ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں وکشمیر: پی ڈی پی صدر محبوبہ مفتی 5 روزہ دورے پرجموں پہنچیں، پارٹی کو مضبوط بنانے کے لئےاٹھایا قدم

جموں وکشمیرکی سابق وزیر اعلی محبوبہ مفتی نے کہا کہ اب دونوں خطوں کے مابین مفادات پیدا کرنے کی کوششیں کی جا رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کشمیر اور جموں خطے ہمیشہ معاشی اور معاشرتی طور پر ایک دوسرے پر منحصر رہے ہیں۔

  • Share this:
جموں وکشمیر: پی ڈی پی صدر محبوبہ مفتی 5 روزہ دورے پرجموں پہنچیں، پارٹی کو مضبوط بنانے کے لئےاٹھایا قدم
جموں وکشمیر: پی ڈی پی صدر محبوبہ مفتی 5 روزہ دورے پرجموں پہنچیں، پارٹی کو مضبوط بنانے کے لئےاٹھایا قدم

جموں: پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی (پی ڈی پی) کی صدر محبوبہ مفتی پانچ روزہ دورے پر جموں پہنچی ہیں۔ جموں وکشمیر پر مرکزی حکومت کی جانب سے جاری سیاسی، معاشی اور معاشرتی حملوں کی تنقید کرتے ہوئے پی ڈی پی صدر اور جموں وکشمیرکی سابق وزیر اعلی محبوبہ مفتی نے کہا کہ اب دونوں خطوں کے مابین مفادات پیدا کرنے کی کوششیں کی جا رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کشمیر اور جموں خطے ہمیشہ معاشی اور معاشرتی طور پر ایک دوسرے پر منحصر رہے ہیں۔ اس ریاست کا تہذیبی اور معاشرتی تنوع اس کی طاقت رہا ہے اور ماضی میں اس رابط کو منقطع کرنے کی تمام کوششیں ناکام ہوگئیں۔


محبوبہ مفتی نے مزید کہا کہ ان قوتوں کو روکنے کے لئے غیر سیاسی اور غیر سیاسی تنظیموں کو آگے آنا ہوگا۔ اس سلسلے میں محبوبہ مفتی پانچ روزہ دورے پر جموں پہنچ گئیں۔ اس دوران وہ موجودہ صورتحال کا جائزہ لینے کے لئے پورے خطے کے  سماجی تنظیموں کے علاوہ پارٹی ضلعی اکائیوں سے بھی ملاقات کریں گی۔ پارٹی کو مضبوط بنانے کی کوشش کی جائے گی۔ پارٹی ہیڈ کوارٹرز پہنچنے پر ان کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔


نائب صدر چودھری عبد الحمید، جنرل سکریٹری امریک سنگھ رین، ایڈیشنل جنرل سکریٹری عبد الرشید ملک، ریاستی سکریٹری راجندر مانہاس، اشوک جوگی، ستپال سنگھ چرک، صوبائی صدر خواتین ونگ سرجیت کور، ڈاکٹر رمیش سلاتھیہ، میڈیا کوآرڈینیٹر چودھری پرویز وفا، چودھری چونی، ای پیٹر، سنیل بھٹ، رجت گپتا، سچن بھگت، نیرج چندیل، سورن سنگھ، ماجد شاہ، ندیم خان، ذوالفقار ملک موجود تھے۔


محبوبہ مفتی نے کہا کہ ان قوتوں کو روکنے کے لئے غیر سیاسی اور غیر سیاسی تنظیموں کو آگے آنا ہوگا۔ اس سلسلے میں محبوبہ مفتی پانچ روزہ دورے پر جموں پہنچ گئیں۔
محبوبہ مفتی نے کہا کہ ان قوتوں کو روکنے کے لئے غیر سیاسی اور غیر سیاسی تنظیموں کو آگے آنا ہوگا۔ اس سلسلے میں محبوبہ مفتی پانچ روزہ دورے پر جموں پہنچ گئیں۔


دوسری جانب، جموں پہنچتے ہی بجرنگ دل نے سیاہ جھنڈے دکھا کر ان کے خلاف احتجاج کیا۔ انہوں نے کہا کہ محبوبہ مفتی نے پاکستان کے ساتھ بات چیت کرنے کی بات کہی جو قطعاً برداشت نہیں کی جائے گی۔ پارٹی کے دفتر میں مختلف نمائندوں نے لوگوں کے درپیش مسائل سے آگاہ کیا۔ سابق وزیر اعلی نے نمائندوں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ 5 اگست 2019 کو خصوصی پوزیشن کے خاتمے کے بعد جموں کو بدترین بدحالی کا سامنا کرنا پڑا اور اب اس خطے کی شناخت خطرے میں پڑ گئی ہے۔ پچھلے دو سالوں میں جاری کردہ بیشتر سرکاری احکامات نے اس صوبہ کی معیشت کو، جو کبھی جموں و کشمیر کے معاشی دارالحکومت کے نام سے جانا جاتا ہے، کو معطل کردیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان کی پارٹی نے ہمیشہ اس خطے کے مفادات کو تنظیمی سیاست میں ترجیحی بنیادوں پر رکھا ہے۔

محبوبہ مفتی نے کہا کہ اس خطے کو بہت سے لوگوں نے دھوکہ دیا، جو جموں کے ذریعہ اقتدار کے لئے منتخب ہوئے تھے۔ آج بھی وہ لوگ اور تنظیمیں، جو جموں کی نمائندگی کا دعوی کرتے ہیں۔ نئی دہلی میں اپنے آقاؤں کو خوش کرنے کے لئے خطے کے ہر متعلقہ مسئلے سے سمجھوتہ کر رہے ہیں۔ جے اینڈ کے ٹرانسپورٹرز ایسوسی ایشن کے ایک نمائندے نے سابق وزیر اعلی کو لوگوں کو تجارت میں درپیش مشکلات سے آگاہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ سرکار کے ذریعے نافذ کی جانے والی پالیسیوں کی وجہ سے پورا شعبہ تباہی کے دہانے پر ہے۔

وائن ٹریڈرز ایسوسی ایشن کے ایک علیحدہ وفد نے بھی ان سے ملاقات کی اور نئی پالیسی کے پیش نظر سینکڑوں خاندانوں کے مفادات کے تحفظ کے لئے ان کی مداخلت کی درخواست کی۔ انہوں نے دعوی کیا کہ جموں و کشمیر کے وسائل کو غیر مقامی لوگوں کو فروخت کئے جارہے ہیں۔ مختلف جسمانی طور ناخیز افراد کی ایک ڈیپوٹیشن نے انہیں پنشن کی واگزاری میں تاخیر کے سلسلے میں مداخلت کی اپیل کی۔ اس کے علاوہ مختلف وفود نے بھی محبوبہ مفتی سے ملاقات کی۔ وریندر سنگھ سونو کی سربراہی میں یوتھ ونگ سمیت پارٹی یونٹوں کے مختلف وفود، سرجیت کور کی سربراہی میں وو من ونگ، راجندر مانہاس کی سربراہی میں جموں اربن، ہرمیش سنگھ سلاتھیہ کی سربراہی میں سانبہ ڈسٹرکٹ یونٹ اور شفیع چاچی کی سربراہی میں ایس ٹی یونٹ کے معززین نے بھی ملاقات کی۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jul 10, 2021 09:58 AM IST