உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شوپیاں کے چیرمارگ انکاؤنٹر میں دو جوان شہید، ایک دہشت گرد ڈھیر، سرچ آپریشن جاری

    Youtube Video

    Shopian Encounter: کشمیر زون پولیس نے یہ خبر دی ہے۔ تاہم مزید معلومات کے لیے ابھی انتظار کرنا پڑے گا۔ کشمیر زون کی پولیس کے مطابق شوپیاں کے زینا پورہ علاقے کے چیرمارگ میں انکاؤنٹر جاری ہے۔ پولیس اور سکیورٹی فورسز اپنی پوزیشنوں پر کھڑی ہیں۔

    • Share this:
      1 نئی دہلی۔ جموں و کشمیر کے شوپیاں میں سکیورٹی فورسز اور دہشت گردوں کے درمیان تصادم کی خبر ہے۔ اس تصادم میں سکیورٹی فورسز نے ایک دہشت گرد کو مار گرایا ہے۔ لیکن اس تصادم میں دو فوجی شہید ہوئے ہیں۔ سرچ آپریشن تاحال جاری ہے۔ سکیورٹی فورسز پوری طرح تیار ہیں اور اپنی پوزیشنوں پر آگے بڑھ رہی ہیں۔ کشمیر زون پولیس نے یہ خبر دی ہے۔ تاہم مزید معلومات کے لیے ابھی انتظار کرنا پڑے گا۔ کشمیر زون کی پولیس کے مطابق شوپیاں کے زینا پورہ علاقے کے چیرمارگ میں انکاؤنٹر جاری ہے۔ پولیس اور سکیورٹی فورسز اپنی پوزیشنوں پر کھڑی ہیں۔

      انکاؤنٹر سنیچر کی صبح اس وقت شروع ہوا جب سکیورٹی فورسز نے دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع ملنے کے بعد علاقے کو گھیرے میں لینا شروع کیا۔ علاقے میں کتنے شدت پسند موجود ہیں، یہ ابھی تک نہیں بتایا گیا، تاہم سکیورٹی فورسز نے علاقے کو چاروں طرف سے گھیرے میں لے لیا ہے، شدید تحقیقاتی آپریشن چلایا جا رہا ہے۔ دونوں طرف سے فائرنگ کی بھی اطلاعات ہیں۔

      خفیہ طور پر سیکورٹی فورسز پر گولی چلائی
      پولیس کے مطابق سکیورٹی فورسز کو جین پورہ کے چیرمارگ میں دہشت گردوں کے نظر آنے کی اطلاع ملی تھی۔ اس کے بعد ایس او جی، آرمی اور سی آر پی ایف کی مشترکہ ٹیمیں وہاں پہنچی اور گہرا تلاشی آپریشن کیا۔ سیکیورٹی فورسز نے ہتھیار ڈالنے کو کہا تو چھپے دہشت گردوں نے سکیورٹی فورسز پر فائرنگ شروع کردی۔ جس کے جواب میں سکیورٹی فورسز نے بھرپور جواب دیا اور ایک دہشت گرد کو ہلاک کردیا۔ دہشت گرد سکیورٹی فورسز پر مسلسل فائرنگ کر رہے ہیں۔ فی الحال انکاؤنٹر جاری ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: