ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں و کشمیر : ہزاروں کشمیری مائیگرنٹس کے اس خواب کو حقیقت میں بدلنے کی تیاری شروع

Jammu and Kashmir News : لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ سب سے پہلے ہمیں یہ یقینی بنانا ہوگا کہ کشمیری تارکین وطن کی پوری آبادی جموں و کشمیر حکومت کے ساتھ رجسٹرڈ ہے ۔

  • Share this:
جموں و کشمیر : ہزاروں کشمیری مائیگرنٹس کے اس خواب کو حقیقت میں بدلنے کی تیاری شروع
جموں و کشمیر : ہزاروں کشمیری مائیگرنٹس کے اس خواب کو حقیقت میں بدلنے کی تیاری شروع

جموں : سرکاری اہلکاروں کو ان کشمیری پنڈتوں کی واپسی کی سہولت کے لئے عملی اقدامات کرنے ہوں گے ، جو اپنے گھروں سے بھاگنے پر مجبور ہوئے تھے اور اب وہ ملک کے مختلف حصوں میں آباد ہیں ۔  دہلی ، ممبئی ، چنئی ، اور ملک و بیرون ملک کے دیگر حصوں میں ایسے بہت سے خاندان مقیم ہیں ، جو وطن واپس آنے یا اپنا اندراج کرانے کیلئے راضی ہیں ۔ یوٹی حکومت کے عہدیداروں کو مواصلات کے مناسب ذرائع سے ان تک پہنچنے کے لئے ایک وسیع کوشش کا آغاز کرنا چاہئے ۔ لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے یہ باتیں راج بھون میں Disaster Management, Relief Rehabilitation And Construction کے کام کاج کا جائزہ لینے کے لئے منعقدہ ایک اجلاس کے دوران کہیں۔


لیفٹیننٹ گورنر نے مزید بتایا کہ سب سے پہلے ہمیں یہ یقینی بنانا ہوگا کہ کشمیری تارکین وطن کی پوری آبادی جموں و کشمیر حکومت کے ساتھ رجسٹرڈ ہے ۔ بہت سے لوگ اپنی پرانی زندگی کے لئے ترستے ہیں اور وہ اپنے وطن واپس آنا چاہتے ہیں۔ کچھ خاندان دوسری جگہ پر آباد ہیں ، لیکن وہ یہاں آکر اپنے مادرِ وطن کی تعظیم اور کشمیری تارکین وطن کی حیثیت سے رجسٹریشن کروانا چاہتے ہیں ۔ لیفٹیننٹ گورنر منوج نےانتہائی سنجیدگی اور خلوص کے ساتھ اس پر کام کرنے کی ہدایت دی۔


لیفٹیننٹ گورنر نے عہدیداروں کو بتایا کہ حکومت کی ذمہ داری ہے کہ وہ انتظامیہ کے فعال نقطہ نظر سے ہزاروں افراد کا یہ خواب حقیقت میں بدل دیں ۔ لیفٹیننٹ گورنر نے افسران کو یہ یقینی بنانے کے لئے بھی کہا کہ کشمیری تارکین وطن کے ثمرات کو ان تمام برادریوں تک پہنچنا چاہئے جو مذکورہ زمرے میں آرہی ہیں ۔  لیفٹیننٹ گورنر نے عہدیداروں کو یہ بھی ہدایت دی کہ وہ مقررہ مدت میں کاموں کی تکمیل کے لئے موثر اقدامات کریں ۔


انہوں نے کہا کہ عوامی خدمات کی فراہمی اور ترقیاتی کاموں پر عمل درآمد میں تاخیر قبول نہیں کی جائے گی۔  لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ کاموں کو روکنے کے ذمہ دار عہدیداروں کے خلاف کارروائی کی جائے گی ۔ براہ راست ایجنڈا طے کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے وادی میں کشمیری تارکین وطن ملازمین کے لئے راہداری کی رہائش کی تکمیل کے لئے آخری تاریخ طے کی ۔

جاری تعمیراتی کاموں کی تکمیل کے لئے ہدف مقرر کردہ میعاد کو طے کرنے کی ہدایت دیتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے رواں سال نومبر کو گاندربل میں ٹرانزٹ رہائش کی تکمیل کے لئے نئی ٹائم لائن کے طور پر مقرر کیا ۔ مارچ 2022 تک شوپیاں اور بارہمولہ اور بانڈی پورہ میں تعمیراتی کام کی تکمیل کے لئے بھی ہدایات دی گئیں۔ انہوں نے کہا کہ کاموں کو جلد از جلد انجام دینے کے لئے اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کے ساتھ آئندہ کاموں کے لئے ٹینڈرز تیار کیے جائیں ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 18, 2021 07:33 PM IST