھلاڑی'کرسکتےہیں ٹیم انڈیاکوپریشان، کوالیفائر میں دکھایادم

      BSF نے ایل او سی پر ناکام کی دراندازی کی کوشش، ایک پاکستانی شہری گرفتار

      اسی طرح محکمہ ریونیو میں تقریباً 6 ہزار ملازمین کام کر رہے ہیں۔ جس کی وجہ سے ایک ہی جگہ پر کام کرنے والے 20-30 فیصد ملازمین کا تبادلہ ہو سکتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: