ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

Vaccination in Jammu and Kashmir:جموں وکشمیر نے 1.25کروڑڈوزویکسین کادیاآرڈر،مشیر،بسیرخان کابیان

جموں وکشمیر نے 1.25 کروڑDose کوویڈ ۔19 ویکسین کی آرڈر دیا۔ یہ ابھی تک کا سب سے بڑا آرڈڑ مانا جارہاہے۔ جمعرات کے روز ، لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے مشیر بشیر خان نے کہا کہ کوویڈ 19 وبائی امراض کی دوسری لہر سے نمٹنے کے لئے جموں و کشمیر میں 20 ٹن آکسیجن موجود ہے

  • Share this:
Vaccination in Jammu and Kashmir:جموں وکشمیر نے 1.25کروڑڈوزویکسین کادیاآرڈر،مشیر،بسیرخان کابیان
لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے مشیر بسیر خان نے کہا کہ کوویڈ 19 وبائی امراض کی دوسری لہر سے نمٹنے کے لئے جموں و کشمیر میں 20 ٹن آکسیجن موجود ہے

1 مئی سے ملک میں ویکسی نیشن کا نیا مرحلہ شروع ہورہا ہے۔اسی دوران ، جموں وکشمیر نے 1.25 کروڑDose کوویڈ ۔19 ویکسین کی آرڈر دیا۔ یہ ابھی تک کا سب سے بڑا آرڈڑ مانا جارہاہے۔ جمعرات کے روز ، لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے مشیر بسیر خان نے کہا کہ کوویڈ 19 وبائی امراض کی دوسری لہر سے نمٹنے کے لئے جموں و کشمیر میں 20 ٹن آکسیجن موجود ہے جس کے ساتھ کافی مقدار میں ضروری ادویات بھی موجود ہیں۔



میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے ، بسیر خان نے کہا کہ جموں و کشمیر نے ویکسین کی 1.25 کروڑ خوراک کا سب سے بڑا آرڈر دیا ہے۔ ہم COVID19 سے نمٹنے کے لیے بہترین حکمت عملی پر کام کررہے ہیں ۔خان نے کہا کہ جموں و کشمیر میں بہت ساری جگہوں پر بعض افراد ، لوگوں کو آکسیجن اور ضروری ادویات کی کمی سے خوفزدہ کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ کچھ لوگ یہ ظاہر کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ ہمارے پاس ویکسین کی طلب کو پورا کرنے کے لئے ویکسین موجود نہیں ہے ، جو قطعی غلط ہے۔ ہمارے پاس تمام وسائل کا کافی ذخیرہ ہے اور ہم انہیں ان جگہوں پر سپلائی کرتے ہیں جہاں ضرورت ہو۔


جموں و کشمیر میں کورونا کے معاملات میں اضافہ

مرکزی وزارت صحت و خاندانی بہبود کے مطابق ، جموں و کشمیر میں فی الحال 24،313 کورونا وائرس کے ایکٹیو کیسز ہیں ، جبکہ 1،42،537 افراد صحت یاب ہوئے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی ، مہلک وائرس کی وجہ سے 2،227 افرادفوت ہوچکے ہیں۔ یکم مئی سے ، 18 سال سے زیادہ عمر کے تمام افراد کو قطرے پلائے جائیں گے۔ بدھ سے اس کے لئے اندراج کا عمل شروع ہوچکا ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 30, 2021 09:06 AM IST