உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جموں میں شری امرناتھ جی شراین بورڈ کے تیرتھ یاتری نواس کا ایل جی منوج سنہا نے کیا افتتاح

    گورنر نے کہا کہ یاتری نواس کی بنیاد رکھنے کے ساتھ ہی ہم نے شری امرناتھ جی یاترا سے وابستہ تمام اسٹیک ہولڈرز، تنظیموں، ملک اور بیرون ملک سے آئے ہوئے عقیدت مندوں کی ایک دیرینہ مانگ کو پوری ہوگئی ہے۔

    گورنر نے کہا کہ یاتری نواس کی بنیاد رکھنے کے ساتھ ہی ہم نے شری امرناتھ جی یاترا سے وابستہ تمام اسٹیک ہولڈرز، تنظیموں، ملک اور بیرون ملک سے آئے ہوئے عقیدت مندوں کی ایک دیرینہ مانگ کو پوری ہوگئی ہے۔

    گورنر نے کہا کہ یاتری نواس کی بنیاد رکھنے کے ساتھ ہی ہم نے شری امرناتھ جی یاترا سے وابستہ تمام اسٹیک ہولڈرز، تنظیموں، ملک اور بیرون ملک سے آئے ہوئے عقیدت مندوں کی ایک دیرینہ مانگ کو پوری ہوگئی ہے۔

    • Share this:
    جموں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے جموں کے قریب مجین میں شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کے تیرتھ یاتری نواس اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ سینٹر کا سنگ بنیاد رکھا۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے شری امرناتھ جی کے عقیدت مندوں کو مبارکباد دی۔ یاتری نواس کے سنگ بنیاد کی تقریب کے لیے شرائن بورڈ کے افسران اور جموں خطے کے لوگ موجود رہے۔ گورنر نے کہا کہ یاتری نواس کی بنیاد رکھنے کے ساتھ ہی ہم نے شری امرناتھ جی یاترا سے وابستہ تمام اسٹیک ہولڈرز، تنظیموں، ملک اور بیرون ملک سے آئے ہوئے عقیدت مندوں کی ایک دیرینہ مانگ کو پوری ہوگئی ہے۔ لیفٹیننٹ گورنر نے یاتری نواس کو ہمدردی، روحانیت، خدمت، امن اور خوشی کی علامت کے طور پر تیار کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

    یاتری نواس محض ایک عمارت نہیں ہے۔ بلکہ اسے شعور کی بیداری کے ایک مرکز کے طور پر تیار کرنے کی ضرورت ہے، جو قدیم فلسفے کا سنگم ہے تاکہ عقیدت مند خوشی محسوس کر سکیں اور پاکیزگی اور کمال کے ساتھ جنوبی کشمیر میں شری امرناتھ جی کی عبادت گاہ تک اپنا مزید سفر شروع کر سکیں۔لیفٹیننٹ گورنر نے شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کے عہدیداروں کو ہدایت دی کہ وہ آنے والے یاتریوں کو جموں و کشمیر کے روحانی اور ثقافتی ورثے کی نمائش کے لیے ایک لائبریری قائم کریں۔



    لیفٹیننٹ گورنر نے عہدیداروں سے کہا کہ عقیدت مندوں کے عقیدے اور شری امرناتھ جی یاترا کی لازوال روایت کو ذہن میں رکھتے ہوئے محفوظ اور بہترین درجے کی سہولیات فراہم کرنے کے لیے زیادہ عزم اور لگن کے ساتھ کام کریں۔انہوں نے کہا کہ رامبن کے چندرکوٹ میں 3200 سے زائد یاتریوں کی گنجائش والا ایک یاتری نواس زیر تعمیر ہے اور سری نگر میں اس سال اگست کے مہینے میں تقریباً 2800 مسافروں کی گنجائش والے ایک اور یاتری نواس کی بنیاد رکھی گئی تھی۔ انہوں نے مزید کہا کہ جموں میں یاتری نواس مقامی آبادی خصوصاً نوجوانوں کے لیے روزگار کے نئے راستے بھی کھولے گا۔دھرم قدیم زمانے سے ہی جموں خطے کا جوہر رہا ہے۔ یہاں صبح کی ہوا دعاؤں سے بھری ہوئی ہے جس طرح ہمارے تمام وید، اپنشد، شاستر اللہ تعالیٰ کو سلام کے ساتھ شروع ہوتے ہیں۔

    لیفٹیننٹ گورنر نے مشاہدہ کیا کہ اس لیے ہم ان تمام لوگوں کی خدمت کے لیے سرشار کوششیں کر رہے ہیں جو مندروں کے شہر سے اپنی روحانی وڈیسی شروع کر رہے ہیں۔جموں میں سیاحت کو فروغ دینے کے لیے کیے جا رہے کاموں کی تفصیل بتاتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر نے کہا کہ ماتا ویشنو دیوی، پورمنڈل-اتربھنی، مانسر-سورنسر اور شیو کھوری کو ایک دوسرے سے جوڑنے والا ایک یاتری ٹورازم سرکٹ سامنے آ رہا ہے، اس کے علاوہ جموں کی غیر دریافت شدہ سیاحتی صلاحیت کو فروغ دیا جا رہا ہے۔ زیادہ سیاحوں کو اپنی طرف متوجہ کریں۔ درگا بھون، شری ماتا ویشنو دیوی کی عبادت گاہ میں ایک اعلیٰ افادیت والی یاتریوں پر مبنی سہولت زیر تعمیر ہے۔ شیو کھوری کی بحالی کے لیے مطالعہ کیا جا رہا ہے اور جلد ہی اس پر کام شروع ہو جائے گا۔ لیفٹیننٹ گورنر نے بتایا کہ ہم شری امرناتھ جی کی عبادت گاہ پر ایک روپ وے کی فزیبلٹی کا بھی جائزہ لے رہے ہیں۔لیفٹیننٹ گورنر نے پرساد اسکیم میں پورمنڈل اور اتربہنی کی بحالی کو شامل کرنے کے لیے وزیر اعظم جناب نریندر مودی کا شکریہ ادا کیا۔اس موقع پر، لیفٹیننٹ گورنر نے ایس اے ایس بی کے اراکین اور عہدیداروں کے ساتھ نئی سہولت کے لیے بھومی پوجن کی رسم ادا کی۔

    لیفٹیننٹ گورنر کے مشیر راجیو رائے بھٹناگر نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے شری امرناتھ جی کے عقیدت مندوں کو آرام دہ اور جدید سہولیات فراہم کرنے کے لیے UT انتظامیہ کے عزم کا اعادہ کیا۔اپنے خطاب میں، ڈاکٹر ارون کمار مہتا، چیف سکریٹری نے آنے والے عازمین کے لیے سہولیات کو بہتر بنانے کے لیے جموں و کشمیر حکومت کے اقدامات پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایک بار مکمل ہونے کے بعد، نئے یاتری نواس میں 3000 سے زیادہ یاتریوں کی گنجائش ہوگی۔ایسیچ. چندر موہن گپتا، میئر جے ایم سی نے UT انتظامیہ اور شری امرناتھ جی شرائن بورڈ کا یاتری نواس کے لیے شکریہ ادا کیا جو عقیدت مندوں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔ایس اے ایس بی کے ایڈیشنل سی ای او ایس راہول سنگھ نے اپنے استقبالیہ خطاب میں شری امرناتھ جی یاتریوں کی سہولت کے لیے ایس اے ایس بی کی طرف سے کی گئی حالیہ پیش رفت کے بارے میں آگاہ کیا۔ایس بھارت بھوشن، ڈی ڈی سی چیئرپرسن جموں؛ ایس ایچ دھیرج گپتا، پرنسپل سکریٹری، ایچ یو ڈی ڈی؛ ایسیچ. سنجیو ورما، کمشنر سکریٹری برائے حکومت، محکمہ جنگلات، ماحولیات اور ماحولیات؛ ایسیچ. مکیش سنگھ، اے ڈی جی پی جموں؛ ڈاکٹر راگھو لینگر، ڈویژنل کمشنر جموں؛ ایسیچ. رمیش کمار، سی ای او، ایس ایم وی ڈی ایس بی؛ ایس انشول گرگ، ڈی سی جموں؛ سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب میں سابق قانون سازوں، پی آر آئی کے نمائندوں، مذہبی سربراہان اور مختلف کمیونٹیز کے لوگوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: