உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: شوپیاں میں معمول کی ڈیوٹی سے لوٹ رہے فوجی جوانوں کی گاڑی حادثہ کا شکار، تین جوان جاں بحق، پانچ دیگر زخمی

    J&K News: شوپیاں میں معمول کی ڈیوٹی سے لوٹ رہے فوجی جوانوں کی گاڑی حادثہ کا شکار، تین جوان جاں بحق، پانچ دیگر زخمی

    J&K News: شوپیاں میں معمول کی ڈیوٹی سے لوٹ رہے فوجی جوانوں کی گاڑی حادثہ کا شکار، تین جوان جاں بحق، پانچ دیگر زخمی

    Jammu and Kashmir : جنوبی کشمیر کے ضلع شوپیاں میں ایک دردناک سڑک حادثے میں تین فوجی اہلکار جاں بحق ہوگئے ہیں ۔ جبکہ گاڑی میں سوار دیگر پانچ فوجی اہلکار زخمی ہوئے ہیں ، جنہیں علاج و معالجہ کیلئے سرینگر کے فوجی اسپتال پہنچایا گیا۔

    • Share this:
    جموں و کشمیر:  جنوبی کشمیر کے ضلع شوپیاں میں ایک دردناک سڑک حادثے میں تین فوجی اہلکار جاں بحق ہوگئے ہیں ۔ جبکہ گاڑی میں سوار دیگر پانچ فوجی اہلکار زخمی ہوئے ہیں ، جنہیں علاج و معالجہ کیلئے سرینگر کے فوجی اسپتال پہنچایا گیا۔ تفصیلات کے مطابق جمعرات کو جنوبی کشمیر کے شوپیاں ضلع کے بڈیگام علاقے میں ایک تصادم کے مقام کی طرف جاتے ہوئے کنی پورہ گاؤں کے قریب ایک گاڑی الٹنے سے تین فوجی اہلکار جاں بحق اور پانچ دیگر زخمی ہو گئے۔

    سری نگر میں واقع وزارت دفاع کے ترجمان نے پریس کو ایک بیان میں کہا کہ ’’سڑک کے گیلے حالات کی وجہ سے، ڈرائیور بظاہر گاڑی پر سے کنٹرول کھو بیٹھا اور وہ سڑک سے پھسل گئی۔‘‘ انہوں نے کہا کہ آٹھ زخمی فوجیوں کو ضلع اسپتال شوپیاں منتقل کیا گیا جہاں پہنچنے پر ان میں سے دو کو مردہ قرار دے دیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ ’’ایک فوجی کو معمولی چوٹیں آئی تھیں اور اسے ڈسٹرکٹ اسپتال سے فارغ کر دیا گیا تھا‘‘ ۔

     

    یہ بھی پڑھئے : IMD نے دی خوشخبری، کہا : معمول کے مطابق رہے گا مانسون ، ملک بھر میں ہوگی بارش


    انہوں نے مزید کہا کہ ’’پانچ دیگر زخمی فوجیوں کو 92 بیس اسپتال سری نگر منتقل کیا گیا، جہاں تیسرا فوجی بھی زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسا۔‘‘ چار فوجی اس وقت 92 بیس اسپتال میں ہیں اور ان کا علاج کیا جا رہا ہے۔ ترجمان نے کہا کہ جموں کشمیر پولیس کی طرف سے پہلے ہی واضح کیا جا چکا ہے کہ سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی معلومات، کہ حادثہ علاقے میں پتھراؤ کے واقعہ کی وجہ سے ہوا، غلط ہے۔ افواہوں سے گریز کیا جا سکتا ہے اور امن برقرار رکھا جا سکتا ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے : تلنگانہ میں سرکاری ملازمتیں، داخلہ ٹیسٹ کیلئےکب ہے رجسٹریشن کی آخری تاریخ؟


    قبل ازیں پولیس کا کہنا تھا کہ حادثہ سومو گاڑی کے ڈرائیور پر قابو نہ پانے کی وجہ سے پیش آیا۔ یہ اطلاع دی گئی ہے کہ سوشل میڈیا پر کچھ غیر مصدقہ اور گمراہ کن معلومات گردش کی گئی ہیں، جو کنی پورہ شوپیاں میں کچھ فوجی اہلکاروں کے پتھراؤ میں زخمی ہونے سے متعلق ہیں۔ یہ واضح کیا جاتا ہے کہ سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی معلومات غلط ہیں اور حقائق پر مبنی نہیں ہیں۔

    ایک پولیس ترجمان نے ایک بیان میں مزید کہا کہ "دراصل ایک ٹاٹا سومو 44  آر آر چوگام کیمپ سے فوجیوں کو لے کر انکاؤنٹر کے لئے جا رہی تھی۔ بڈیگام شوپیاں میں  ڈرائیور کسی تکنیکی خرابی کی وجہ سے گاڑی پر سے کنٹرول کھو بیٹھا اور وہ سڑک سے پھسل گئی۔  فوج نے اب بتایا ہے کہ تین فوجی اہلکار جاں بحق اور پانچ دیگر زخمی ہوئے ہیں ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: