உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    J&K News: منوج سنہا نے جموں میں اسکاسٹ کے ساتویں کنووکیشن تقریب میں کی شرکت

    J&K News: منوج سنہا نے جموں میں اسکاسٹ کے ساتویں کنووکیشن تقریب میں کی شرکت

    J&K News: منوج سنہا نے جموں میں اسکاسٹ کے ساتویں کنووکیشن تقریب میں کی شرکت

    Jammu and Kashmir : جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج بابا جیتو آڈیٹوریم، اسکاسٹ میں 7ویں کنووکیشن کی تقریب میں شرکت کی۔ لیفٹیننٹ گورنر نے نوجوانوں اور خواتین کو جدید زرعی سائنس اور ٹکنالوجی میں تربیت دے کر قوم کی خدمت کرنے پر یونیورسٹی کی تعریف کی۔

    • Share this:
    جموں : جموں وکشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج بابا جیتو آڈیٹوریم، اسکاسٹ میں 7ویں کنووکیشن کی تقریب میں شرکت کی۔ لیفٹیننٹ گورنر نے نوجوانوں اور خواتین کو جدید زرعی سائنس اور ٹکنالوجی میں تربیت دے کر قوم کی خدمت کرنے پر یونیورسٹی کی تعریف کی، جو زراعت کے شعبے کی تقدیر کو تشکیل دیں گے ۔ یونیورسٹی سے فارغ طلبہ کو مبارکباد دیتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ کنووکیشن زندگی کا ایک مرحلہ ہے، جب طلبہ خصوصی علم اور مہارت کے ساتھ یونیورسٹی کے تعلیمی سکون سے حقیقی دنیا میں قدم رکھتے ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ وہ زراعت اور باغبانی کا چہرہ بدل دیں گے ۔

    زراعت اور اس سے وابستہ شعبے کی اسکیموں کے زیادہ موثر نفاذ کے لیے UT حکومت کے اقدامات کا تذکرہ کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ ہمارے سائنسدان، ادارے اور سرکاری مشینری کسانوں کی زندگیوں کو بدلنے اور دیہاتوں کو تبدیل کرنے کے لیے زراعت کے شعبے کو جدید بنانے کے لیے مسلسل کوششیں کر رہے ۔ انہوں نے مزید کہا کہ "ہماری توجہ کسانوں کی صلاحیت کو بڑھانے پر ہے تاکہ وہ بہتر قیمتیں حاصل کر سکیں اور معاشی ترقی کے سہولت کار کے طور پر کام کر سکیں" ۔

     

    یہ بھی پڑھئے: کرگل فتح کی مشعل کشمیر وادی میں داخل، اجرو قاضی گنڈ میں شاندار استقبال


    انہوں نے مزید کہا J&K UT نے کسانوں کو زیادہ آمدنی کو یقینی بنانے کے لیے گزشتہ دو سالوں میں پیداوار، ویلیو ایڈیشن اور مارکیٹنگ میں متاثر کن پیش رفت کی ہے۔ UT انتظامیہ نے دیہی علاقوں کو بتدریج اقتصادی اکائیوں میں تبدیل کرنے اور دیہات اور شہروں کے درمیان فرق کو ختم کرنے کے لیے مسلسل اقدامات کیے ہیں۔  ایل جی نے کہا ہم نے اپنی کاشتکار برادری کو زیادہ سے زیادہ فوائد فراہم کرنے کے لیے مقامی مصنوعات کی برانڈنگ، میکانائزیشن، ہائی ڈینسٹی پلانٹیشن، کوالٹی سیڈ، صلاحیت کی تعمیر، جی آئی ٹیگنگ، بینکنگ کی سہولت اور مائیکرو اریگیشن کو بڑھانے میں کامیابی حاصل کی ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: جنگلاتی اراضی پر قبضوں کو ہٹانے کیلئے ایک اور کمیٹی تشکیل


    انہوں نے کہا کہ آج پوری دنیا زرعی چیلنجوں پر قابو پانے کی امید کے ساتھ ہندوستان کی طرف دیکھ رہی ہے۔ نوجوان سائنسدان زراعت کے شعبے کی زبردست صلاحیتوں کو بروئے کار لانے کے لیے جامع نقطہ نظر اور عملی پروگرام کے مشن کی قیادت کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ جدید زرعی حکمت عملیوں اور ماحول دوست ٹیکنالوجیز کو اپنا کر دیہی معیشت کو تبدیل کرنے کی رفتار کو تیز کیا جائے گا ۔ لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ جامع ترقی کو فروغ دینا، غذائی تحفظ کو یقینی بنانا اور جموں و کشمیر کی دیہی آمدنی میں اضافہ تین اہم اہداف ہیں جن پر ہمیں ترجیح پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

    اس تقریب میں چانسلر، ایس ایم وی ڈی یو؛ ڈاکٹر سنجیو جین، وائس چانسلر، CUJ؛ ڈاکٹر راگھو لینگر، انتظامی سیکرٹری، منصوبہ بندی اور ترقی محکمہ؛ ڈاکٹر جناردن سنگھ، سابق ڈین، فیکلٹی آف ایگریکلچر اور سابق ڈائریکٹر، یو جی سی اکیڈمک اسٹاف کالج، شعبہ حشریات، انسٹی ٹیوٹ آف ایگریکلچرل سائنسز بنارس ہندو یونیورسٹی، وارانسی؛ ڈاکٹر ایس کے گپتا، رجسٹرار SKUAST-جموں؛ سابق وائس چانسلرز؛ سابق وزراء، سابق قانون ساز، کانووکیشن میں ڈائریکٹر زراعت، یونیورسٹی کے سٹیچوٹری آفیسرز، ہیڈ آف ڈویژنز، KVKs، ریسرچ سٹیشنز، فیکلٹی اور طلباء نے شرکت کی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: