ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

حاملہ خواتین اس سال نہیں کر پائیں گی شری امرناتھ جی یاترا، یکم اپریل سے باضابطہ طور پر شروع ہوگا رجسٹریشن

یاترا کے اندراج کے لئے فیس ، ٹٹووں ، پالکی اور بندرگاہوں کے لئے محصولات کے متعلق متعلقہ معلومات بھی موجود ہیں۔ سی ای او نے مزید بتایا کہ 13 سال سے کم یا 75 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور چھ ہفتوں سے زیادہ حاملہ خواتین (pregnant ladies) اس سال کی یاترا کے لئے رجسٹرڈ نہیں ہوں گے۔

  • Share this:
حاملہ خواتین اس سال  نہیں کر پائیں گی شری امرناتھ جی یاترا،  یکم اپریل سے  باضابطہ طور پر شروع ہوگا رجسٹریشن
یاترا کے اندراج کے لئے فیس ، ٹٹووں ، پالکی اور بندرگاہوں کے لئے محصولات کے متعلق متعلقہ معلومات بھی موجود ہیں۔ سی ای او نے مزید بتایا کہ 13 سال سے کم یا 75 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور چھ ہفتوں سے زیادہ حاملہ خواتین (pregnant ladies) اس سال کی یاترا کے لئے رجسٹرڈ نہیں ہوں گے۔

جموں کشمیر: شری امرناتھ جی یاترا ( amarnath yatra ) کے لئے یاتریوں کے رجسٹریشن کا عمل (Registration ) یکم اپریل 2021 کو شروع ہوگا ۔ اس سلسلے میں بال تل اور چندن واڑی دونوں راستوں سے رجسٹریشن عمل کا باضابطہ طور پر انعقاد ہوا ہے جس کے لئے ملک کے مختلف 446 بینکوں کو سرکار نے نامزد کیا ہے اور ان بینکوں کے ذریعے رجسٹریشن عمل کو پورا کیا جا سکتا ہے ۔ اس سال کی 56 روزہ یاترا دونوں راستوں پر بیک وقت 28 جون 2021 سے شروع ہوگی اور 22 اگست 2021 کو رکشا بندھن پر اختتام پذیر ہوگی۔ شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر نتیشور کمار نے مطلع کیا ہے کہ مرحلہ وار طریقہ کار ، درخواست فارم اور مکمل پتے والی بینک شاخوں کی ریاست وار فہرست ، شرائن بورڈ کی ویب سائٹ پر دستیاب ہے۔

سی ای او نے کہا کہ فرضی ہیلتھ سرٹیفیکٹوں کی اجرائ روکنے کی غرض سے صرف اس طرح کے سرٹیفیکیٹ جو متعلقہ ریاستی حکومت ، UT انتظامیہ کے ذریعہ اختیار کردہ ڈاکٹروں ، طبی اداروں کے ذریعہ جاری کیے جاتے ہیں کو رجسٹرڈ بینک شاخوں میں ہی قبول کیا جائے گا۔ یاترا 2021 کے لئے صرف وہی صحت کے سرٹیفیکیٹ جو 15 مارچ 2021 کے بعد جاری کیے جایئں گے کو قبول کیا جاۓ گا۔ یاتریوں کو یاترا کے اندراج کے لۓ جن اقدامات پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ بورڈ کی ویب سائٹ www.shriamarnathjishrine.com پر ڈال دیئے گئے ہیں۔ اس میں بیس کیمپوں تک کیسے پہنچنا ہے۔


amarnath yatra
بورڈ کی ویب سائٹ www.shriamarnathjishrine.com پر ڈال دیئے گئے ہیں۔ اس میں بیس کیمپوں تک کیسے پہنچنا ہے۔


یاترا کے اندراج کے لئے فیس ، ٹٹووں ، پالکی اور بندرگاہوں کے لئے محصولات کے متعلق متعلقہ معلومات بھی موجود ہیں۔ سی ای او نے مزید بتایا کہ 13 سال سے کم یا 75 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور چھ ہفتوں سے زیادہ حاملہ خواتین (pregnant ladies) اس سال کی یاترا کے لئے رجسٹرڈ نہیں ہوں گے۔ سی ای او نے یہ بھی بتایا کہ یاترا پرمٹ ہفتے کے ہر دن اور روٹ کے لئے مختلف ہوں گے ۔ ہر دن کے لئے مختلف کوڈنگ کے ساتھ بال تل اور چندن واڑی میں ایکسیس کنٹرول گیٹس پر تعینات پولیس اہلکاروں کو متعلقہ افراد کے لئے یاترا کو باقاعدہ بنانے میں آسانی فراہم ہوگی۔

خیال رہے کہ اس سے پہلے سال 2012 میں ایک نائیجیریائی خاتون نے ایک گھوڑے جیسے نظر آنے والے بچے کو جنم دیا تھا ۔ (علامتی تصویر)
حاملہ خواتین (pregnant ladies) اس سال کی یاترا کے لئے رجسٹرڈ نہیں ہوں گی۔


نتیشور کمار نے تمام خواہش مند یاتریوں سے اپیل کی کہ وہ اپنے مفاد میں پہلے سے اندراج کے لئے ضروری رسمی روایات کو بروقت مکمل کریں اور بروقت یاترا پرمٹ حاصل کریں ، تاکہ جب وہ اپنی یاترا پر سفر کریں تو انہیں تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ایسے یاتری جو ہیلی کاپٹر کے ذریعے سفر کرنے کی تجویز کرتے ہیں انھیں پیشگی رجسٹریشن کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ ان کے ہیلی کاپٹر کے ٹکٹ اس مقصد کے لئے کافی ہیں۔ تاہم انہیں ہیلی کاپٹر کے ذریعے سفر کرنے کی اجازت سے قبل صحت کا سرٹیفیکیٹ (سی ایچ سی) کسی مجاز ڈاکٹر کے جاری کردہ مقررہ فارمیٹ میں تیار کرنا ہوگا۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 27, 2021 10:19 PM IST