உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shri Amarnathji Yatra 2022 : یاتریوں کیلئے سیکورٹی انتظامات کا ڈی جی پی نے لیا جائزہ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    Shri Amarnathji Yatra 2022 : یاتریوں کیلئے سیکورٹی انتظامات کا ڈی جی پی  نے لیا جائزہ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    Shri Amarnathji Yatra 2022 : یاتریوں کیلئے سیکورٹی انتظامات کا ڈی جی پی نے لیا جائزہ، افسران کو دی یہ بڑی ہدایت

    Jammu and Kashmir : سالانہ شری امرناتھ جی یاترا میں سیکورٹی کے انتظامات کو حتمی شکل دینے کی غرض سے جموں و کشمیر پولیس کی ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ منعقد ہوئی ۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر: سالانہ شری امرناتھ جی یاترا میں سیکورٹی کے انتظامات کو حتمی شکل دینے کی غرض سے جموں و کشمیر پولیس کی ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ منعقد ہوئی ۔ اس سلسلے میں ڈائریکٹر جنرل آف پولیس دلباغ سنگھ نے پولیس ہیڈکوارٹر میں منعقدہ سینئر پولیس افسران کی میٹنگ کی صدارت کی ۔ اس موقع پر ڈی جی پی دلباغ سنگھ نے پولیس کے دیگر ونگز کے کام کاج کا جائزہ لیا۔ میٹنگ کے دوران شری امرناتھ جی یاترا 2022 کی تیاریوں کا بھی جائزہ لیا گیا۔ اسپیشل ڈی جی کرائم جموں و کشمیر اے کے چودھری، اے ڈی جی ایس جے ایم گیلانی، آئی جی پی کشمیر وجے کمار، آئی جی پی (سی آئی وی) پی ایچ کیو آلوک کمار سمیت پولیس کے دیگر افسران نے بھی میٹنگ میں بھی شرکت کی۔

    میٹنگ کے دوران ڈی جی پی نے ونگ کے سربراہان اور پی ایچ کیو افسران سے ان کے کام کاج اور مختلف تجاویز کے بارے میں رپورٹس طلب کیں ، جن پر پہلے کی میٹنگوں کے دوران غور کیا گیا تھا۔ ڈی جی پی نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ جوانوں اور افسران کے لیے رہائش، لاجسٹکس اور دیگر سہولیات کو بہتر بنانے کے لیے زیر التواء کاموں کو فوری طور پر مکمل کرنے کے لیے ضروری کام کریں۔ انہوں نے کہا کہ پولیس ہیڈکوارٹرس کو موصول ہونے والی پچھلی تجاویز پر زیادہ تر کارروائی کی گئی تھی اور دفاتر اور فیلڈ میں افسران اور جوانوں کے کام کے ماحول کو بہتر بنانے کے لیے نئی تجاویز شروع کرنے کی ہدایت کی گئی ۔

     

    یہ بھی پڑھئے: پاکستان ایک 'خاص منصوبے' کے تحت جموں میں ملی ٹینسی کو  بڑھاوا دینے کے درپے، جانئے کیا کہتے ہیں ماہرین


    ڈی جی پولیس نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ مختلف رینک پر افسران اور جوانوں کی ترقی کے مواقع پر کام کریں۔ ڈی جی پی نے جرائم سے لڑنے کے لیے حکمت عملیوں اور منصوبوں کو مزید موثر انداز میں بنانے پر زور دیا۔ انہوں نے تحقیقات کی پیش رفت کا جائزہ لینے کے لیے ضلع، رینج اور زونل کی سطح پر کرائم ریویو میٹنگز باقاعدگی سے منعقد کرنے کی ہدایت کی اور مزید کہا کہ بہتر نتائج کے لیے جرائم کی نگرانی بہت ضروری ہے۔ انہوں نے زونز، کرائم اور اسٹیٹ انٹلیجنس ایجنسی کے تفتیشی افسران کی میٹنگ منعقد کرنے اور زیر التوا مقدمات کی تحقیقات کو تیز رفتاری سے چلانے کے لیے اقدامات کرنے کی ہدایت کی۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر: منوج سنہا نے امرناتھ یاترا سے متعلق خاص بھومی پوجن میں کی شرکت


    اس سال کی شری امرناتھ جی یاترا کی تیاریوں کے سلسلے میں ڈی جی پی نے کہا کہ یاترا کے انعقاد کے لیے افرادی قوت کی تعیناتی اور تقسیم کے تمام انتظامات کو مختلف سطحوں پر ہم آہنگ کرنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے امرناتھ جی یاترا کے دوران تعینات جوانوں اور افسران کے لیے بہترین رہائش اور دیگر سہولیات فراہم کرنے کی ہدایت دی۔ انہوں نے جموں و کشمیر پولیس کے ہیلپ لائن نمبروں کو ہر ممکن ذرائع سے گردش کرنے کی ہدایت دی تاکہ یاتری نوٹ لے سکیں اور آسانی سے کسی بھی مدد کی درخواست کر سکیں۔

     

    مختلف ونگز اور یونٹس کی نمائندگی کرنے والے سینئر افسران نے پولیسنگ کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے اپنی تجاویز دیں۔ افسران نے ڈی جی پی کو اپنی ضروریات سے آگاہ کیا اور پولیسنگ کے مختلف محاذوں پر کارکردگی کو بڑھانے کے لیے بنائے گئے اقدامات کے بارے میں بھی بتایا۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: