ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں وکشمیر : ایل جی منوج سنہا نے مالی سال کے پہلے دن 50 فیصد کیپٹل آوٹ لے کو دی منظوری

جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے مالی سال کے پہلے دن پچاس فیصد کیپٹل آوٹ لے کو منظوری دی ہے ۔ توقع کی جا رہی ہے کہ اس کیپٹل آوٹ لے کے بروقت اجرا سے جموں وکشمیر یونین ٹریٹری میں ترقی کی رفتار تیز ہوجائے گی۔

  • Share this:
جموں وکشمیر : ایل جی منوج سنہا نے مالی سال کے پہلے دن 50 فیصد کیپٹل آوٹ لے کو دی منظوری
جموں وکشمیر : ایل جی منوج سنہا نے مالی سال کے پہلے دن 50 فیصد کیپٹل آوٹ لے کو دی منظوری

سری نگر : جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے مالی سال کے پہلے دن پچاس فیصد کیپٹل آوٹ لے کو منظوری دی ہے ۔ توقع کی جا رہی ہے کہ اس کیپٹل آوٹ لے کے بروقت اجرا سے جموں وکشمیر یونین ٹریٹری میں ترقی کی رفتار تیز ہوجائے گی۔ یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ پارلیمنٹ نے حال ہی میں ایک لاکھ آٹھ ہزار چھ سو اکیس کروڑ روپے کے ایک حکم نامے کے تحت یونین ٹریٹری کے لئے سب سے زیادہ بجٹ کی منظوری دی ہے ، جس میں انتالیس ہزار آٹھ  سو سترہ کروڑ روپے کے سرمائی اخراج اور اڑسٹھ ہزار آٹھ سو چار کروڑ روپے شامل ہیں ۔ گورنمنٹ نے مئی کے اختتام سے قبل ٹینڈرنگ کے عمل کو بروقت مکمل کرنے کے لئے سخت ہدایات جاری کیں ۔ تاکہ جموں و کشمیر میں کام کاج  کے  سیزن کی وجہ سے کوئی رکاوٹیں نہ ہوں۔  دفاتر کے زیرنگرانی چل رہے دیگر دفاتر  کو فنڈز کی فراہمی بیمز کے ذریعہ آن لائن طریقہ سے ہوگی اور تمام محکموں کو مختلف اجزا کے تحت ہونے والی پیشرفت سے متعلق ماہانہ رپورٹس پیش کرنے کی ضرورت ہوگی ۔


اخراجات کی یکساں رفتار کو یقینی بنانے کے لئے یہ واضح طور پر طے کیا گیا ہے کہ مالی سال کی آخری سہ ماہی میں تیس فیصد سے زیادہ رقم خرچ نہیں کی جاسکتی ہے اور پچھلے مہینے کے دوران پندرہ فیصد سے زیادہ رقم خرچ نہیں کی جاسکتی ہے۔ اس کا مقصد مالی سال کے اختتام میں اخراجات کے رش سے بچنا ہے۔ سال کے دوران کئے گئے منصوبوں کو ایڈمینسٹریٹیو منظوری ، تکنیکی منظوری اور ای ٹینڈرنگ کے بنیادی اصولوں کو پورا کرنے کی ضرورت ہوگی۔


جیو ٹیگ والی تصاویر کام شروع کرنے سے پہلے اور اخراجات کے لئے کام کی تکمیل کے بعد ضروری ہوں گی ۔ یہ سرگرمیاں ایمپاورمینٹ ویب پورٹل کے ذریعہ عوام کے لئے دستیاب ہوں گی اور ترقیاتی عمل میں لوگوں کی شرکت ان اہم مقاصد میں سے ایک ہے ، جس کا تعاقب کیا جائے گا ۔ توقع کی جارہی ہے کہ مئی کے مہینے میں پنچایت سطح کے منصوبے ، بلاک ترقیاتی منصوبے اور ضلعی ترقیاتی منصوبے تیار ہوجائیں گے ۔


جموں و کشمیر کی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہوگا جب پنچایتی  منصوبے بنانے میں اسے مکمل طور پر شامل کیا گیا ۔ اس ضمن میں حکومت کے ذریعہ ضلعی عہدیداروں کی مناسب تربیت دی  جائے گی ۔ تاکہ وہ لوگوں کے احساسات کی ضروریات کے مطابق مقررہ وقت پر منصوبہ جات تیار کرسکیں ۔ اس میں ایک  مکمل فیزیکل وری فکیشن  کا ایک منظم  ادارہ بنایا جارہا ہے ، جس میں اعلی قیمت والے منصوبوں کے لئے تھرڈ پارٹی تصدیق  کرے گی ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Apr 02, 2021 12:43 PM IST