உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K Police کی بڑی کارروائی ، سرپنچ سمیت تین افراد کے خلاف پپلک سیفٹی ایکٹ عائد

    J&K Police کی بڑی کارروائی ، سرپنچ سمیت تین افراد کے خلاف پپلک سیفٹی ایکٹ عائد

    J&K Police کی بڑی کارروائی ، سرپنچ سمیت تین افراد کے خلاف پپلک سیفٹی ایکٹ عائد

    Jammu and Kashmir News : منشیات اسمگلروں کے خلاف جاری کریک ڈاؤن کے تحت کپوارہ پولیس نے ایک بڑی کارروائی کرتے ہوئے سرپنچ سمیت تین اسمگلروں کو پپلک سیفٹی ایکٹ کے تحت جیل بھیج دیا ۔ کپوارہ پولیس کی مطابق تینوں افراد منشیات کے کاروبار میں ملوث تھے اور نوجوانون کے بھی اس لت کا شکار بنا رہے تھے ، جس کے بعد ٹھوس شواہد کی بنیاد پر انہیں جیل میں بھی رکھا گیا ۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر : منشیات اسمگلروں کے خلاف جاری کریک ڈاؤن کے تحت کپوارہ پولیس نے ایک بڑی کارروائی کرتے ہوئے سرپنچ سمیت تین اسمگلروں کو پپلک سیفٹی ایکٹ کے تحت جیل بھیج دیا ۔ کپوارہ پولیس کی مطابق تینوں افراد منشیات کے کاروبار میں ملوث تھے اور نوجوانون کے بھی اس لت کا شکار بنا رہے تھے ، جس کے بعد ٹھوس شواہد کی بنیاد پر انہیں جیل میں بھی رکھا گیا ۔ تاہم ڈویژنل کمشنر کی ہدایت پر ان تینوں پر پی ایس اے لا گو کیا گیا اور انہیں جیل بھیج دیا گیا ہے۔ اس دوران ایس ایس پی کپوارہ يوگل منہاس نے نیوز 18 اردو سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ضلع میں منشیات کی لعنت کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنا پولیس کی پہلی ترجیح رہے گی ۔

    تینوں کے خلاف پبلک سیفٹی ایکٹ کے تحت ایک وارنٹ ڈویژنل کمشنر کشمیر کی طرف سے جاری کیا گیا تھا جب ضلع کپواڑہ سے جموں و کشمیر پولیس کی طرف سے ڈوزیئر پیش کیا گیا تھا۔ تفصیلات کا اشتراک کرتے ہوئے پولیس نے کہا کہ تینوں منشیات فروشی میں بڑے پیمانے پر ملوث تھے اور مقامی نوجوانوں کو اس جرم کی طرف راغب کرنے کی کوشش میں تھے ۔

    پولیس نے کہا کہ ڈویژنل کمشنر کشمیر کی طرف سے پی ایس اے کی نظر بندی کے احکامات جاری کئے جانے کے بعد تینوں کو حراست میں لے کر جیل میں بند کر دیا گیا ہے۔ ان کی شناخت سرپنچ درپورہ لولاب، منظور احمد لون (42) ولد عبدالجبار لون ساکن درپورہ لولاب کے طور پر کی گئی ہے جن کے خلاف پہلے تین مقدمات درج کیے گئے تھے ، جن میں پی ایس لالپورہ کے سیکشن 8/20 این ڈی پی ایس ایکٹ کے تحت ایف آئی آر 49/2012، ایف آئی آر 56/۔ پی ایس لالپورہ میں این ڈی پی ایس ایکٹ کے سیکشن 8/20 کے تحت 2017 اور پی ایس لالپورہ کے سیکشن 8/20 این ڈی پی ایس ایکٹ کے تحت ایف آئی آر 56/2019 کے تحت۔

    دوسرے بیچنے والے کی شناخت بلال احمد گنی ولد سونا اللہ گانی ساکن بٹ پورہ حیامہ کپواڑہ کے طور پر ہوئی ہے۔ تیسرے بیچنے والے طارق احمد بٹ ولد غلام نبی بھٹ ساکنہ کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے ۔

    کپواڑہ کے سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس یوگل منہاس نے کہا کہ منشیات کی فروخت پر کارروائی جموں و کشمیر پولیس کی اولین ترجیحات میں سے ایک ہے جس کے لئے ضروری کارروائی کے ساتھ ساتھ احتیاطی اقدامات بھی اٹھائے جا رہے ہیں اور ان تینوں افراد کے خلاف کارروائی اور پبلک سیفٹی ایکٹ کے تحت انہیں حراست میں لیا گیا ہے۔ ضلع کے منشیات فروشوں کے خلاف گھیرا تنگ کرنے کے لئے ایک قدم آگے ہے۔

    انہوں نے علاقے کے لوگوں سے مزید اپیل کی کہ وہ اس جرم میں ملوث افراد کی معلومات شیئر کریں ۔ تاکہ ان کے خلاف ضروری قانونی کارروائی کی جاسکے۔

    قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: