اپنا ضلع منتخب کریں۔

    J&K News : توی ریور فرنٹ کی بحالی کیلئے LG منوج سنہا نے جامع منصوبے کا رکھا سنگ بنیاد

    Jammu News : مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر کے سرمائی دارلخلافہ جموں شہر کو مزید جاذب نظر بنانے اور توی دریا کی شان و شوکت کو بحال رکھنے کی غرض سے جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے  توی ریور فرنٹ کے ترقیاتی پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھا۔

    Jammu News : مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر کے سرمائی دارلخلافہ جموں شہر کو مزید جاذب نظر بنانے اور توی دریا کی شان و شوکت کو بحال رکھنے کی غرض سے جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے توی ریور فرنٹ کے ترقیاتی پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھا۔

    Jammu News : مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر کے سرمائی دارلخلافہ جموں شہر کو مزید جاذب نظر بنانے اور توی دریا کی شان و شوکت کو بحال رکھنے کی غرض سے جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے توی ریور فرنٹ کے ترقیاتی پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھا۔

    • Share this:
    Jammu News : مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر کے سرمائی دارلخلافہ جموں شہر کو مزید جاذب نظر بنانے اور توی دریا کی شان و شوکت کو بحال رکھنے کی غرض سے جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے  توی ریور فرنٹ کے ترقیاتی پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھا۔ لیفٹیننٹ گورنر کے مطابق مختلف تہذیبوں نے دریاؤں کے کناروں پر ترقی کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ توی ریور فرنٹ کی بحالی جموں جیسے مقدس شہر کے لیے اقتصادی طور پر کافی اہمیت کا حامل ہوگی اور مقامی طبقات کے لیے روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے۔ ایل جی نے کہا کہ توی ریور فرنٹ مناسب بنیادی ڈھانچے کی منصوبہ بندی، منفرد کاروباری مواقع اور شہریوں کے معیار زندگی کو بہتر بنائے گا۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ سماجی اور ثقافتی بنیادی ڈھانچہ، واٹر فرنٹ کے ساتھ جدید ترین سہولیات، پانی کے معیار کو بہتر بنانے کے منصوبے جموں میں بہترین کارکردگی کا عالمی معیار کا ماڈل بنائیں گے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ ہمارا مقصد ایک متحرک ریور فرنٹ بنانا ہے جو لوگوں کے لیے بالٹی لسٹ کی مقبول ترین منزلوں میں سے ایک بن جائے۔ پہلے مرحلے میں پشتے، انٹرسیپٹر ڈرین، سیوریج ٹریٹمنٹ پلانٹس، سائیکلنگ ٹریک، جاگنگ ٹریک، واک ویز، گرین اسپیس اور راستے کی دیگر سہولیات تیار کی جائیں گی۔ مکمل پروجیکٹ سابرمتی ریور فرنٹ کے خطوط پر تیار کیا گیا ہے۔ بنیادی ڈھانچے میں ندی کے پلازے، سیاحتی مقامات، پارکس، باغات، کھیلوں اور تفریحی مقامات، تجارتی اور رہائشی جگہیں شامل ہوں گی جو کہ توی کو جموں کے اقتصادی مرکز کے طور پر تبدیل کر دیں گی۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ جموں ڈویژن میں 455 کروڑ روپے کی لاگت سے برسوں سے زیر التوا 109 پروجیکٹوں کو مکمل کیا گیا ہے جن میں 14 نئے پل بھی شامل ہیں جنہوں نے رابطے کو آسان بنا دیا ہے۔

    ایل جی نے کہا میٹرو، دہلی-کٹرا-امرتسر ایکسپریس وے، فور لین گرین فیلڈ جموں رنگ روڈ، فلائی اوورز، انڈسٹریل اسٹیٹس، پاور سیکٹر کی مضبوطی اور دیگر بنیادی ڈھانچے کے منصوبے سب کے لیے خوشحالی لائیں گے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے شہری ترقی کو کسی بھی علاقے کی خوشحالی اور ترقی کے لیے ضروری قرار دیا اور ترقیاتی عمل میں عوام کی فعال شرکت پر زور دیا۔ انہوں  نے جموں اسمارٹ سٹی لمیٹڈ اور اس کی سی ای او  اونی لواسا اور پرنسپل سکریٹری ایچ یو ڈی ڈی  دھیرج گپتا کی توی ریور فرنٹ کی ترقی کی کوششوں کی تعریف کی۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ توی ریور فرنٹ ڈیولپمنٹ پانی کی فراہمی کے مناسب نظام، صفائی ستھرائی کی بہتر سہولیات اور دریا میں آلودگی اور فضلہ کو روکنے میں بھی اضافہ کرے گا۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: