ہوم » نیوز » جموں وکشمیر

جموں وکشمیر:امرناتھ یاتراکےلیےتمام ترانتظامات کوجلدہی دی جائےگی حتمی شکل،ڈی سی اننت ناگ کابیان

امرناتھ جی یاترا کےلئے دیگر امور کے ساتھ ساتھ سیکورٹی پر بھی تبادلہ خیال ہوا۔ جبکہ اس بات کی جانکاری دی گئی کہ جموں کشمیر پولیس سمیت دیگر سیکورٹی ایجنسیاں و نیم فوجی دستوں کے مابین ایک مشترکہ حکمت عملی وضع پائی ہے۔

  • Share this:
جموں وکشمیر:امرناتھ یاتراکےلیےتمام ترانتظامات کوجلدہی دی جائےگی حتمی شکل،ڈی سی اننت ناگ کابیان
جموں و کشمیر : 28 جون سے امرناتھ یاترا کی ہوگی شروعات ، یکم اپریل سے رجسٹریشن

ضلع ترقیاتی کمشنر اننت ناگ و ضلع یاترا افسر، ڈاکٹر پیوش سنگلا نے کہا ہے کہ اس سال کی شری امرناتھ جی یاترا کے خوشگوار اور پرامن انعقاد کی غرض سے جلد ہی تمام تر انتظامات کو حتمی شکل دی جائے گی۔ ڈاکٹر پیوش نے اس سلسلے میں ڈاک بنگلہ اننت ناگ کھنہ بل میں شری امرناتھ جی یاترا 2021 کے ہموار انعقاد کے انتظامات کا جائزہ لینے کے لئے متعلقہ افسران کی ایک میٹنگ کی صدارت کی۔اجلاس کو بتایا گیا کہ یاترا کے خوشگوار انعقاد کے لئے تمام انتظامات اور سہولیات بروقت مناسب طریقے سے ترتیب دئے جائیں گے۔ ڈی سی نے افسران پر اس بات کو یقینی بنانے پر ذور دیا کہ اس مقدس سفر کو آسان اور کامیاب بنانے کے لئے تمام ٹرانزٹ اور بیس کیمپوں ، ہالٹ اسٹیشنوں اور راستوں پر مناسب انتظامات کئے جائیں۔ماضی کے طریقہ کار پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے ، ڈاکٹر سنگلا نے یاتریوں کی تعداد میں متوقع اضافے کے پیش نظر افسران کو اپنی کوششوں اور خدمات کو بڑھانے کی ذمہ داری سونپی۔ انہوں نے پلاسٹک کو ضائع کرنے کے نظام ، بیت الخلا کی سہولیات کو اپ گریڈ کرنے کے علاوہ پارکنگ کے اضافی علاقوں کی نشاندہی پر بھی زور دیا۔


امرناتھ جی یاترا کےلئے دیگر امور کے ساتھ ساتھ سیکورٹی پر بھی تبادلہ خیال ہوا۔ جبکہ اس بات کی جانکاری دی گئی کہ جموں کشمیر پولیس سمیت دیگر سیکورٹی ایجنسیاں و نیم فوجی دستوں کے مابین ایک مشترکہ حکمت عملی وضع پائی ہے۔ تاکہ ملک کے مختلف حصوں سے آنے والے تمام یاتریوں کی حفاظت کو ممکن بنایا جا سکے۔ پولیس اور نیم فوجی دستوں ، صحت ، آر اینڈ بی ، فائر اینڈ ایمرجنسی ، جل شکتی ، ٹرانسپورٹ ، ریونیو ، آر ڈی ڈی ، پی ڈی ڈی ، ایم سی ، پی ڈی اے ، جنگلات ، خوراک اور دیگر محکموں کے افسران کو ہدایت کی گئی کہ وہ یاتریوں کے لئے مطلوبہ سہولیات دستیاب رکھیں۔ تمام مقامات پر سفر کے دوران استعمال ہونے والی عمارتوں ، سڑکوں ، بیت الخلاء اور پٹریوں کی تزئین و آرائش کی ہدایت کرتے ہوئے ، ڈاکٹر سنگلا نے آر اینڈ بی کے افسران سے کہا کہ وہ اس سلسلے میں جاری کام کی رفتار کو تیز کرنے کے لئے افرادی قوت اور مشینری کو متحرک کریں۔


 شری امرناتھ جی یاترا کے خوشگوار اور پرامن انعقاد کی غرض سے جلد ہی تمام تر انتظامات کو حتمی شکل دی جائے گی۔
شری امرناتھ جی یاترا کے خوشگوار اور پرامن انعقاد کی غرض سے جلد ہی تمام تر انتظامات کو حتمی شکل دی جائے گی۔


ڈی ڈی سی نے یاترا کے دوران دستیاب خدمات کے آسانی سے استعمال کے یاتریوں کی مدد کرنے کے لئے سول ڈیفنس سے رضاکاروں کی تعیناتی کی بھی ہدایت کی۔اس میٹنگ میں ایس ایس پی اننت ناگ ، کمانڈنٹ 40 ویں بٹالین سی آر پی ایف ، سی ای او - پی ڈی اے ، اے ڈی سی اننت ناگ ، ایس ای- آر اینڈ بی ، ہائیڈرولک کے ساتھ ساتھ ، ایس پی کولگام ، اے سی ڈی ، ایس ڈی ایم پہلگام ، سی ایم او ، لیبر کے افسران و دیگر محکموں سے منسلک افسران نے بھی شرکت کی۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 24, 2021 11:14 AM IST