உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: بی جے پی نے شروع کی اسمبلی انتخابات کی تیاریاں، کور کمیٹی کی میٹنگ میں کیا گیا یہ بڑا فیصلہ

    J&K News: بی جے پی نے شروع کی اسمبلی انتخابات کی تیاریاں، کور کمیٹی کی میٹنگ میں کیا گیا یہ بڑا فیصلہ

    J&K News: بی جے پی نے شروع کی اسمبلی انتخابات کی تیاریاں، کور کمیٹی کی میٹنگ میں کیا گیا یہ بڑا فیصلہ

    Jammu and Kashmir : پارٹی کیڈر سے انتخابات کے لیے تیاری کرنے اور UT میں تمام حلقوں کا گہرا مائیکرو مینجمنٹ شروع کرنے کے لیے کہتے ہوئے بی جے پی کور گروپ کے اراکین جنہوں نے آج دوپہر یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں ملاقات کی، کہا کہ UT میں کسی بھی وقت اسمبلی انتخابات کا اعلان کیا جا سکتا ہے اور پارٹی اس کے لیے تیار ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu and Kashmir | Jammu | Srinagar
    • Share this:
    جموں : بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) نے جموں و کشمیر کے پورے UT میں مائیکرو مینجمنٹ کے لیے بھرپور تیاری شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ پارٹی کیڈر سے انتخابات کے لیے تیاری کرنے اور UT میں تمام حلقوں کا گہرا مائیکرو مینجمنٹ شروع کرنے کے لیے کہتے ہوئے بی جے پی کور گروپ کے اراکین جنہوں نے آج دوپہر یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں ملاقات کی، کہا کہ UT میں کسی بھی وقت اسمبلی انتخابات کا اعلان کیا جا سکتا ہے اور پارٹی اس کے لیے تیار ہے۔ کور گروپ کی میٹنگ کی صدارت پارٹی کے صدر جے کے یو ٹی رویندر رینا نے کی ۔ اس کے علاوہ مرکزی وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ، سہ پربھاری جے اینڈ کے بی جے پی آشیش سود، ایم پی جوگل کشور شرما اور سابق صدر نے شرکت کی۔

     

    یہ بھی پڑھئے: بارہمولہ انکاؤنٹر میں لشکر کا دہشت گرد ڈھیر، سیکورٹی فورس کے 2جوان زخمی


    میٹنگ میں موجودہ سیاسی صورتحال، تنظیمی امور سمیت دیگر امور پر بھی غور کیا گیا۔ اس بات پر زور دیا گیا کہ "ہر گھر ترنگا" مہم کو جموں و کشمیر کے UT میں مکمل طور پر کامیاب بنایا جائے اور آزادی کا امرت مہوتسو پورے یو ٹی میں ایک تاریخی تہوار کی طرح منایا جائے۔ میٹنگ میں اعلان کیا گیا کہ پارٹی نے اس سلسلے میں ایک پہل کی ہے اور جو لوگ  اپنی چھتوں پر قومی پرچم لہرانا چاہتے ہیں وہ پارٹی سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ قبل ازیں رویندر رینا اور آشیش سود کی قیادت میں بی جے پی لیڈروں نے پارٹی دفتر میں اس کا افتتاح بھی کیا۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جموں وکشمیر: ہندوستانی فضائیہ کے شہید افسرکی آخری رسومات ادا، نم آنکھوں سے دی گئی وداعی


    حلقہ بندیوں کے بعد حلقوں کی تشکیل نو پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا اور علاقہ وار عوامی رابطہ پروگرام شروع کرنے پر زور دیا گیا۔وادی کشمیر میں کام کرنے والے جموں میں مقیم ملازمین اور پی ایم پیکج کے ملازمین کا مسئلہ بھی میٹنگ میں زیر بحث آیا اور یہ فیصلہ کیا گیا کہ حکومت سے کہا جائے کہ وہ اس معاملے کو انسانی طریقے سے دیکھے اور تعطل کو ختم کرنے کی کوشش کی جائے۔

    پارٹی لیڈروں نے کہا کہ حکومت کو ہڑتالی ملازمین کے ساتھ بات چیت شروع کرنی چاہیے۔ نقل مکانی کے اپنے مطالبے پر بحث کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ ملازمین کہاں جائیں گے کیونکہ وادی میں ان کے لیے رہائش کی مکمل کمی ہے اور 2018 سے رہائش کی تعمیر میں کوئی خاطر خواہ اضافہ نہیں کیا گیا ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: