உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News : لیفٹیننٹ گورنر نے UT میں کووڈ اور اومیکران کی صورتحال کا لیا جائزہ ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    J&K News : لیفٹیننٹ گورنر نے UT میں کووڈ اور اومیکران کی صورتحال کا لیا جائزہ ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    J&K News : لیفٹیننٹ گورنر نے UT میں کووڈ اور اومیکران کی صورتحال کا لیا جائزہ ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    Jammu and Kashmir News : لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا (Manoj Sinha) نے آج ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی ، جس میں کووڈ-19 (Covid-19) کی صورتحال، اومیکرا ، 15-18 سال کی عمر کے کے لئے ویکسینیشن اور جموں و کشمیر (Jammu and Kashmir) یوٹی میں صحت کے بنیادی ڈھانچے کی تیاری کا جائزہ لیا۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر : لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا (Manoj Sinha)  نے آج ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ کی صدارت کی ، جس میں کووڈ-19 (Covid-19) کی صورتحال، اومیکرا ، 15-18 سال کی عمر کے کے لئے ویکسینیشن اور جموں و کشمیر (Jammu and Kashmir)  یوٹی میں صحت کے بنیادی ڈھانچے کی تیاری کا جائزہ لیا۔ کووڈ ٹاسک فورس اور ڈی سیز، ایس پیز کے ساتھ میٹنگوں کی صدارت کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے امیکران کے پیش نظر یوٹی کے تمام اسپتالوں میں آکسیجن پلانٹس کے کام کرنے ، ادویات کی دستیابی، آئی سی یو اور آکسیجن سے چلنے والے بیڈ کے آڈٹ کو یقینی بنانے کے لیے ہدایات جاری کیں۔ لیفٹیننٹ گورنر نے ڈپٹی کمشنروں اور صحت کے حکام کو ہدایت دی کہ وہ پنچایتی سطح سے شروع ہونے والے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط اور بہترین طریقے سے استعمال کرنے کو یقینی بنائیں۔  اضلاع میں صحت کی ٹیموں کو ہدایت کی گئی کہ وہ فوری طور پر رابطے کا پتہ لگانے، آکسیجن سلنڈرز اور کنسنٹریٹروں کے آڈٹ کے ساتھ ساتھ وینٹی لیٹرز کی دستیابی اور کام کرنے پر توجہ مرکوز کریں۔

    میٹنگ میں 03 جنوری 2022 کو شروع کی جانے والی 15-18 سال کی عمر کے گروپ کے لیے کووِڈ ویکسینیشن مہم کے ایکشن پلان پر عمل درآمد پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ 15-18 سال کی عمر کے گروپ کو کووڈ ویکسین کے آسانی سے انتظام کرنے کے طریقہ کار اور تیاریوں کے بارے میں دریافت کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے ہر ٹیکے لگائے جانے والے فرد کی تیس منٹ کی لازمی نگرانی کی مدت کو یقینی بنانے کی بھی ہدایت دی۔ میٹنگ میں متعلقہ ڈپٹی کمشنرز سے کووِڈ پر قابو پانے کے اقدامات کی جانکاری طلب کی گئی جہاں انہوں نے کووڈ پروٹوکول کے نفاذ اور کووِڈ کے اومیکران کے خطرے کے بارے میں چلائی جانے والی آگاہی مہم سے لوگوں کو جانکاری دی۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے محکمہ صحت اور ضلعی ٹیموں کو ہدایت دی کہ وہ اپنے ملازمین اور مشینری کو تیار رکھیں، صحت کے بنیادی ڈھانچے، ٹیسٹنگ اور ویکسینیشن کی صلاحیتوں کو بروئے کار لائیں اور کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لیے موثر انتظام، آکسیجن پلانٹس اورمشینری کا ڈرائی رن شروع کریں۔ کووڈ تجزیہ کے مختلف پیرامیٹرز کا جائزہ لیتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے کووڈ کے رہنما خطوط کی اہمیت پر زور دیا، جس میں سماجی دوری برقرار رکھنا اور ماسک پہننا شامل ہے۔  انہوں نے ضلعی انتظامیہ کو ہدایت دی کہ وہ اپنے اضلاع میں کووڈ پروٹوکول اور سی اے بی کی پیروی کو یقینی بنائیں۔

    ہیلتھ سروسز جموں اور کشمیر کے ڈائریکٹرز کو بھی ہدایات جاری کی گئیں کہ وہ کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لیے اپنے وسائل کو تیار کرنے کے لیے ایک موک ڈرل کریں۔ میٹنگ میں لیفٹیننٹ گورنر نے ڈپٹی کمشنروں اور سی ایم اوز سے کہا کہ وہ کسی بھی ہنگامی صورتحال سے مؤثر طریقے سے نمٹنے کے لیے اپنے متعلقہ اضلاع میں صحت کے بنیادی ڈھانچے اور انسانی وسائل کی تیاری کے اقدامات اور ان کی حیثیت کو درج کرتے ہوئے ایک مشترکہ رپورٹ پیش کریں۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے میٹنگ میں کووڈ ویکسین کی دوسری خوراک کی 100 فیصد مکمل کرنے پر اننت ناگ اور بڈگام کے لوگوں کو بھی مبارکباد دی۔ میٹنگ میں ہیلتھ اینڈ میڈیکل ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ کے ایڈیشنل چیف سکریٹری وویک بھاردواج نے کووڈ-19 کی صورتحال کے تجزیہ، ٹیسٹنگ اور پورے یوٹی بھر میں ویکسینیشن کے علاوہ ویکسین اسٹاک اور انتظام کی تیاریوں کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دی۔ اس میٹنگ میں گورنر کے مشیر اور دیگر اعلیٰ افسران نے بھی شرکت کی ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: